וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

100 נשים ב-100 ערים: קמפיין רחב למודעות לטרור המיני של חמאס

"מכבי תנועה עולמית" משיקה קמפיין עולמי למודעות לטרור המיני שמתרחש החל מ-7 באוקטובר: "הקמפיין העולמי מובל ע"י 100 נשים, נציגות מכבי העולמית בקהילות יהודיות בכ-50 מדינות ברחבי העולם"

הקמפיין העולמי למודעות לטרור של חמאס. יחצ,
הקמפיין העולמי למודעות לטרור של חמאס/יחצ

"מכבי תנועה עולמית" משיקה קמפיין עולמי למודעות לטרור המיני שהתרחש ב-7 באוקטובר 2023 ע"י מחבלי החמאס: 100 נשים ב-100 ערים ברחבי העולם. הקמפיין העולמי מובל ע"י 100 נשים נציגות מכבי העולמית בקהילות יהודיות בכ-50 מדינות ברחבי העולם.

הקמפיין הוא תגובה לשתיקה מחרישת האוזניים של ארגוני נשים וארגונים בינלאומיים המזוהים עם האו"ם כגון: CEDAW ו- UN WOMEN.

אורלי פרומן (ח"כ לשעבר), מ"מ יו"ר מכבי תנועה עולמית: "נשות התנועה רואות חובה להדהד את נושא הטרור המיני שאירע ב-7 לאוקטובר 2023 כדי שלא ירד מסדר היום ויקבל הכרה עולמית".

ד"ר כוכב אלקיים לוי, עו"ד וחוקרת משפט בינלאומי שהקימה את הנציבות האזרחית ב-7.10 על פשעי חמאס נגד נשים וילדים מציינת: "אנו מובילים את החקירה ואת משימת התיעוד של פשעים אלו לאור ההכחשה בינלאומית חסרת תקדים. למרות העובדה שחמאס תיעד את פשעים אלו, מצאנו את עצמנו מה-7.10 נלחמים בקרב נוסף על ההכרה והדמוניזציה שעברו נשים ישראליות".

ניצב מירית בן ראש מאגף תקשורת במשטרת ישראל ציינה באירוע: "המשטרה אספה למעלה מ-200,000 תמונות ויזואוליות ועדיין אוספים ראיות מהתיעודים הנ"ל כי חמאס עשה כל מה שביכולתו כדי לא להשאיר בחיים אף קורבן של אלימות המינית. בימים אלו המשטרה אוספת עדויות נוספות מהקורבנות שנשארו בחיים, ומחכים שיעברו טיפולים מקצועיים כדי שיהיו חזקים מספיק נפשית לתת את העדויות".

מורן סטלה ינאי, שנחטפה מפסטיבל נובה והוחזקה בשבי 49 ימים, סיפרה למשתתפי המפגש על החוויה הנוראית שלה עם מחבלי חמאס שהחזיקו בה: "ב-7 באוקטובר נחטפתי מפסטיבל נובה, ובאותו רגע איבדתי את הכל - איבדתי את השליטה על החיים שלי, החופש שלי, הזהות שלי, ואפילו את השם הפרטי שלי. אנחנו לא יכולים לתת לאירועי ה-7 באוקטובר להיגמר מבלי שכל החטופים שעוברים מצב טרור פסיכולוגי וטרור מיני קשה יוחזרו לישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • קמפיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully