וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתלבשים בנמל, משקמים בעוטף - כך השופינג שלכם יכול לסייע

עודכן לאחרונה: 11.2.2024 / 9:38

מכירת בגדים מיוחדת בנמל תל אביב תתקיים השבוע החל מיום שלישי, במטרה לאסוף כספים לשיקום "בית הגלגלים" לצעירים עם מוגבלות פיזית בעוטף עזה, ששימש עד עתה ללחימה

שופינג למען העוטף בנמל תל אביב.. נמל תל אביב,
שופינג למען העוטף בנמל תל אביב./נמל תל אביב

ב-14.2 תתקיים בנמל תל אביב במשך ארבעה ימים מכירת בגדים מיוחדת שכל הכנסותיה יועברו לטובת שיקום הבית הדרומי של עמותת בית הגלגלים השוכן בקיבוץ אורים שבעוטף עזה.

במכירה, שתתקיים בשיתוף פעולה של העמותה יחד עם "המחסן של מיה", יוצעו עשרות אלפי פריטי לבוש, עודפי מותגים ובגדי יד שנייה איכותיים כחדשים לילדים ומבוגרים, במחירים נגישים בין 20 ש"ח ל-50 ש"ח לפריט, כאשר בכל יום יתווספו פריטים נוספים.

עמותת בית הגלגלים, שנוסדה בשנת 1979, היא ארגון ארצי לצעירים ובוגרים עם מוגבלות פיזית, הכולל ששה בתים הפתוחים לאוכלוסיות שונות מכל חלקי החברה הישראלית. אחד ממרכזיה הותיקים והמשמעותיים הוא ביתה בעוטף עזה - בית הגלגלים הדרומי שבקיבוץ אורים.

מתחילת המתקפה בדרום ב-7.10 ובמשך יותר מ-3 חודשים, שימש הבית הדרומי של העמותה כמקום משכנם של פלוגות חיילי מילואים שונות, והוא מושבת מפעילות חינוכית לטובת פעילות צבאית. את כסאות הגלגלים החליפו אמצעי לחימה, ואת החניכים הצעירים החליפו מאות חיילים.

בבית הגלגלים אפשרו לצבא לקחת את המבנה ולייצר שינוי ייעוד באופן קיצוני, עם הבנה כי חייב יהיה לחזור לקדמותו בטרם יחזור לפעילותו השיקומית-חינוכית השוטפת. זאת במטרה לאפשר לחניכים, שעבורם הבית מהווה את ביתם השני, לחזור למבנה נוח, מותאם ומשופץ. על צורך זה מתכוונת העמותה לענות באמצעות ההכנסות מאירוע מכירת הבגדים בנמל תל אביב.

מנכ"ל עמותת בית הגלגלים אביב שפיגלמן: "יש לנו כעמותה וכחברה את החובה להחזיר לפעילות את בית הגלגלים בעוטף עזה, ואירוע מכירת הבגדים בנמל היא ההזדמנות עבור הציבור להיות חלק מזה. אנחנו מזמינים את כולם להיות שותפים בפרויקט החשוב הזה. זאת יחד עם ההזדמנות ליהנות מפריטי ביגוד איכותיים במחירים משתלמים".

המכירה תתקיים במבנה 1, נמל תל אביב (בדרום הנמל, סמוך לחוף מציצים)
בתאריכים 14-17.2 בין השעות 10:00-20:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully