וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיקטוק ישראל משיקה תכנית MasterClass ייעודית למותגים

מערכת שיווק ודיגיטל בשיתוף טיקטוק ישראל

עודכן לאחרונה: 15.12.2022 / 9:17

התפתחות הפלטפורמה, התבגרות הקהלים והתרחבות עולמות התוכן בטיקטוק מייצרים הזדמנויות חדשות עבור מותגים מורטיקלים שונים. תכנית ה- MasterClass, שמושקת השבוע ע"י טיקטוק ישראל, נועדה לתת למקבלי החלטות ידע מעמיק וכלים למקסום התוצאות מפעילות המותג שלהם בפלטפורמה

התוכן בטיקטוק התרחב משמעותית ונוגע כיום במגוון רחב של תחומים, החל מבישול וטיולים, דרך טיפים פיננסיים ועד לביזנס ומרקטינג. התפתחות התוכן ותתי הקהילות פותחת עבור מותגים מגרש משחקים חדש לתקשורת אינטראקטיבית עם קהל היעד שלהם אשר יכולה להוביל לשיפור גם בתוצאות פעילות המרקטינג.

מתוך תכנית ה- Master Class.. טיקטוק ישראל,
מתוך תכנית ה- Master Class./טיקטוק ישראל

תוכנית המאסטר קלאס מבית טיקטוק אשר מושקת השבוע, תתמקד בשלושה ורטיקלים עיקריים אשר הראו צמיחה משמעותית בפלטפורמה בשנתיים האחרונות: בריאות ואיכות חיים, עסקים המספקים שירותים לעסקים אחרים (B2B), ומסחר אלקטרוני (איקומרס).

ורטיקל הבריאות ואיכות החיים (Health and Wellness), צומח בקצב אדיר לאחר שנתיים של קורונה, ובתקופה בה המודעות לאיכות חיים הולכת ועולה ואנשים רבים מחשבים מסלול מחדש לגבי הבחירות הבריאותיות שלהם. על פי מחקר של חברת GWI,שני שליש מהצרכנים מעידים כי הם מודעים יותר לשמירה על בריאותם הפיזית והנפשית מאשר לפני המגיפה ובהתאם, גם השיח סביב בריאות הגוף והנפש בטיקטוק הולך ועולה.

על פי מידע פנימי של טיקטוק, להאשטאג Wellness# יש מעל 7.5 מיליארדי צפיות בפלטפורמה, להאשטאג Health# יש 51 מיליארד צפיות ולהאשטאג Fitness# יש לא פחות מ-247 מיליארד צפיות.

מותגים רבים בתחום ממנפים את היקף השיח והעניין הרחב בנושא באמצעות פעילות טיקטוק התואמת את הלך הרוח. דוגמא לחברה אשר תיעלה את הכוח של הפלטפורמה היא חברת Vshred, המתאימה אימוני כושר ותזונה לכל משתמש על פי פרמטרים אישיים. החברה עבדה בגישת ה-"Always On" אשר נותנת לאלגוריתם של טיקטוק זמן מספק ללמידת המותג ותכניו ומאפשרת התאמה מדוייקת לקהל היעד על פי תחומי עניין, ובכך משפרת את האפקטיביות של מודעות הקידום. הקמפיין, שהופק על ידי סוכנות Kendago, הגיע להצלחה גדולה עם עלייה של 20% ב-CVR וירידה של 50% ב-CPA.

ורטיקל נוסף הצומח בטיקטוק הוא ורטיקל ה-B2B. חברות מובילות כמו Wix, Honeybook ו-Artlist כבר פעילות בפלטפורמה ופונות לדור חדש של צרכנים ע"י יצירת תוכן אותנטי המדבר בשפה בה הם קשובים לשמוע.

הדור החדש של מקבלי ההחלטות בעולם העסקי מאמץ הרגלים חדשים, ושיטות השיווק הקלאסיות כבר לא תמיד אפקטיביות. נתון מעניין מדבר על מספר הערוצים שבהם משתמשים לקוחות של חברות B2B ללמוד על מוצרים ושירותיים עסקיים לפני קבלת ההחלטה, אשר, על פי emarketer יותר מהכפיל את עצמו ב-6 השנים האחרונות, מה שמחייב חברות B2B לנהל מגוון ממשקים וכל הזמן להעלות את רף היצירתיות במלחמה על תשומת הלב.

בעולם המורכב הזה, דוגמא מעניינת היא חברת Tailor Brands הישראלית אשר יצרה פעילות טיקטוק מצליחה עם קמפיין בשיתוף יוצרי תוכן מובילים בפלטפורמה שפונה לקהל העסקים הקטנים והבינוניים (SMB) והוביל לעלייה של 10.5% בהמרות ו-12% עליה ב-Organic Uplift עבור המותג.

ואולי השינוי המעניין ביותר הוא ההשפעה של טיקטוק על ורטיקל ה- E-commerce. אם אתם מבלים זמן בטיקטוק, בטוח שכבר שמעתם על ההאשטאג TikTokMadeMeBuyIt#. ההאשטאג, שכבר הפך לקהילה גלובלית ענקית עם עשרות אלפי סרטונים מוביל לאימפקט משמעותי גם בעולם שמחוץ לפלטפורמה עם מוצרים מגוונים אשר נחטפים מהמדפים ומגיעים תוך שבועות ואף ימים לסולד אאוט.

חברות רבות בתחום מבינות את הפוטנציאל של מה שמכונה community commerce, מסחר המונע מקהילה, ומקדמות את המוצרים שלהן באמצעות תוכן קריאייטיבי המתאים לשפה של טיקטוק. אחת הסיבות המרכזיות להצלחה היא שטיקטוק היא אוסף בלתי נגמר של קהילות ותתי קהילות עם רמת מעורבות גבוהה, ובעיקר הסטייט אוף מיינד בו נמצאים חברי הקהילה אשר מגיעים לפיד ה-ForYou לגלות דברים חדשים מדי יום.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מציגים את הקונספט של מסחר חברתי.. טיקטוק ישראל,
מציגים את הקונספט של מסחר חברתי./טיקטוק ישראל

באירוע הוירטואלי, שהתקיים ביום רביעי, משתתפי ה-Master Class פגשו את טובי מומחי הפלטפורמה של טיקטוק ישראל אשר סקרו בהרחבה את התחומים המדוברים והעניקו ידע וכלים להגיע להצלחה בפלטפורמה, כולל סדנת קראייטיב ייעודית ובניית תוכניות מדיה מותאמות לטיקטוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully