וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מחכים לאוקטובר: מחזור ינואר של תואר שני במנהל עסקים יוצא לדרך

בשיתוף הקריה האקדמית אונו

עודכן לאחרונה: 10.1.2023 / 14:22

להתחיל תואר שני במנהל עסקים כבר עכשיו, בינואר, עשויה להיות ההחלטה הכי טובה של הקריירה שלכם, אם רק תשכילו לתפוס את הרכבת בזמן

חוזרים לספסל הלימודים - דווקא בינואר.. Unsplash
חוזרים לספסל הלימודים - דווקא בינואר./Unsplash

מדי שנה באוקטובר מצטרפים עשרות אלפי סטודנטים ללימודי תואר שני במנהל עסקים בשאיפה להעמיק את הידע שלהם, להתפתח מקצועית, לקבל ניסיון עסקי מעשי, לבנות קשרים וליצור מנופים להצלחה.

בקריה האקדמית אונו החליטו להפוך סדרי עולם ולפתוח את שערי בית הספר למנהל עסקים ללימודי תואר שני גם בינואר. אם רציתם להירשם ללימודי תואר שני במנהל עסקים אך הדבר לא עלה בידכם, ואתם לא מעוניינים לחכות עד אוקטובר הבא, חלון ההזדמנויות הזה שמציעה הקריה האקדמית אונו נתפר במיוחד בשבילכם. זה אומר שתוכלו להירשם ולהתחיל את הלימודים וההתמחות יחד עם הסטודנטים שהתחילו באוקטובר, עוד החודש.

דווקא עכשיו, בימים של מיתון, פיטורים, עליות מחירים וחוסר ביטחון כלכלי, רכישת השכלה ממוסד בעל שם כמו הקריה האקדמית אונו היא ההשקעה הטובה ביותר שאתם יכולים לעשות למען העתיד שלכם. את מה שיקרה בהמשך איש אינו יכול לחזות, אבל מה שבטוח, תואר שני ביד הוא קלף מנצח שתמיד יהיה שימושי ויפתח עבורכם דלתות לאן שלא תלכו.

פתגם סיני עתיק אומר: "למה להשאיר למחר את מה שאפשר לעשות היום?" החורף הוא זמן פחות פעיל מבחינה חברתית, אבל זה לא אומר שהחיים צריכים להיעצר. שילוב בין עבודה ללימודים דווקא בחורף יאפשר לכם להתחיל את שנת הלימודים על מי מנוחות, בלי כל הפיתויים שם בחוץ ותחושת הפומו שכל כך מאפיינת את חודשי האביב והקיץ.

אם התלבטתם ולא הייתם בטוחים, ומצאתם את עצמכם עם זמן פנוי, זה בדיוק הזמן להשקיע בעתיד שלכם ולנצל נכון את הזמן הזה כדי לבנות מקפצה לקריירה שלכם. אז למה לחכות לאוקטובר כשאפשר כבר עכשיו להירשם ללימודים, במחיר אטרקטיבי שלא יחזור על עצמו, ולעלות עוד היום על מסלול ההצלחה?

תכנית הלימודים באונו מגוונת וכוללת לימודים תיאורטיים לצד התנסות מעשית. בסגל המרצים תמצאו אנשי אקדמיה מוערכים כמו פרופ' ירון זליכה, פרופ' שמואל האוזר, ד"ר דינה ניר, ד"ר איל מעוז וד"ר מיכל שפירא, לצד אנשי ניהול, שיווק ואסטרטגיה, יועצים ומנהלים מהשורה הראשונה, אשר נושמים את עולם העסקים ומביאים את הפרקטיקה היישומית לתוך התואר. ע"פ סקר של התאחדות הסטודנטים, המרצים בתכנית נחשבים לטובים בארץ.

חשוב לציין שלא מדובר ב-MBA כללי אלא בתכנית אישית שנתפרת למידותיו של כל סטודנט וסטודנטית באופן פרטני. בין אם אתם באים מעולם הניהול או שאתם עושים בו צעדים ראשונים, רשימת ההתמחויות המגוונת פירושה שאף אחד לא מתחיל מאפס, ותוכלו לשלב את מה שאתם עושים כיום כחלק מהעבודה על התואר.

תחומי ההתמחות הייחודיים מגוונים מאוד וכוללים מערכות מידע ודאטה, אסטרטגיה, חדשנות ויזמות, ניהול שיווק ופרסום, מימון ושוק ההון, ניהול משאבי אנוש, מנהל ומדיניות ציבורית, ניהול מערכות בריאות ופארמה, סייבר ופורנזיקה, ניהול ארגוני, וניהול איגודי ספורט. עם רשימה כזאת, כל אחד יכול למצוא בדיוק את מה שמתאים לו, רק תבחרו!

הקריה האקדמית אונו היא מוסד פרטי והדבר ניכר ביחס האישי שמקבלים הסטודנטים, החל מתהליך ההרשמה המהיר, דרך הנחיתה הרכה והליווי הצמוד, התמיכה המקצועית ופתיחת הדלתות, ועד לקבלת התואר המיוחל.

אבל מעבר לתכנית הלימודים ולהתמחויות המגוונות, הערך הכי גדול שמציעה התכנית הזו היא גמישות. עם קמפוסים בקרית אונו, חיפה וירושלים, כבר אין צורך לעבור דירה לצורך לימודים. לא משנה איפה אתם גרים או עובדים, המרחק מהקמפוס אף פעם לא גדול מדי.

כיאה לרוח הזמנים, ובמקביל להרצאות הפרונטליות, שידורי זום רציפים מבטיחים שגם אם נבצר מכם להגיע לקמפוס, עדיין תוכלו להשתתף ברוב השיעורים ולקבל מהם ערך, אפילו מהערסל בתאילנד.
והכי חשוב, לוח הזמנים הגמיש אומר שתוכלו להמשיך לעבוד ולהתפרנס תוך כדי התואר, מבלי להתפשר על זמן איכות עם הילדים, ביקורים בחדר הכושר, או כל דבר אחר שעושה לכם טוב. כשהלימודים מרוכזים על יום או יומיים בשבוע לכל היותר, הדרך אל התואר נגישה יותר מאי פעם.

מערכת שיווק ודיגיטל, בשיתוף הקריה האקדמית אונו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully