וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכנתים, אנשי מכירות - איפה אתם? AllJobs ושי אביבי בקמפיין חדש למחפשי עבודה

עודכן לאחרונה: 21.2.2024 / 13:01

AllJobs, הפלטפורמה המתקדמת והגדולה בישראל לניהול קריירה ולגיוס עובדים, משיקה קמפיין ראשון לשנת 2024

AllJobs, הפלטפורמה המתקדמת והגדולה בישראל לניהול קריירה ולגיוס עובדים, משיקה קמפיין ראשון לשנת 2024, עם התעוררות המשק והצמיחה בהיקף המשרות הפנויות. הקמפיין בקריינות של שי אביבי, יעלה בטלוויזיה הערב (יום ד'), בפלטפורמות הדיגיטל השונות וברשתות החברתיות, ויתמקד בקריאה לציבור העובדות והעובדים בישראל לחזור ולחפש עבודה באחת מ-30,000 המשרות הקיימות באתר.
הקמפיין שהופק על ידי חברת הפרסום מנצ', נשען על התובנה שבניגוד לתחושה הרווחת, יש המון משרות פנויות כרגע.

שוק התעסוקה בישראל עבר ועודנו עובר תקופה מאתגרת. החל מחודש אפריל 2023, הצמיחה של המשק נעצרה והתחלנו לראות שינוי מגמות בשוק. ההפגנות, אי הוודאות, סביבת הריבית, יוקר המחיה - כל אלו התחילו לקרר את שוק התעסוקה. פחות גיוסים ופחות תזוזות של עובדים. המלחמה ברבעון האחרון של השנה, עצרה את המשק לחלוטין במהלך החודשים אוקטובר ונובמבר.

עם זאת, שנת 2024, מתחילה עם התאוששות קלה, ונכון לעתה, מספר המשרות ב-AllJobs עבר את רף ה-30 אלף; נתון שעדיין נמוך ביחס לתקופה שלפני המלחמה, אך מציג התאוששות, כמעט מפתיעה, ביחס לחודשים אוקטובר-דצמבר. בנוסף, אנו רואים חזרה לביקושים גבוהים בקרב המעסיקים הגדולים, וגם בקרב המעסיקים הקטנים-והבינוניים שמתחילים לטפס למעלה במספר המשרות באתר; נתוני התעבורה באתר במהלך החודשיים האחרונים גבוהים מאוד, הגבוהים שהיו מזה תקופה ארוכה, והמעסיקים משדרים לראשונה יותר אופטימיות מאשר פסימיות.

לכן, AllJobs יוצאת עם קמפיין רחב הקורא לציבור לחזור ולחפש עבודה לאור התעוררות העסקים והעלייה בהיקף המשרות הפנויות במשק. זהו הזמן הנכון לחפש עבודה חדשה או את השינוי והשדרוג במקום חדש.

את הקמפיין שיעלה הערב (יום ד') ילווה שי אביבי בקריינות הייחודית לו, ויקודם בשבועות הקרובים בערוצים המובילים ובדיגיטל.

הילה מוסקל, סמנכ"לית שיווק ותוכן, AllJobs: "שוק התעסוקה חווה בשנה האחרונה תנודות רבות עם תחומים מובילים שחווה ירידה וצמצומים, כדוגמת ההייטק, וירידה כללית של המשק כולו, בדגש על הרבעון האחרון של השנה בעקבות המלחמה. העלייה במספר המשרות באתר מסמל את חזרת המשק לפעילות ויציבות ואנו מאמינים שאם הדברים ימשכו נראה התאוששות מהירה, כפי שהתרחשה לאחר הקורונה. הקמפיין מבטא את הדרישה של המעסיקים לגייס עובדים ובמהרה וזה הזמן של ציבור העובדים לחפש את המשרה הבאה אצלנו באתר."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully