וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מיתוג מחדש ושפה שיווקית מוצלחת: רווחי שיא לדינמיקה

זינוק של 600% בתוך שנתיים בלבד, רווח נקי של 42 מיליון שקל. איך הפכה דינמיקה לשחקנית כל כך בולטת בשוק?

שימי תבורי בקמפיין לדינמיקה. מיכה לובטון,
המיתוג עובד חזק. מנכ"ל דינמיקה אלי אדדי (במרכז) עם אלי פיניש ושימי תבורי/מיכה לובטון

דינמיקה רושמת רווח נקי של 42 מיליון שקל: הדוחות שהתפרסמו משקפים צמיחה של 600% בשנתיים האחרונות, לצד גידול בהכנסות ובכל הפרמטרים. החברה ממשיכה לצמוח בקצב מהיר בהכנסות, אודות למהלכים משמעותיים כמו: מיתוג מחדש, שפה פרסומית מרעננת, הקמת סניפים בקונספט חדשני, אתר ecommerce המוביל בקטגוריה ושירות תיקונים ייחודי עם טכנאי שמגיע עד הבית.

אלי אדדי: "במהלך 2022 המשכנו במגמת הצמיחה המואצת של השנים האחרונות, השקנו שפה פרסומית חדשה, לצד המשך גידול בדיגיטל והרחבת רשת החנויות עם פתיחת סניפים בקונספט חדשני. הובלנו את השקות אפל וסמסונג בישראל, עם ההצעה המשתלמת ביותר ללקוח. המיקוד שלנו בקטגוריית המובייל הוכח כדבר הנכון".

המיקוד כמנוע לצמיחה: המותג הכי צומח בחיפושים בדיגיטל

דינמיקה נותרה ממוקדת לאורך השנים האחרונות וחיזקה את היסודות כשיצרה הובלה משמעותית בקטגוריית הסמארטפונים, עם פריסה רחבה, אתר ecommerce מוביל בקטגוריה עם משלוחים מהיום להיום, והמותג הצומח ביותר בקטגוריה ב-3 שנים האחרונות. מוקדם יותר השנה דינמיקה הודיעה על פתיחת 8 סניפים ברחבי הארץ בהשקעה של 4 מיליון שקל.

חנות דינמיקה. יחצ,
ממשיכים לפתוח סניפים. דינמיקה/יחצ

פתיחת הסניפים מתבצעת לצד אתר הסחר המקוון שבבעלותה שרושם צמיחה דו ספרתית מדי שנה. חלק מהסניפים כוללים מעבדות עם תיקון במקום. הפריסה של דינמיקה בכל רחבי הארץ, לצד אתר הסחר המקוון, מאפשרים לצרכן לפגוש את דינמיקה במקום שנוח לו: באינטרנט, או במקום שקרוב לביתו, ולקבל שירות בכל רחבי הארץ, עם המומחיות של דינמיקה, המחירים האטרקטיביים והמשלוחים המהירים.

עם אלי פיניש ושימי תבורי: הקמפיין של דינמיקה

בחודשים האחרונים לקחה דינמיקה את נושא הפרזנטור כמה צעדים קדימה: אלי פיניש שהעניק לפרסומות של דינמיקה את הטון הייחודי כאשר ביצע את הקריינות בשנתיים האחרונות, הפך להיות גם הפנים של המותג וזאת לצד שימי תבורי שחזר לפריים-טיים מדי ערב, ביחד עם דינמיקה ובשילוב הג'ינגל הזכיר והאהוב של דינמיקה שהפך להיות אחד המוכרים והאהובים בישראל.

מדובר בקמפיין הגדול בתולדותיה שלווה במיתוג חדש, תחת המסר "אמרתם מובייל, אמרתם דינמיקה!". האסטרטגיה השיווקית החדשה, בהשקעה כוללת של מיליוני שקלים, באה לידי ביטוי בשפה התקשורתית וגם במיתוג מחדש בסניפים ובדיגיטל.

  • עוד באותו נושא:
  • דינמיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully