וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Thank you, Mr. President - בנק הפועלים במחווה לנשיא ביידן

עודכן לאחרונה: 18.10.2023 / 11:55

לקראת נחיתתו של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן בישראל, בנק הפועלים יוצא בקמפיין מחווה לנשיא על תמיכתו העמוקה במדינת ישראל עם הכיתוב: Thank you Mr. President

"תודה לך, אדוני הנשיא". שילוט חוצות לכבוד ביקורו של הנשיא ביידן בישראל./בנק הפועלים

בעודנו תחת אש, בנק הפועלים יוצא במחווה לנשיא ארה"ב ג'ו ביידן על תמיכתו העמוקה במדינת ישראל במהלך המלחמה ומעלה שילוט חוצות בצירי תנועה מרכזיים עם תמונתו של ביידן והכיתוב Thank you Mr. President.

המודעות החדשות לכבוד ביקורו של ג'ו ביידן בישראל כבר מתנוססות על שלטי חוצות בנתיבי איילון וגם בציר היציאה מנתב"ג, כך שהנשיא ייחשף להן מיד עם נחיתתו בארץ.

כזכור, בשבוע שעבר, לאחר המתקפה האכזרית של חמאס על ישראל, נשא הנשיא ביידן נאום חוצב לבבות בו הביע תמיכה מוחלטת בישראל והזהיר את מי ששוקל להצטרף למלחמה הזאת שלא לעשות זאת. לאחר מכן, נושאות מטוסים ועליהן תחמושת ולוחמים הגיעו לאזורנו כדי לסייע לישראל במאמץ המלחמתי.

בוידאו:ביידן: נעביר עוד כוחות למזרח התיכון. כל מי ששוקל לנצל את המצב - אל תעשו זאת/רויטרס

בבנק הפועלים הרגישו צורך להודות לנשיא ופתחו בקמפיין ממלכתי ומרגש במיוחד, כי מה עוד יש לומר למי שנעמד לצידנו בשעה הכי קשה שלנו בכזאת נחישות, חוץ מתודה?

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ברכות לנשיא ביידן על התמיכה בישראל.. בנק הפועלים,
ברכות לנשיא ביידן על התמיכה בישראל./בנק הפועלים

ובכן, מי שמצקצק עכשיו בלשונו, שישמור את תיאוריות הקונספירציה לאחר כך. בפועל, גם גופים וארגונים שפחות אהודים על הציבור נרתמו למאמץ המלחמתי, בין אם בעורף או בחזית, והוכיחו שמחוייבותם למדינה היא הרבה יותר מסתם מילים יפות.

עם פרוץ המלחמה הרחיב הבנק את הסיוע בהיקף של מיליוני שקלים נוספים לארגוני ההצלה, בתי החולים ולארגונים חברתיים מרכזיים. כמו-כן מסייע הבנק בגיוס ציוד בסיסי לחיילי צה"ל ולמשפחות, בהעברת תמיכה כספית מהירה וציוד עבור תושבי עוטף עזה ויישובי הדרום שנותרו ללא בית, זאת לצד התנדבותם של מאות עובדי הבנק בכל הארץ.

בנוסף, עם פרוץ המלחמה, בנק הפועלים הודיע על סדרת הטבות משמעותית ללקוחותיו המתגוררים בטווח של עד 40 ק"מ מרצועת עזה וללקוחות שגויסו לשירות מילואים אשר מנהלים חשבון עו"ש פעיל בבנק, ואף הקים קרן סיוע לשיקום העוטף בסך של 100 מיליון ש"ח. כמו כן, מתחילת המלחמה העביר הבנק תמיכה משמעותית במיליונים לעמותות קו ראשון כמו מד"א וער"ן.

זאת ועוד, לאור המצב הביטחוני ועל מנת לסייע ללקוחות תושבי הדרום, בנק הפועלים פותח בימים אלה סניפים הניידים שיגיעו למתחמים בהם מתארחים מאות מפונים מאזור הדרום. הסניפים הניידים מאפשרים לבצע מגוון פעולות בנקאיות ללקוחות בנק הפועלים, לרבות הקפאת תשלומי משכנתא וכל מענה הנדרש בתחום המשכנתאות, וכן משיכת מזומנים ללקוחות כלל הבנקים.

בשבועות הקרובים הסניפים הניידים ימשיכו לסייע ולהעניק שירות במוקדים רבים ברחבי הארץ, בדגש על מוקדים שבהם מתארחים מפוני הדרום - והם מתווספים לערוצי השירות הקיימים בדיגיטל, בסניפי הבנק ובמוקדים הטלפונים, לרבות קו החירום הייעודי שהוקם ללקוחות העוטף וללקוחות הזקוקים לעזרה מיידית בטלפון 2499*.

בבנק מציינים כי ברגע שביידן יעזוב את הארץ, כל השלטים של הנשיא יתחלפו בחזרה לקמפיין הנוכחי של הבנק תחת הכותרת "אנחנו ננצח" להעלאת המורל בעם.

סניף נייד של בנק הפועלים לרווחת מפוני הדרום.. צורי פטל,
סניף נייד של בנק הפועלים לרווחת מפוני הדרום./צורי פטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully