וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

BAMA אחת עם פייסבוק, אינסטגרם יוטיוב וטיקטוק

דני בר, בשיתוף BAMA

עודכן לאחרונה: 4.1.2023 / 12:44

עסק ללא אתר או דף פייסבוק למעשה לא קיים, אך הקמת אתר הוא עניין מורכב ויקר לבעלי עסקים קטנים ובינוניים. נוכחות במגוון נכסים דיגיטליים ורשתות חברתיות הוא חובה לקיומו של עסק קטן ובינוני. BAMA מקבוצת ג'רוזלם פוסט מציעה פתרון - לחשוף את העסק בכל המדיות

במה BAMA. יח"צ,
מדובר בפיתוח ישראלי המרכז לתוכו את כל הנכסים הדיגיטליים/יח"צ

אי שם בשנת 2020-2019, עם התפרצות מגפת הקורונה, עידן הסגרים והריחוק החברתי, עסקים קטנים ובינוניים רבים חוו קריסה עד כדי סגירתם בגלל שלא הייתה להם במה בעולם הדיגיטלי. אחרים שכן דאגו לבמה נאותה לנכסים הדיגיטליים שלהם, היא לרוב לא הייתה מתוחזקת ומעודכנת, בשל חוסר זמן וסדר עדיפויות של הניהול השוטף בעסק והטיפול במדיה וברשתות החברתיות היה לרוב בסדר עדיפות נחות. מתוך הבנה שיווקית לעולמם של עסקים קטנים ובינוניים, בית התוכנה Vibit ומשרד הפרסום הילה ושות', חברנו לקבוצת ג'רוזלם פוסט (וואלה, מעריב ועוד) כדי ליצור את BAMA - פתרון ענק לעסקים קטנים.

מהי BAMA?

פיתוח ישראלי המרכז לתוכו את כל הנכסים הדיגיטאליים ברשתות החברתיות שיש לעסק שלכם, לזירה אחת. אתם טובים באינסטגרם אבל בפייסבוק אתם פחות חזקים? יש לכם יוטיוב פעיל ותוסס אך טיקטוק זה לא בדיוק כוס התה שלכם? BAMA מרכזת לעמוד אחד את כל פעילותכם בזירה הדיגיטאלית ומציגה את הכל במרוכז במקום אחד, זאת לצד שם העסק שלכם שנסרק בגוגל בצורה טובה יותר היות שהוא חלק מזירה פעילה מאוד של עסקים קטנים רבים משלל תחומים ושירותים כמו עו"ד, מאמנים, מתכנני טיולים, מעצבי שיער ועוד.

במה BAMA. יח"צ,
הכול תחת קורת גג אחת/יח"צ

חמשת היתרונות למשתמשים בפלטפורמה BAMA

הכול תחת קורת גג אחת: מה הדבר הראשון שעושים כשמחפשים שירות או מידע? סביר להניח שהפעולה הראשונה תהיה חיפוש בגוגל. מקלידים את שם העסק או התחום ומגוגל מגיעים לאתר, דף הפייסבוק, עמוד האינסטגרם וכדומה. שימוש בקישור של BAMA יוביל אתכם לכל הפלטפורמות של העסק - אתר האינטרנט, רשתות חברתיות ומידע קצר על העסק. כל המידע מרוכז במקום אחד לנוחיותם של הלקוחות הפוטנציאליים, שלא צריכים לקפוץ מפלטפורמה אחת לאחרת.

קלי קלות: מערכת BAMA החדשנית, שואבת באופן אוטומטי את כל המידע מהפלטפורמות שלכם ממרחבי הרשת, ומרכזת הכול במיני אתר Mini-Site בצורה אסתטית ומאורגנת, קלה וידידותית למשתמש. בכל פעם שתעלו פוסט בזירות הפייסבוק , אינסטגרם, טיקטוק או פינטרסט, המערכת תעלה את הפוסט גם במיני אתר, כך שלא תצטרכו לבצע עבודה כפולה.

חיסכון כספי וזמן: בניית אתר אינטרנט של העסק שלכם או בלוג הוא עסק מורכב, שמי שלא מכיר היטב הנושא עלול להיקלע לפרויקט שאורך חודשים רבים. עלויות גבוהות (יכולות להגיע גם לרבבות שקלים), תקלות טכניות בלתי צפויות שיעכבו את הקמת האתר ועוד. אמנם מוכרות הפלטפורמות של ויקס או וורדפרס המאפשרות להקים אתרים פשוטים בעלות סבירה אבל עדיין פלטפורמת BAMA תצמצם משמעותית את עלות הקמת האתר ובנוסף את עלויות התפעול. מחיר חבילת בסיס הוא 495 שקלים לשנה, כולל שימוש מלא בכל המאפיינים של המערכת, תמיכה טכנית מלאה ועוד.

קידום בגוגל: כל בעל עסק קטן או גדול יודע ודאי שלא מספיק לבנות אתר ולהעלות אותו לרשת - בלי קידום האתר במנוע החיפוש של גוגל, לא יגיעו לאתר גולשים. קידום אתרים הוא חלק בלתי נפרד מההצלחה וזו אחת הסיבות שבעלי עסקים רבים משלמים ממון רב בחודש לצורך קידום האתר שלהם (לחצו כאן לדוגמאות) אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של BAMA הוא העובדה שהאתר מתעדכן 24/7 וכך למעשה מתקדם אורגנית בגוגל ונחשף לקהלי יעד חדשים נוספים.

מדידה ובקרה מיידיים: לכל משתמש בשרות BAMA יש אפשרות לבצע מעקב אחר נתוני האתר בזמן אמת, באמצעות חיבור לגוגל אנליטיקס. נתונים אלו עוזרים לשפר את האתר בכמה אופנים ולקבל החלטות של איפה ומתי מומלץ לפרסם, נתוני החשיפות שלכם בחלוקה לזמנים ומקום ועוד. עשרות נתונים חשובים.

במה BAMA. יח"צ,
פלטפורמת BAMA יכולה לחסוך לכם לא מעט כאבי ראש/יח"צ

הבמה שלכם ברשת

כפי שבוודאי כבר הבנתם, פלטפורמת BAMA יכולה לחסוך לכם לא מעט כאבי ראש ולא פחות חשוב, גם לא מעט כסף. מעתה ניתן לפרסם במקום אחד גם את כל פרטי העסק, גם פרסומים מהרשתות החברתיות וגם לרכז חוות דעת שכתבו עליכם הלקוחות, כך שכל המידע יהיה מונגש לקוראים בצורה הכי נוחה שיכולה להיות.

לפרטים והרשמה: 03-3036330

לאתר

דני בר, בשיתוף BAMA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully