וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תן ביס יוצאת בקמפיין תמיכה במסעדות ארצנו וקוראת לישראלים להצביע בקיבה

עודכן לאחרונה: 7.12.2023 / 14:01

לאחר יותר מחודשיים של אי ודאות ועסקים שהיו סגורים לסירוגין, פלטפורמת המשלוחים תן ביס קוראת לתמוך במסעדנים איתם היא עובדת, ולסייע להן בחזרה לשגרה

"כבר לפני כחודשיים, הקמנו בתן ביס את מערך הסיוע "מחזקים ומסייעים" בו אנחנו פועלים במגוון זירות על מנת לתמוך בתושבי העורף, בפצועים, בצוותי הרפואה וניצולי השואה. הפננו משאבים רבים לכך וגם פתחנו פלטפורמה ייעודית באתר ובאפליקציה שבה כל אחד יכול להיכנס ולתרום ארוחה חמה, סלי מוצרי מזון וטואלטיקה", מספרת ליעד שובל, סמנכ"לית השיווק של תן ביס.

אבל מאז ועד היום, ענף המסעדנות עדיין לוטה באפילה ולמרות החזרה היחסית לשגרה, עוד רחוק היום בו המסעדות יחזרו לתפוסה שהיתה להן לפני המלחמה. לשם כך הקימה החברה את קמפיין "ביחד נפרגן", שמעודד את הציבור הרחב לתמוך במסעדות המקומיות ואהובות ולהזמין משלוח טעים ומנחם עד הבית.

הקמפיין שם דגש על מסעדות עם סיפור יוצא דופן מהתקופה האחרונה, בניהם מסעדות שחוו אובדן אישי, מסעדות שהצוותים שלהם נרתמו לסייע למאמץ הלאומי, מסעדות שפתחו את מטבחיהן להכנת מנות לתרומה ועוד.

כל הסיפורים המרגשים הללו עולים בימים אלה ממש לעמודי הסושיאל של תן ביס ומקודמים על ידם בתשלום, כדי לסייע ולו במעט לשרידותם של עסקים אלה ולפרגן להם על עשייתם.

"באמצעות המיזם, אנחנו גם מסייעים כלכלית למסעדנים ומעבירים אליהם תקציבים ליצירת המנות החמות ומשנעים אותן לנקודות הרלוונטיות. אנחנו ממשיכים בפעילות הזו, מסייעים ככל שביכולתנו ומייחלים, ביחד עם כל עם ישראל, לימים טובים ושקטים", מוסיפה שובל ומביאה כדוגמא את סיפורן של כמה מהמסעדות הישראליות האהובות עליה.

הפיצריה בקרית גת שתורמת לחיילים למרות האובדן הכבד

דביר שחגי הוא הבעלים של רשת איטליינוס פיצה שלאט לאט מתרחבת ועתידה לפתוח בקרוב סניפים נוספים באזור המרכז. מאז פרוץ המלחמה, עובדים רבים במסעדה יצאו להילחם על המדינה וגוייסו בצווי 8. המסעדה נסגרה לתקופה כי לקוחות לא באו אולם במקביל החליטו במסעדה לתרום אלפי מגשי פיצה עבור חיילים וכוחות הביטחון. בשבת השחורה ב-7 באוקטובר איבד הצוות עובדת יקרה שהייתה מנהלת במקום במשך 5 השנים האחרונות. שמה קארין ז'רנו ז"ל שנרצחה במסיבה ברעים. קארין הגיע למסעדה בגיל 15 והפכה במהרה להיות ממש כמו משפחה. מאז הספיקה להתגייס ולהשתחרר והמשיכה כל הזמן לעבוד במסעדה. מאז שהיא נרצחה, משפחתה עושה כל שניתן על מנת להנציח אותה ובימים אלה עובד דביר על מנה חדשה על שמה ולזכרה.

המסעדה התל אביבית שלא מפסיקה לעבוד גם כשהבעלים במילואים

יוסי פריאנטי הקים את ישתבח מתוך רצון להביא לאנשים אוכל טעים, כזה שעושה גם טוב בלב. לפני כחודש, הוא גוייס למילואים כדי להגן על המדינה בצפון הארץ ולכן נאלץ לעזוב את המסעדה שלו. אולם המסעדה ממשיכה לפעול וחזרה לתפקד בעזרת הצוות המסור שלה. זה הזמן לתמוך במסעדה של יוסי בתקופה הזו. המנה המומלצת - חלה בשניצל של "ישתבח", שכבר זכתה בתואר השניצל חלה הכי טוב בעיר.

המסעדה שתרמה לצה"ל עד שגויסה בעצמה למילואים

גם חן שעיבי נאלצה לעזוב את המסעדה שלה, מסעדת אולדיס בהוד השרון, כדי להגן על המדינה בגבול הצפוני. כך גם רוב עובדי המקום אשר גויסו בצווי 8. בינתיים, מי שמנהל במקומה את המסעדה הוא אחיה הקטן בן ה-17. רגע לפני שחן גויסה, היא הספיקה גם לתרום ארוחות חמות רבות כך שעכשיו זה הזמן המתאים לתמוך בה ולהחזיר לה אהבה. מנה (או יותר נכון מנות) מומלצת - תפריט הפנקייקים המשוגעים של אולדיס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

המסעדה האשקלונית שמארחת חיילים בחינם

מסעדת פיתה בסטה בבעלות אביהו עודד היא מסעדה יחסית חדשה באשקלון שבמשך 3 שבועות הייתה סגורה בעקבות המצב. עם המון אומץ והמון תושייה, המסעדה נפתחה מחדש, ואפילו הטבח של המסעדה, שהוא בעצמו חייל בסדיר, מגיע ועוזר לתפעול השוטף יחד עם כל הצוות. למרות הקושי, במשך שבוע שלם, כל חייל שהגיע למסעדה קיבל ארוחה חינם.

ליעד שובל מסכמת כי "בעקבות המצב, מסעדות רבות נאלצו לסגור דלתות לתקופה ארוכה. חלקן עשו זאת מכיוון שהן נמצאות באזורים שספגו מטחים רבים אך חלקן עשו זאת בגלל שעובדים רבים גוייסו למילואים או שחוו אובדן אישי. אבל לאחר התקופה הראשונית, אפשר לזהות בימים אלה מעט התאוששות בענף ומסעדות רבות חזרו לפעול, בעיקר במתכונת של משלוחים".

שובל מוסיפה כי "המסעדות הן השותפות שלנו ובעליהן שיתפו אותנו בסיפורים ובהתמודדות הלא פשוטה שהם עוברים. לכן, על מנת לעזור להם לחזור לפעול, החלטנו לצאת בקמפיין דיגיטלי של תמיכה במסעדות ולעודד את הציבור לחזור להזמין ארוחות מנחמות וטעימות במשלוח עד הבית. בכל יום אנחנו שמים זרקור על עוד ועוד מסעדות שחזרו לפעול. לחלקן יש סיפורים מרגשים ומעוררי השראה בהם כל הצוות התגייס, גם בשעות הקשות ביותר, להכנת מארזי מזון עבור כל מי שהיה זקוק לסיוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully