וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיתוג חדש לדקטלון מציב חדשנות, קיימות וקהילה במרכז

עודכן לאחרונה: 18.3.2024 / 13:38

DECATHLON מודיעה על מיתוג חדש, חזון נועז וחווית לקוח משודרגת. בתכנית: התייעלות אנרגטית ועיצוב חדשני של יותר מ-1700 חנויות הרשת בעולם

המיתוג החדש של דקטלון./Decathlon

מותג הספורט דקטלון חושף את המהות החדשה שלו, "Move people through the wonders of sport", ואת האסטרטגיה העומדת מאחורי השאיפה הנועזת להנגיש ספורט חדשני ובר-קיימא לכל אחד. כחלק מהתהליך, דקטלון חושפת את המיתוג החדש שלה, הכולל זהות דינמית לטווח הארוך ולוגו חדש בצורת "Orbit - מסלול".

מאז תחילת דרכה בשנת 1976, דקטלון האמינה ביכולת של ספורט לסייע לקהילות להיות בריאות ומאושרות יותר והיום, אנשים זקוקים לזה יותר מתמיד. בתחילת המסע הזה, דקטלון כתבה את אמנת ה-North Star שלה, שמשקפת את שליחותה לטובת החברה וכדור הארץ. בהנחיית ה-North Star נולד יעד חדש: Move people through the wonders of sport.

כדי להשיג יעד זה, דקטלון מאמצת אסטרטגיה גלובלית שאפתנית, הכוללת חווית לקוח משודרגת, מחויבות חזקה לקיימות ומודרניזציה כוללת של החברה. ליבה של חווית הלקוח היא מיתוג מחדש המוצג היום.

ברברה מרטין-קופולה, המנכ"לית של דקטלון הגלובלית: "כיום, יותר מתמיד, העולם זקוק לספורט. יש לספורט כוח מאחד, והוא יכול לתרום לבריאות הגופנית והנפשית כאחד. בדקטלון, אנו רוצים להשפיע יותר על אנשים, החברה וכדור הארץ באמצעות הנעת אנשים דרך נפלאות הספורט. אני גאה לעבוד יחד עם חברי הצוות שלנו במסגרת North Star - כוכב הצפון שלנו. זה מרגש לראות את הקהילה המגוונת שלנו מתאחדת כדי לחגוג את מה שעושה אותנו מיוחדים: לאפשר לכל אחד לעסוק בספורט על פי התנאים שלו. אני בטוחה שהאסטרטגיה השאפתנית שלנו, המנחה את אופן העבודה שלנו, תבטיח שדקטלון תהיה מותג ספורט ייחודי המוביל בענף ושאנשים יוכלו לסמוך עליו."

זהות המותג החדשה והשפה העיצובית

זהות המותג החדשה של דקטלון משקפת את שאיפת המותג לעתיד, מבלי לשכוח את שורשיה. לצד הכחול הבולט של הלוגו, נוסף כעת סמל מותג חדש - Orbit - "המסלול" - המבטא תנועה, שאיפה להגיע לשיאים חדשים ומעגליות, העומדת בלב המודל העסקי המקיים של דקטלון.

את כל זה היא עושה באמצעות שפה עיצובית חדשה למותג חדש ופשוט יותר עם 9 קטגוריות מתמחות: Quechua (הרים), Tribord (מים ורוח), Rockrider (אופני שטח), Domyos (כושר), Kuikma (מחבטים), Kipsta (ספורט קבוצתי), Caperlan (טבע), Btwin (גלישה וניידות בעיר) ו-Inesis (חץ וקשת), ו-4 מותגים מתמחים: Van Rysel, Simond, Kiprun ו-Solognac.

חווית לקוח חדשה בחשיבה דיגיטלית

שרשרת האספקה הדיגיטלית של דקטלון עברה חשיבה מחדש עם הכלים המתקדמים ביותר ואלגוריתמי בינה מלאכותית כדי לאפשר תחזית ותכנון מדוייק יותר. דבר זה כבר הוביל להפחתה משמעותית בבעיות מלאי ולשיפורים רבים, כולל הפחתת עלויות הובלה, טביעת רגל פחמנית וזמני אספקה.

בנוסף, דקטלון השיקה בחודשים האחרונים את אפליקציית הקניות 3D שלה ב-Apple Vision Pro בארה"ב. בחודשים הקרובים, יותר מ-1,700 חנויות ברחבי העולם יעברו שיפוץ עם תפאורה חדשה לגמרי, המציעה ללקוחות ניווט אינטואיטיבי, נראות משופרת של מוצרים, ותצוגות פיזיות ודיגיטליות.

השינוי הגדול ביותר יתרחש בהמשך בחוויית הלקוח, בחנויות ובפלטפורמות הדיגיטל. את השינויים הפיזיים בחנויות יחלו להטמיע בישראל עוד השנה, החל מפתיחת החנויות החדשות שיפתחו ובהמשך עבור חידוש חנויות קיימות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מודל עסקי מבוסס קיימות

דקטלון שואפת להיות כוח מניע ולכן היא התחייבה לאפס את פליטות הפחמן שלה עד שנת 2050. למעשה, דקטלון עובדת יד ביד עם ספקים ושותפים כדי להדגיש את נושא הקיימות לאורך כל שרשרת האספקה. בשיתוף פעולה עם ספקים, דקטלון שואפת להפחית פליטת פחמן דו-חמצני בתהליכי העבודה ולסלול דרך למודלים עסקיים חדשים המבוססים על מעגליות ומחזורי חיים ארוכים יותר של מוצרים.

חדשנות בספורט רב תחומי

בכל יום, למעלה מ-850 מהנדסים ו-400 מעצבים בדקטלון ממציאים, יוצרים, מעצבים ובודקים חומרים ומוצרים חדשים. תרבות זו מעצבת את המבנה של דקטלון שכולל צוותי מומחים כגון Booster Innovation - תמיכה בצוותים מקומיים, Sports Lab - חקר ספורט ודינמיקה של גוף האדם, AddLab - מרכז בניית אבי טיפוס תלת-ממדיים ו-Advanced Design - עיצוב הספורט וחוויות העתיד.

מסתכלים קדימה

דקטלון שואפת להיות ארגון שוויוני. בשנת 2023, צוות ההנהלה של דקטלון הגיע לשוויון מגדרי לראשונה בהיסטוריה שלו, והחברה התחייבה ליעד חסר תקדים לשנת 2026 הכולל מדידת ייצוג, שילוב ושייכות וקביעת סטנדרטים וביצועים גלובליים ברמה הגבוהה ביותר בתחום הגיוון, השוויון והשילוב (DEI). בשנת 2023, דקטלון זכתה במודעות בתעשייה, כולל המקום ה-10 בקטגוריית קמעונאות וסיטונאות של פורבס בתור "המעסיק הטוב ביותר לנשים" בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully