וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיתוף: רויאלטיאהבה באוויר

לא לזוגות בלבד: 7 קמפיינים מבריקים ליום האהבה

עמי אשר

עודכן לאחרונה: 15.1.2023 / 11:37

אי האליבי של הרווקים בהודו, טבעת שמוחבאת בתוך מאפה והפלייליסט של טינדר - מה עושים מותגים בעולם לכבוד יום האהבה הבינלאומי שחל בפברואר

כשזה נוגע לאהבה, מתברר שבאמת אין גבולות. על פי ה-NRF, בשנה שעברה השקיעו האמריקאים 23.8 מיליארד דולר עבור מתנות ליום האהבה. גם השנה, על פי ההערכות, הסכום הזה צפוי לצמוח.
חברות משקיעות סכומי עתק במהלכי שיווק יצירתיים, אמיצים ומלאי השראה ליום האהבה, כדי לשכנע אתכם שהן אלו שיכולות להעניק את המתנה המושלמת ליקיריכם או אפילו לעצמכם, באמצעות קמפיינים ושיתופי פעולה סביב הולנטיינס דיי, שחל ב-14 לפברואר וט"ו באב, שמגיע בהמשך השנה.

אמריקאים מתכננים להוציא יותר מ-175 דולר בממוצע על מתנות לונלטיינ'ס דיי - 10 דולר יותר מבשנה שעברה.. NRF,
אמריקאים מתכננים להוציא יותר מ-175 דולר בממוצע על מתנות לונלטיינ'ס דיי - 10 דולר יותר מבשנה שעברה./NRF

האי ששינה את שמו ל"החתונה של בן דוד שלי"

מה עושים כשאתה רווק וכולם שואלים אותך מה התוכניות שלך ליום האהבה? מותג הממתקים ההודי Cadbury 5 Star בחר להעניק לרווקים את האליבי מושלם, כשנתן להם הזדמנות לצאת לחופשה באי שכור ששמו "החתונה של בן דוד שלי". האי תוכנן להיות מקלט של חיי רווקות, כאשר אפילו השימוש בצבע אדום אסור ברחבי האי. בכדי להיכנס לתחרות, הצרכנים היו צריכים לסרוק קוד ה-QR על כל עטיפה של מוצרי Cadbury 5 Star.

היפיפייה והיחפן, גרסת המציאות

רשת המסעדות האיטלקיות Frankies and Benny בחרה באינסטגרם כפלטפורמה לקמפיין. היא יצרה פוסט קרוסלה עם סדרה של שחזורים של סרטים מפורסמים. מהיפיפייה והיחפן" ועד "כשהארי פגש את סאלי", Frankies and Benny שיחזרו סרטים שונים, ועודדו את העוקבים שלהם לנחש את שמם. חמוד, מצחיק ובעיקר ויראלי.

התמונה המשוחזרת של היפיפיה והיחפן לכבוד יום האהבה, מתוך הקמפיין של פרנקיז אנד בניז.. Instagram, צילום מסך
התמונה המשוחזרת של היפיפיה והיחפן לכבוד יום האהבה, מתוך הקמפיין של פרנקיז אנד בניז./צילום מסך, Instagram

איך מרגיש גלגל שלישי ביום האהבה

הקמפיין ההומוריסטי של חברת משלוחי האוכל Deliveroo , תחת הכותרת "קווין גלגל שלישי", מתאר ​​את הקשיים בחיי גלגל שלישי - הרווק שתמיד מוצא את עצמו מבלה עם זוגות. הפרסומת הזו מציגה גינוי קומי, אירוני וציני של חיי הרווקות, בסגנון של סרט תיעודי על חייו של קווין המסכן. כחלק מהמהלך, הציעה החברה ארוחת "גלגל שלישי" - דיל מיוחד לשלושה אנשים במקום לשניים.

שימו את האקסים בפח

אם עד כה הרעיונות שהוצגו נראו לכם מקוריים, חכו שתשמעו על מהלך האנטי-ולנטיין שהגה אתר התיירות Hotels.com, שעיצב עמוד מיוחד תחת הכותרת V-Day Dumpster Stay (יום האהבה- שיישאר בפח). הקמפיין, שמותח את גבול הציניות וההומור, מציע למשתמשים נקמה מתוקה, ולכתוב מדוע האקס/ית שלהם זקוק/ה מאוד לחופשה בפח.

אלו ששלחו את תשובותיהם המרירות נכנסו לתחרות עם פרס מבטיח, כרטיס מתנה בשוויי 300$ שיוכלו להשתמש בו ב-Hotels.com ולהזמין חופשה עם מישהו שהם באמת אוהבים.

כש-Tinder ו-Spotify מאחדות כוחות

אפליקציית ההיכרויות הפופולרית וענקית הסטרימינג משתפות פעולה דרך קבע כשהן מאפשרות למשתמשי טינדר לשתף את המוזיקה האהובה עליהם באמצעות ספוטיפיי. לכבוד יום האהבה, השתיים הרחיבו את שיתוף הפעולה ויצרו פלייליסטים ייחודיים עם פודקאסטים מובילים בנושא אהבה שזכו לחשיפה ניכרת. גם ספוטיפיי יצאה נשכרת מהמהלך וחוותה עלייה של 49% במאזינים עולמיים בנושא אהבה, בהשוואה לשנה הקודמת.

טבעת בתוך לחם

רשת המסעדות Panera Bread ידועה בלחמים המיוחדים שלה, אבל לכבוד יום האהבה היא הלכה צעד קדימה כשהעניקה ללקוחותיה הזדמנות לזכות בטבעת יהלום שהוחבאה בבגט מיוחד. כדי להשתתף, הלקוחות היו צריכים לפרסם תמונה שלהם עם אחד ממוצרי החברה בצירוף ההאשטאגים שצוינו. הזוכה המאושר קיבל גם מנוי לשנה במועדון הלגימות של Panera, שהעניק לו גישה בלתי מוגבלת למשקאות חמים וקרים ברשת.

הבחורה שהולכת לדייט עם עצמה

קמפיין ה-Valentine's של מותג המעצבים Niluu בחר בזווית יצירתית ולא צפויה ליום האהבה תחת הסלוגן: "Fall in love with you". הקמפיין של מותג ההלבשה התחתונה הטבעוני שם דגש על נושא ייחודי שהפך לטרנד: לדאוג לעצמנו הוא הצעד הראשון של אהבה עצמית וקבלה. Niluu הקדישה את הסרטון הזה לאישה רווקה שמתכוננת לדייט... עם עצמה.

עמי אשר הוא סמנכ"ל מקסימדיה מערכות שיווק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully