וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראכרט מקימה מוקד שירות לקוחות בתוך קמפוס רופין ומגייסת עשרות סטודנטים

עודכן לאחרונה: 28.5.2024 / 14:51

בימים בהם גיוס עובדים הפך לאתגר מרכזי עבור ארגונים, ישראכרט מרימה את הכפפה ומקימה מוקד שירות לקוחות ראשון מסוגו בישראל, שיתן מענה תעסוקתי לסטודנטים ישירות מתוך קמפוס רופין

המרכז האקדמי רופין.. יח"צ,
המרכז האקדמי רופין./יח"צ

מוקד השירות החדש ימוקם בשטח קמפוס רופין וצפוי להתחיל לתת מענה ללקוחות החברה כבר בחודש יולי הקרוב. החברה תחל היום בגיוס עשרות עובדים, סטודנטים ותושבי הסביבה, לטובת איוש המוקד החדש.

העובדים שיעבדו במרכז שירות הלקוחות החדש, יהיו עובדי חברת ישראכרט מהיום הראשון וייהנו ממקום עבודה המציע איזון בין לימודים ועבודה באמצעות משמרות נוחות וגמישות וזאת כמובן בשל הסמיכות הפיזית.

WIN-WIN לחברה ולסטודנטים

לימור שאקו, סמנכ"ל משאבי אנוש בקבוצת ישראכרט מספרת על התובנה שהובילה להקמת המוקד. "סטודנטים צריכים לג'נגל בין שעות לימוד מרובות, הכנת עבודות ולהקצות זמן להכנה למבחנים. על מנת להצליח במשימות הלימודיות, הם זקוקים לתעסוקה שמתאימה לאורח החיים שלהם. מסקרים שבצענו בקרב סטודנטים ותושבי האזור עלה כי מקום עבודה שיאפשר להם כניסה מהירה לעולם העסקי, תוך שהם יכולים להמשיך בלימודים ובפעילויות נוספות יכול לתת מענה מדויק לצרכם שלהם".

היא מוסיפה כי "העבודה בשטח הקמפוס מאפשרת לסטודנטים להגיע בקלות לעבודה, חוסכת זמן נסיעה בתחב"צ או ברכב ואת ההוצאות הכרוכות בכך. בנוסף, משרה במוקד מציעה קיצור דרך במסלול הקריירה לתפקידים מקצועיים, ניהוליים ואף בכירים יותר בשל העובדה שנכנסים מהיום הראשון להיות עובדי חברה וככל שמתמידים, יכולים להיחשף להזדמנויות קידום במגוון תחומים ובהתאם למקצוע הנרכש במסגרת הלימודים ברופין."

בדרך להנהלה עוצרים במוקד השירות

לימור מספרת כי רבים מהמנהלים העובדים בחברת ישראכרט התחילו במוקדי השירות. "מדובר בהזדמנות לסטודנטים להיכנס לחברה גדולה עם אפשרויות קידום למגוון משרות מקצועיות וניהוליות בכירות. כמו כן, העובדים ייהנו ממעטפת תנאים נוחה מעבר לשכר כמו השתתפות בשכר לימוד, הטבות שונות, אירועי חברה, מענקי התמדה ועוד. "

היא מוסיפה כי "עובדים במוקד שירות של ישראכרט, נהנים גם מהנגשה של כלים טכנולוגיים וניהוליים המהווים ארגז כלים בעל ערך גם לתפקידים שיאיישו בהמשך. לדוגמא, קורס ניהול פרויקטים בפרט וניהול בכלל, סדנאות לפיתוח מיומנויות תקשורת, Ai, אימוץ יכולות דאטה, פרזנטציה, מיתוג ועוד."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

כשעסקים ואקדמיה נפגשים

ד"ר ישראל גרמן, סגן נשיא ומנכ"ל המרכז האקדמי רופין: "אנו שמחים על שיתוף פעולה אסטרטגי וחדשני שיביא ערך רב לסטודנטים של רופין ולתושבי האזור כולו".

לימור מסכמת: "אנו גאים להשיק את מוקד השירות הראשון בתוך קמפוס אקדמי אשר יאפשר לסטודנטים לשלב בין לימודים לעבודה באופן אידיאלי, יציע סביבת עבודה נעימה ומשפחתית עם היתרונות של עבודה בחברה מובילה וגדולה כמו ישראכרט. מלבד התנאים הנוחים המתכתבים עם חייהם וצרכיהם של הסטודנטים, העבודה במוקד שירות מהווה הזדמנות ליהנות ממשרת סטודנט עם אופק מוכח בקריירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully