וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש חיים אחרי הנשיאות: הקריירה החדשה של רובי ריבלין

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 11:58

מותג המזון יכין עולה בקמפיין מיתוגי חדש ובמרכזו הישראליות השורשית והחיבור העמוק לאדמת הארץ. את הקמפיין ילווה הנשיא לשעבר רובי ריבלין בקולו העמוק והמרגש

טקס פרסי אופיר, 10 בספטמבר 2023. ראובן קסטרו
נשיא המדינה לשעבר רובין ריבלין./ראובן קסטרו

מותג המזון יכין, המתקרב לשנתו ה-100, עולה בקמפיין מיתוגי חדש ברוח הישראליות, השורשיות והחיבור לחקלאים של הארץ עם המסר המרכזי: "יכין - הרבה יותר מירקות".

את הקמפיין מלווה נשיא המדינה לשעבר רובי ריבלין שבקולו הייחודי מספר את סיפורו של המותג, סיפור על ישראליות, משפחות רב-דוריות, שורשים והזיקה לאהבת הארץ ותושביה, סיפור שאין כמו רובי ריבלין כדי לספר אותו.

בצביון קולו הייחודי והאהוב, כבוד הנשיא לשעבר רובי ריבלין מלווה עם המון רגש את התיאורים המיוחדים לסרטים שצולמו בארץ ובניגונו העמוק והמרגש וחותם במסר: יכין - הרבה יותר מירקות.

ריבלין הודיע כי את הכנסותיו מהקמפיין הוא מתכנן לתרום לעמותות וארגונים חברתיים במדינה.

את הירקות של יכין מגדלים באהבה בשדות הנגב, הגליל עד הגולן. הירקות של יכין מגיעים לכל בית, לרגעי המשפחה, לטיולים ברחבי הארץ וכן גם לצבא והמילואים. לכן, יש בהם הרבה יותר מירקות.

מהלך המיתוג החדש למותג יכין הוא מהלך אסטרטגי שמקבל חשיבות עליונה בימים אלו בהם אנו חשים ביתר שאת כמה בלתי נפרדים אנחנו מהמרקם הישראלי. החיבור מתחיל בחקלאים שעובדים את אדמת הארץ, ממשיך באגרונומים המקצועיים עמם נבחרים מיטב זני הירקות, עד הגיענו לכל ישראל.
המותג יכין ימשיך לעשות כמיטב יכולתו לספק לצרכנים הרבים, תוצרת מקומית משובחת איכותית, בתקווה ואמונה לאחדות ושגשוג לכל עם ישראל.

קמפיין המיתוג של מותג המזון יכין הינו פרי עבודת מחקר אסטרטגי ופיתוח שפת תקשורתית תואמת לחזון וערכי המותג הישראלי הוותיק המוכר. הקמפיין יעלה באוויר באמצע חודש אפריל לפני חג הפסח , משרד הפרסום הקרקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully