וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי איגוד השיווק הישראלי מתגייסים להעלאת המודעות הציבורית בנושא החטופים והנעדרים

עודכן לאחרונה: 26.12.2023 / 12:21

לאחר שהתגייסו לקמפייני הסברה פרו ישראלים וסייעו להעלות את המודעות העולמית למאבק הצודק של ישראל בחמאס, איגוד השיווק כינס את אנשי השיווק הבכירים בישראל כדי לדון בנושא שאסור שירד מהכותרות: השבת החטופים והחטופות השבויים בעזה לחיק משפחותיהם

מימין לשמאל: ‏יוסי לובטון, סיגלית אורן-גלפרין ויגאל ברקת. קרדיט -יח״צ. יח"צ,
מימין לשמאל: ‏יוסי לובטון, סיגלית אורן-גלפרין ויגאל ברקת. קרדיט -יח״צ/יח"צ

ביום חמישי נערך מפגש בין בכירי קהילת השיווק לפעילי מטה משפחות החטופים והנעדרים בתל אביב.
במפגש השתתפו כ-50 סמנכ"לי שיווק בכירים, בהם יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק, בנק הפועלים; דרור בהט, סמנכ"ל שיווק פלאפון ו-yes; טלי פולג, סמנכ"ל שיווק בזק; אסף אביב, סמנכ"ל שיווק ותוכן, פרטנר; ענת גרינברג אלעזר, סמנכ"ל שיווק גולן טלקום; נירית בן קיש, סמנכ"ל שיווק ONE ZERO; מיכל ישראלי, סמנכ"ל שיווק מנורה; יפית מנטין, סמנכ"ל השיווק נספרסו; ישי מנדיל, סמנכ"ל שיווק אלטשולר שחר, יהונתן ברגר מנכ"ל the kitchen חממת הפודטק של שטראוס ורבים נוספים.

את המפגש פתחה סיגלית הורן-גלפרין, מנכ"ל איגוד השיווק הישראלי ואמרה: "נמצאים כאן בחדר בכירי ובכירות עולם השיווק בארץ. יש בידיכם כלים שיווקיים לסייע למטה החטופים החל ממחר בבוקר. אני מאמינה שיש מקום לחברי האיגוד לקחת חלק במעגלי השפעה גדולים וחשובים, לכן כשפנו אלינו ממטה המשפחות, מיד הסכמנו".

בהמשך דיבר נציג המטה שי שהם שתיאר את פעילות המחלקה שמרכזת את העבודה מול גופים עסקיים אותה יזמה מורן בצר-תייר, דודתו של יגב בוכשטב, אשר נחטף מביתו בנירים ביחד עם אשתו רימון קירשט. בעוד רימון שוחררה, יגב נותר בשבי החמאס.

יוסי לובטון, יו"ר ומנכ"ל קבוצת פובליסיס תיאר את הקמת המטה מאפס ב-8 באוקטובר ואת האתגרים הכרוכים בפעילותו. "הקמנו משרד פרסום שעוסק רק בזה", אמר. "השלב ראשון היה לייצר אסטרטגיה לקמפיין. היה ברור שחייבים לתת פנים ושם וסיפור לכל אחד מהחטופים".

"ייצרנו יותר מ-800 תכני וידאו. במגוון שפות, למגוון קהלים. אנחנו מגיעים איתם ליותר מ-2 מיליארד צפיות בתכנים וליותר מחצי מיליון עוקבים בנכסים הדיגיטליים".

אחריו עלתה לשאת דברים דניאל אלוני, שחזרה משבי חמאס עם בתה אמיליה. דניאל תיארה באופן מטלטל את שהותן בשבי ואת חזרתן הביתה וקראה להשבת החטופים באופן מיידי. מלכי שם טוב, אביו של החטוף עומר שם טוב, סיפר על עומר ועל התקווה שכל 129 החטופים ישובו הביתה במהרה.

עדויות דניאל אלוני, דיצה היימן, יוכבד ליפשיץ, יפה אדר לאחר שחזרו משבי חמאס/חיים רובינשטיין דובר מטה המשפחות

לסיום הציג יגאל ברקת, סמנכ"ל שיווק בנק הפועלים, מה ניתן לדעתו לעשות כדי להשפיע על דעת הקהל ולדחוף לשחרור החטופים המיידי: "אנחנו עוברים ממלחמה ללחימה", אמר. "אסור שנגיע למצב של אירוע חצי שנתי שבו מזכירים אותם. יש לנו כמנהלי שיווק מספר משאבים כגון מדיה, לקוחות, עובדים - ושאותם אנחנו יכולים לגייס למען השבת החטופים".

"אין תחרות בין חברות היום", הוסיף ברקת. "כולם חייבים לעשות את זה יחד. אי אפשר לסמוך על המדיה שעומדת ריקה כרגע, כי תוך זמן קצר יחזרו לפרסם. אני מתנדב במטה החטופים, משתתף בשולחנות עגולים, מכיר את הצרכים ואת הרצון להישאר במודעות הציבורית ויודע כי לכם, כאנשי שיווק, יש יכולות לסייע", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully