וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במחווה למשפחות החטופים: AIG מחליפה את צבע הלוגו שלה לצהוב

עודכן לאחרונה: 21.11.2023 / 13:54

חברת הביטוח הישראלית AIG מחליפה את הלוגו הכחול שלה בלוגו צהוב ומוסיפה לו את הסרט הצהוב המפורסם, בקריאה להעלאת המודעות ולהשבתם המיידית של החטופות והחטופים בעזה

הלוגו החדש של AIG עם הסרט הצהוב.. AIG,
הלוגו החדש של AIG עם הסרט הצהוב./AIG

השבוע, חברת הביטוח AIG החליפה את צבעי הלוגו המסורתיים שלה לצבע צהוב להעלאת המודעות ובקריאה להשבתם של החטופות והחטופים הביתה. הלוגו הצהוב יופיע בתשדירי הפרסומות ובנכסיה הדיגיטליים של החברה.

מי שיצא מהמרחב המוגן בימים האחרונים ודאי שם לב לסרטים הצהובים המעטרים מכוניות רבות וכן נתלים על גבי עצים, עמודי חשמל, מנורות רחוב ועוד, אך יתכן שלא כולם יודעים מדוע.

הסרט הצהוב הוא למעשה סמל אוניברסלי להזדהות עם שבויים וסולידריות עם לוחמים שיצאו לקוב, שמקורו במלחמת האזרחים האמריקאית שהתרחשה במאה ה-19. באותה תקופה, נשים רבות שאהוביהן נשלחו להילחם בחזית ענדו לראשן מטפחת צהובה או סרט צהוב, שסימל את תקוותן לשובם של אהוביהן הביתה.

כעת, ישראלים רבים מאמצים את הסרט הצהוב בקריאה להשבת 240 החטופים הישראלים והזרים שעדיין נמצאים בשבי חמאס. כחלק ממחאה זו, חברת הביטוח AIG מצטרפת למאבק ומשנה את הלוגו שלה כך שיכלול גם הוא את הסרט הצהוב. זאת בנוסף לתרומה משמעותית שהעניקה החברה למטה משפחות החטופים עם פרוץ המלחמה.

פעולות נוספות שנקטה החברה במהלך מלחמת חרבות ברזל כללו את הקמת ה'ממ"ד הרגשי' - מערך למתן שירות פסיכולוגי ותמיכה נפשית, לציבור הרחב וללא עלות, והענקת פטור מלא מתשלום ביטוח הרכב לחודש נובמבר לכלל מבוטחיה מיישוביי עוטף עזה ושדרות.

מנכ"לית AIG, יפעת רייטר ציינה: "אסור לנו כחברה לאפשר, אף לא לרגע אחד, להוריד מראש סדר היום את השבת החטופים והחטופות. כל אחד, בזירה שלו, צריך לפעול להעלאת המודעות במאבק החשוב והכואב הזה. אני קוראת לחברות וארגונים נוספים להצטרף אלינו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully