וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצול שואה והילדים שחזרו מהשבי בקמפיין חדש ליום השואה הבינלאומי

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 13:06

הכחשת הטבח שאירע ב-7 באוקטובר, כמו גם הכחשת השואה, עוררו את זעמם של יהודים רבים ברחבי העולם. קמפיין חדש בהשתתפות ניצול שואה וילדים שחזרו מהשבי מבקש לשים סוף לשמועות ולהוציא את האמת לאור

קמפיין "מדור לדור" של מטה ההסברה האזרחי וארגון CyberWell/יח"צ

ארגון CyberWell ומטה ההסברה האזרחי חוברים יחד לקמפיין מרגש לקראת יום השואה הבינלאומי שיחול ביום שבת הקרוב (27 בינואר). בסרטון משתתפים הילדים החטופים ששבו לישראל; דפנה אליקים (15), אלה אליקים (8) ואיתן יהלומי (12) ביחד עם שורד השואה, אביגדור נוימן (92).

בסרטון המרגש מעלים שני הארגונים את תופעת הכחשת אירועי שבעה באוקטובר ומשווים אותה להכחשת השואה. במהלך הסרטון רואים הילדים החטופים סרטון בו יוצר תוכן מחו"ל טוען שישראל משקרת ואירועי שבעה באוקטובר לא קרו. שורד השואה, אביגדור, מגיב לעצבות הילדים ומדגיש כי "יש דברים שלא ניתן למחוק" תוך שהוא מצביע על המספר המקועקע על ידו.

אליאב בטיטו, ראש מטה ההסברה האזרחי: "כבר מאז תחילת המלחמה וביתר שאת ככל שהלחימה מתמשכת - אנו רואים יותר ויותר קולות ברחבי העולם המנסים להכחיש את האסון הנורא שחווינו. בכל דור ודור קמים עלינו להשמידנו, ולצערי גם להכחיש את עברנו. על העולם להכיר בעובדה שהכחשת אירועי שבעה באוקטובר היא פעולה אנטישמית ממש כמו הכחשת האסונות האחרים אותם עברנו לאורך ההיסטוריה. אין יום מתאים מיום השואה הבינלאומי להעברת המסר החשוב."

טל-אור כהן מונטמאיור, מנכ"לית CyberWell: "הקמפיין הנוכחי ממחיש את סוג השיח האנטישמי החדש ביותר שממשיך לצבור תאוצה ברשתות החברתיות - הכחשת האירועים של ה-7.10. כארגון שהשיק את הפלטפורמה הפתוחה הראשונה לניטור אנטישמיות ברשתות החברתיות, אנו קוראים לאותן רשתות לעדכן את כללי הקהילה שלהם ולטפל בתוכן שמכחיש את אירועי הזוועות של ה-07.10 לאוקטובר כפי שהמדיניות שלהם מכתיבה- לטפל ולהסיר תוכן המכחיש ומעוות את זיכרון השואה. עם זאת, היה לנו חשוב להבהיר את המסר הזה מעבר לפעילות המקצועית והדוחות שלנו ולחדד באופן ברור - הכחשת אירועים אלימים מכוונים נגד יהודיים הוא קידום שנאת יהודים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully