וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטימיות היא שם המשחק: זה מה שבאמת חשוב לדעת על SEO ב-2022

עודכן לאחרונה: 28.6.2022 / 19:23

הזמנים והתנהגות המשתמשים ברשתות אולי משתנים - אבל כמה עקרונות נשארים תמיד זהים: קודם תדעו מה אתם רוצים. הניסיון להמציא מחדש את הגלגל הזה שנקרא קידום אתרים פשוט לא מספיק - ועדיף לחזור לבסיס

כשהעין של יותר ויותר צרכנים צדה אתרים כאלה ואחרים בצורה אורגנית דרך מנועי החיפוש, הצורך להשקיע מחשבה מאחוריהם, לייעל אותם, לשווק אותם (לשם מה התכנסנו?) הופך למשאב קריטי, שבהמשך הדרך גם יכול להפוך - ובלבד כשהאסטרטגיה ברורה כי קיצורי דרך אינם - למכרה זהב. ולא בהכרח בשקלים. הזמנים משתנים ובהתאם אליהם גם הטקטיקות השיווקיות השונות, ובכל זאת, כמה עקרונות בסיסיים יישארו תמיד נאמנים לעצמם ולהקשר שבו הם מתקיימים בזירה הדיגיטלית (ואם תהיו ממש יוצאי דופן, אז גם מחוצה לה). כי גוגל לא תביע הזדהות מוחלטת עם מי שמחפש את מבוקשו אונליין. זה התפקיד שלכם, גם ב-2022.



1. האתר שלכם הכי נצפה כשנוח לו. קידום אתרים - צמד מילים שבחובו האפשרות שכל המוסיף גורע היא הרבה יותר מסבִירה. חוויית המשתמש על הפרק והוא צורך ארגזים של מידע בשברירי שניות דרך המרשתת. אל תעיקו עליו עם הררי אינפורמציה מהסיבה הפשוטה שהוא לא הגיע אליכם כשחיפש בגוגל מידע על הברית החדשה. רוב הסיכויים שהמשתמש יודע בדיוק מה הוא רוצה - וככל שתיטיבו לדעת מה אתם רוצים מהעסק שלכם, כך גם התוכן באתר שלכם ייראה בהתאם; תכליתי, שימושי וממוקד. ושייטען מהר בגרסת הנייד (או בכלל. האלגוריתם של גוגל מסתכל).

2. פיצה משלוחים פתוח בשבת. או אם תרצו: איך להעלות את הדירוג של האתר שלי בחיפוש תוך חשיבה על צורכי המשתמש. אבל בקצרה. זה לא סוד שאת מטרותיו של היוזר אפשר לזהות, ובכן, במנועי החיפוש (והדיוור והמכירה והפרסומת). כך שעל תוכנית העבודה שלכם לכלול תשובות ברורות לשאלות שלו. נקודת המוצא: הוא צריך משהו שיש רק לכם. תספקו לו ודאות לתהיות מצומצמות בשורת החיפוש של גוגל. למה לצמצם? כי הוא יודע מה הוא רוצה וכי מנעד אפשרויות הבחירה שלו התרחב.

3. תוכן איכות. על המילה "איכותי" מרבים להתווכח בכל מיני הקשרים במאה הנוכחית, אבל בכל ויכוח אפשר למצוא גם קונצנזוס - יש או אין פה עניין? ועם אילו ערכים נצא מהמדון? זה גם בדיוק מה שיחזיר את המשתמש לאתר שלכם ומה שיסייע לכם עם עניין מינורי שנקרא המוניטין המקצועי שלכם. ככל שהמידע יתעדכן בצורה שוטפת באתר שלכם, כך הסיכוי למשוך אליו עוד עיניים עולה ובהתאם גם השעה השמחה של גוגל - שבודקת את האופן שבו התוכן מנוסח ואפילו במשך כמה זמן שהו עליו בממוצע.

4. איפה כל הקישורים שלך. אם התוכן שלכם לא יהיה איכותי לסעיף הזה אין שחר. אבל אם קיימת דרך שנחשבת קצרה על מנת להגיע אליכם, היא באמצעות לינקים ששולחים את גוגל ואת המשתמש ישירות למידע ספציפי שכבר העליתם. זאת, בהנחה שהוא עדיין משנה למישהו משהו. כלומר רלוונטי לתנאים המשתנים תדיר.

5. הכל לכדי תמונה אופטימית. ככל שהתנהגות המשתמש מתפתחת כך גם גובר הצורך להתאים אליה פרמטרים נוספים שיגרמו לו לעצור רגע ואולי לחשוב. תמונה מותאמת תוכן עם כותרת ותיאור תעשה את העבודה ותגרום למשתמש "לאכול עם העיניים". היא תמחיש לקהל המשתמשים את המותג שלכם, אבל גם תסייע לכם ולגוגל לקדם אותו. איך? בעזרת תגיות רלוונטיות (קצרות וענייניות) שיעזרו לספר עוד על אודותיו.

אם גם לכם מדגדג לפרוץ לקודש הקודשים של גוגל ולגנוב את מסמכי תיעוד האלגוריתם של גוגל, או שרק בא לכם לפרוץ אלינו לאולפן עם רעיונות לתכנית הבאה של DEMיקולו - תנו לנו את זה כאן ועכשיו.

  • עוד באותו נושא:
  • SEO
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully