וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה כדאי לך להתחיל תואר שני כבר עכשיו בינואר 2023?

מערכת שיווק ודיגיטל בשיתוף הקריה האקדמית אונו

עודכן לאחרונה: 15.12.2022 / 16:10

בית הספר למנהל עסקים בקריה האקדמית אונו פותח את שעריו לכל מי שלא התעורר בזמן ומציע מסלול אל התואר השני - כבר בינואר. סקרנו עבורכם את מסלול ה-MBA שמצמיח דור חדש של מנהלים ועסקים

בעולם הדינמי שבו אנחנו חיים, גמישות זה שם המשחק. הזמן הפך למשאב הכי יקר שלנו, זה שאף פעם אין מספיק ממנו. אז אולי המחשבה ללמוד לתואר שני במנהל עסקים עברה לכם בראש בזמן שרצתם לישיבה, אבל אז נחתה עליכם עוד פרזנטציה ועוד עסקה שצריך לתפור, או אי-אלו משברים, שעיכבו אתכם מלהגשים את החלומות שלכם.

אבל הזמן, כאמור, לא מחכה לאף אחד, וגם בקריה האקדמית אונו מבינים את זה. מחזור ינואר של בית הספר למנהל עסקים מציע הזדמנות להצטרף כבר עכשיו ללימודי תואר שני ולהיכנס להתמחות יחד עם הסטודנטים שהתחילו באוקטובר 22', במקום לחכות לאוקטובר הבא.

מי אמר ששנת לימודים צריכה להתחיל באוקטובר?. Unsplash
מי אמר ששנת לימודים צריכה להתחיל באוקטובר?/Unsplash

גמישות זה שם המשחק

התכנית לתואר שני נלמדת בשלושה קמפוסים: קרית אונו, ירושלים וחיפה. מדובר בפריסה רחבה יותר מכל מוסד אקדמי אחר שמאפשרת ללמוד בקרבת הבית או מקום העבודה. בנוסף, חלק גדול מקורסי הליבה וההתמחויות ניתנים ללמידה בזום מהבית והשילוב הזה מקנה גמישות מאוד גדולה לסטודנטים, שרובם עובדים ומנהלים קריירה.

הלימודים לתואר השני מאפשרים לסטודנטים לנהל חיי עבודה רציפים ולהמשיך להתפתח ולפתח את הקריירה שלהם. התואר השני הוא יישומי והמטרה שלו היא לתת כלים ויכולות שיביאו את הסטודנטים לקפיצת מדרגה מקצועית ואישית.

ד"ר אוהד רף, ראש תכניות התואר השני במנהל עסקים- MBA הקריה האקדמית אונו, מספר: "אנחנו מציעים מגוון רחב של התמחויות, רובן ייחודיות, במטרה להעניק ערך מוסף משמעותי ויתרון תעסוקתי לסטודנטים בעולם הדינמי שבו אנחנו חיים. המגוון הזה מאפשר לבנות לכל סטודנט את התחום הספציפי שמעניין אותו מתוך עולם התוכן שלו. זה לא MBA כללי אלא תואר מאוד מדויק עם הרבה פילוחים שנתפר במיוחד לכל סטודנט על פי מה שמתאים לו. זה משהו שאף מוסד אחר בארץ לא מציע במסגרת תואר שני במנהל עסקים. אם בכל פקולטה יש תכנית דגל, התכנית לתואר שני היא תכנית הדגל של הקריה האקדמית כולה."

ע"פ סקר של התאחדות הסטודנטים, המרצים בתכנית נחשבים לטובים בארץ. בסגל משולבים אנשי אקדמיה ומרצים ביניהם פרופ' ירון זליכה, פרופ' שמואל האוזר, ד"ר דינה ניר, ד"ר איל מעוז , ד"ר מיכל שפירא ועוד. חלק גדול מהמרצים הם אנשי ניהול שיווק ואסטרטגיה, יועצים ומנהלים, אנשים שנושמים את עולם העסקים ומביאים את הפרקטיקה היישומית לתוך התואר.

נוסף על איכות המרצים ורמת העדכון והמעורבות שלהם בחומר השוטף ובחזית העשייה, לסטודנטים מובטח נטוורקינג עשיר גם בינם לבין עצמם. שנה אחר שנה מצליחים להביא לתוכנית שורות של מנהלים מענפים שונים, מדרגי ביניים ומהרמות הגבוהות, שמעשירים את הדיונים בכיתה ומתבלים אותם בדוגמאות אמיתיות ועדכניות מהשטח. שנה אחר שנה גם יוצאות מהתוכנית עסקאות חדשות, שותפויות וחברויות לעסקים ולחיים.

בין הבוגרים ניתן למצוא את מנכ"ל סלקום דניאל ספיר, מנכ"ל פלאפון, YES ובזק, אילן סיגל, מנכ"לית באומן בר ריבנאי שלי שמיר קינן, יו"ר קבוצת אלדר עמיר שאלתיאל, סמנכ"לית חטיבה עסקית רשת 13 הילה ברש ועוד רבים נוספים.

ד"ר רף מסכם: "האווירה החמה והפתוחה מייצרת כר פורה לקשרים אישיים ונטוורקינג. המרצים פתוחים מאוד והסטודנטים מתייעצים איתם בחופשיות. הנטוורקינג שנוצר בין הסטודנטים עוזר אח"כ לבוגרים להמשיך ולהתפתח בעולם המקצועי. יש כאן אוזן קשבת שיש רק במוסדות פרטיים. בסופו של יום אנחנו לא מקבלים תקציבים ממשלתיים ולכן אלה נקודות חשובות שאנחנו מאוד מקפידים עליהן."

ד"ר אוהד רף.. באדיבות המצולמים
ד"ר אוהד רף./באדיבות המצולמים

אז איזה התמחויות תקבלו באונו?

  • מערכות מידע ודאטה - התמחות שמיועדת למעוניינים להעמיק את הידע וההבנה העסקית שלהם בניהול טכנולוגיות מידע בעידן הביג דאטה. זו התמחות יישומית לשימוש בכלים מתקדמים שתעניק לכם היכרות עם כל הקאטינג אדג' של הטכנולוגיה, בינה מלאכותית, למידת מכונה ומודיעין עסקי.
  • אסטרטגיה, חדשנות ויזמות - התמחות בניהול תהליך אסטרטגי שיטתי תוך התייחסות לעידן הנוכחי ולאירועים המשבשים שבצידו, תוך חתירה להבנה עמוקה של דפוסי חשיבה, תכנון ועיצוב פעולות המקנות יתרון תחרותי.
  • ניהול שיווק ופרסום - התמחות בתכנון וניהול תקשורת ופרסום, פיתוח מוצרים, שיווק דיגיטלי, רשתות חברתיות, ניהול מותגים. בתואר הראשון יש התמחות מאוד חזקה בפרסום ותקשורת שיווקית, והרבה מהם ממשיכים להתמחות הזאת כי הם כבר מכירים את היכולות של האנשים שמלמדים אצלנו.
  • מימון ושוק ההון - התמחות שנותנת חשיפה לעולם הפיננסים בישראל ובעולם ונותנת ידע תיאורטי לצד כלים מעשיים, טכנולוגיות ומוצרים פיננסים.
  • ניהול משאבי אנוש - התמחות שמעניקה ידע, כלים ומיומנויות להתמודדות עם ההיבטים הניהוליים והסביבה המשתנה במעגל חיי העובד.
  • מנהל ומדיניות ציבורית - התמחות ייחודית בארץ שנותנת כלים המתאימים למגזר העסקי והציבורי בסביבה פוליטית, ולעזור להם להפוך ליזמי מדיניות שמשפרים את איכות החיים של כולנו.
  • ניהול מערכות בריאות ופארמה - גם היא התמחות ייחודית, נותנת ארגז כלים מתקדם למערכות מורכבות, הכרת מבנה מערכת הבריאות על היבטיה הכלכליים והרגולטורים.
  • ניהול ספורט - התמחות שאין בארץ, כלים פרקטיים לתפקידי ניהול באיגודי ספורט, מנהלים קהילתיים ומתנסים, בדגש על רכישת לכי יזמות ספורטק יזמות ספורט חברתית ועסקית. ייחודית.
  • ניהול ארגוני עוסקת בנושא של פיתוח מנהלים שינוי ארגוני תהליכים קבוצתיים במטרה לתת כלים למנהלים.
  • סייבר ופורנזיקה - תכנית ייחודית שמכשירה את מנהלי המחר ונותנת הבנה מעמיקה על עולם הסייבר, אירועים במרחב המקוון, ניהול מו"מ עם האקרים, עבודה מול רגולטורים, פורנזיקה, ניהול משברים וסיכונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully