וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת תדיראן והפרזנטור ההוליוודי מורגן פרימן יוצאים בקמפיין חדש בהובלתו

עודכן לאחרונה: 26.2.2024 / 17:12

הקמפיין החדש - "בלחיצת כפתור", מציג את הטכנולוגיה במזגני תדיראן שלא רק ממזג את החלל, אלא דואגת לאוויר בריא יותר. עלות הקמפיין נאמדת במיליוני שקלים

מורגן פרימן בפרסומת של תדיראן./איאן פישר

לרגל עונת החורף, חברת תדיראן עולה בקמפיין חדש בכיכובו של השחקן ההוליוודי זוכה פרס האוסקר מורגן פרימן, שמשמש כפרזנטור של החברה זו השנה השישית. בקמפיין החדש מציג פרימן סיטואציות שכולנו חפצים שיתקיימו במציאות וזאת בלחיצת כפתור אחת שתשנה את חיינו לטובה. בתום הפרסומת החדשה מתברר לצופה כי כבר היום ניתן לשנות את איכות האוויר בבית בלחיצת כפתור על שלט המזגן של תדיראן ומורגן פרימן מפנה שאלה לצופים עם חומר למחשבה "האם תלחצו"?

על פי הערכות בשוק לטובת המשך שיתוף הפעולה עם החברה יקבל השחקן כמיליון דולר. ההפקה ההוליוודית כללה מספר ימי צילום שהתקיימו בלוס אנג'לס. הקמפיין צפוי לעלות במדיה רחבה כאשר במסגרתו מוצגת התובנה כי האחריות על בריאותנו היא בידיים שלנו וכל מה שצריך לעשות זה פשוט לבחור במזגן הנכון.

נופר ממרוד, סמנכ"לית השיווק של תדיראן גרופ: "מורגן כבר מזמן הפך להיות חלק מהמשפחה שלנו. אנחנו מאוד שמחים להמשיך את שיתוף הפעולה איתו זו השנה השישית ברציפות. בשנים הראשונות עסקנו בנושא ההסברה, היום בקמפיין החדש היה חשוב לנו להסביר כי האחריות על בריאות הבית היא כבר בידיים של כל אחד מאיתנו, וכי לעיתים ניתן להשפיע עליה בפשטות על ידי בחירה במזגן הנכון. לחיצת כפתור פשוטה תשנה את איכות חייך לטובה, לא תלחץ? כמובילי שוק תמיד נחשוב על ערכים מוספים למזגנים עבור הלקוחות שלנו, זו האחריות שלנו כלפיהם. נדאג להביא את המוצרים האיכותיים ביותר, ובד בבד לשפר את רמת חייהם תוך דאגה לאוויר בריא יותר בביתם. הרי מה יותר חשוב לנו בעולם אם לא בריאות המשפחה שלנו?"

הפתרון שמציעה תדיראן, היא הטכנולוגיה - TADIRAN AIROW. מדובר בפתרון חדשני אשר נותן מענה לבעלי המזגנים העיליים אשר מהווים כ-85% בנתח הכמותי במזגנים הביתיים. הטכנולוגיה הייחודית, מתווספת למזגן בהתקנה פשוטה ומהירה, גורמת להפחתה של עד 99% בריכוז החיידקים, העובשים והווירוסים באוויר, שבחורף נפוצים אף יותר, לרבות וירוס הקורונה, בתוך 60 דקות מרגע הפעלת המזגן. הטכנולוגיה החדשה מגדירה מחדש את תפקידו של המזגן, אשר מעבר לפעולת החימום והקירור הסטנדרטית מצליחה לייצר ערך נוסף ולדאוג לבריאות התושבים בבית כמענה לבעיית זיהום האוויר הקיימת בבית ובחללים סגורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully