וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה דונרשטיין-יתיר, סמנכ"לית השיווק של רב בריח, היא אשת השיווק של חודש אפריל 2024

עודכן לאחרונה: 8.5.2024 / 10:24

דונרשטיין-יתיר נבחרה בידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאשת השיווק של חודש אפריל 2024. זאת בזכות הובלת מהלך שיווקי יצירתי וחדשני אשר כבש בסטייל את שוק דלתות הפנים

מאיה דונרשטיין יתיר, סמנכ"ל שיווק רב בריח.. אייל טואג,
מאיה דונרשטיין יתיר, סמנכ"ל שיווק רב בריח./אייל טואג

מאיה דונרשטיין-יתיר, סמנכ"לית השיווק של קבוצת רב בריח, עמדה בפני אתגר משולש: לחזק את העדפת המותג מול מתחרים שצברו תדמית חדשנית, להתגבר על חסמים בקטגוריית דלתות הפנים, ולקשר את המותג לעולמות העיצוב והלייף סטייל.

למרות שרב בריח היה מותג מוביל בתחום דלתות הכניסה ופתרונות הנעילה, עם מודעות גבוהה וערכים של אמינות, ביטחון ואיכות, הוא נתפס כחסר קשר לעולמות העיצוב. בשנת 2019, הקבוצה החליטה לסמן את דלתות הפנים כמנוע צמיחה ולהשקיע בקטגוריה זו.

ואולם בזירה זו היה על המותג להתמודד עם מתחרים דומיננטיים עם נוכחות תקשורתית משמעותית, עם הפער בין המודעות הגבוה למותג בדלתות כניסה לבין המודעות הנמוכה בדלתות פנים, ועם הצורך להתאים את עצמו לצרכים של מעצבים ואדריכלים - קהל מפתח בקטגוריה.

כדי להתמודד עם האתגרים, דונרשטיין-יתיר יזמה מחקרים שחשפו צורך משמעותי של צרכנים להתאים את דלתות החדרים לסגנון העיצובי שלהם - צורך שלא קיבל מענה מהמתחרים. בעקבות כך, התקבלה ההחלטה לוותר על הנכסים התפיסתיים הישנים של המותג ולחזק את המובילות של רב בריח בתחום העיצוב והסטייל בקטגוריה.

במהלך השלוש שנים האחרונות, דונרשטיין-יתיר הובילה שורה של מהלכים שיווקיים שכללו שיפוץ סניפים, השקת שפה תקשורתית חדשה, אלגנטית ואופנתית, והשקעה בקהל המקצועי כמפתח להצלחה. הודות לחשיבה המקורית והתעוזה של דונרשטיין-יתיר, הצליח רב בריח להפוך את החולשה לכוח, לרתום את הקהל המקצועי ולהוביל לצמיחה במכירות.

מתוך הקמפיין של רב בריח.. מיכה לובטון,
מתוך הקמפיין של רב בריח./מיכה לובטון

העבודה השוטפת עם קהילת המעצבים והאדריכלים אפשרה לרב-בריח לבנות מערכת יחסים ונאמנות, לקבל פידבקים שוטפים ולהפוך את האדריכלים ומעצבי הפנים לשגרירים וממליצים המייצגים את רב-בריח נאמנה מול הקהל הרחב ואף הוביל לזכייה של רב בריח בדפי זהב בקטגורית ה-B2B בשנת 2023.

מעבר לתוצאות העסקיות, ניתן לראות את הצלחת המהלך בעמדות הציבור כלפי המותג בכלל ובמיקומו של רב-בריח במקום הראשון בקטגוריית העיצוב במדד המותגים של גלובס של שנת ב-2022 בפרט, (מעל לכל מותגי הדלתות האחרים). בשנת 2023 המשיכה רב-בריח את המומנטום החיובי וסיימה במקום השני בקטגוריה וב- 35 המותגים המובילים, זאת לצד היותה אחת מ-150 החברות האמינות בישראל, מקום ראשון במדד בראבו ובחירה לסופר-ברנד בפעם ה-14 ברציפות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מנימוקי ועדת השיווק: "מאיה דונרשטיין-יתיר ראויה לשבח על חשיבה שיווקית ומקורית שהפגינה והובילה במייק אובר של חברת רב בריח. מאיה הצליחה לזהות כי רב בריח, על אף הצלחתה העצומה, חייבת לעבור תהליך של התחדשות על מנת להיות רלוונטית בקטגוריית דלתות הפנים ולהתחבר לציבור הצרכנים הצעירים והמשפחות הצעירות. היכולת שלה לצאת מהנחות היסוד של המותג הוותיק, לבצע מחקר שיטתי ולגבש אסטרטגיה שיווקית חדשנית הובילה להצלחה מרשימה ולרנסנס של המותג."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully