וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לשדרג את הנראות שלכם בסושיאל? הנה כמה פיצ'רים שאתם חייבים לנסות

אבי צדקה

עודכן לאחרונה: 22.7.2024 / 11:45

המדיה החברתית היא כלי רב עוצמה המאפשר להגיע לקהל רחב, לבנות מותג חזק ולשפר את הביצועים העסקיים, אך רבים עדיין לא מנצלים את מלוא הפוטנציאל שלה. מספר פיצ'רים שאולי לא הכרתם בלינקדאין, טיקטוק ומטא יעזרו לכם לשדרג את הפרופילים שלכם בהשקעה כמעט מינימלית

טיקטוק: מותגים יכולים לשנות הרגלים ולייצר טרנדים. Unsplash
טיקטוק: מותגים יכולים לשנות הרגלים ולייצר טרנדים/Unsplash

למקסס מוזיקה ברילס? מהיום זה אפשרי

בתחילת החודש (יולי 2024) השיקה חברת מטא (בעליהן של פייסבוק ואינסטגרם) אופציה חדשה שמאפשרת להוסיף עד 20 רצועות שמע לרילס אחד, מה שמאפשר יצירת וידאו עשיר ומגוון הרבה יותר. עד עתה, ניתן היה להוסיף רק רצועת שמע אחת לרילס.

כעת, עם היכולת לכלול מספר רצועות ברילס אחד, ניתן יהיה לסנכרן שמע שונה עם טקסט בהתאמה, מה שעשוי ליצור וידאו עשיר ומגוון יותר. משתמשים יוכלו לבחור את הרצועות, להחליט אילו חלקים מהשירים לכלול בו ולהתאים גם את המיקום שלהם בווידאו.

האופציה החדשה תסמן את המיקס כשלכם, כך שמשתמשים אחרים יוכלו לשתף ולמחזר אותו, ובכך להרחיב את אפשרויות היצירה וההפצה של התוכן שלכם, גם אם אתם לא יוצרים מוזיקה מקורית.

אז איך מעלים מיקסים לרילס?

כדי להשתמש בתכונה החדשה, יש ללחוץ על כפתור "Add to mix" החדש שנמצא בעורך הוידאו של אינסטגרם. לאחר פרסום הרילס, משתמשים אחרים יוכלו לראות את כל הרצועות הכלולות בו וללחוץ על הכפתור "השתמש במיקס שמע" כדי להשתמש באותו המיקס בוידאו שלהם. כמו תמיד, את המיקסים ניתן יהיה לשתף דרך בשתי הפלטפורמות - אינסטגרם ופייסבוק.

סימפוניית הטיקטוק

עריכת סרטונים בטיקטוק יכולה לגזול זמן רב בלי קשר לתסריט הסרטון והצילום עצמו. לשם כך, טיקטוק השיקה לפני כחודש וחצי עוזר AI חינמי שמקל משמעותית על יצירת התוכן - TikTok Symphony.

מדובר בתכונה חדשה במנהל המודעות Ads Manager של טיקטוק, שמאפשרת לייבא נכסים דיגיטליים, לרבות סרטונים, תמונות וכתובות URL לכל נושא בתוכן של הסרטון, ולקבל אבחון מובנה לשיפור הסרטון, תיקונים אוטומטיים בטקסט ובאודיו של הסרטון, כלים לשיפור התוכן, ומלאי של עבודות מוכנות של יוצרי תוכן אחרים לשימוש מסחרי בתשלום. למעשה, טיקטוק סימפוני עושה את כל עבודת העריכה של הסרטון תוך פחות מדקה. נכון להיום, תכונה זו קיימת רק במנהל המודעות של טיקטוק.

נבהיר כי מנהל המודעות הוא כלי שמיועד רק למפרסמים בתשלום ואינו זמין לכלל משתמשי טיקטוק.

אז איך נהנים מכל הטוב הזה?

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי

1. כנסו ל- TikTok Symphony
2. צרו חשבון או היכנסו לחשבון קיים בלחיצה על Login בפינה הימנית העליונה.
3. בחרו את הכלי שברצונכם להשתמש בו מבין האפשרויות:

  • אוואטרים: ניתן לבחור מתוך מגוון רחב של דמויות דיגיטליות שנוצרו מראש ולהשתמש בהם בסרטונים כך שידברו את הטקסט בטונציה הנכונה כאילו זה אתם.
  • תרגום תוכן: ניתן לתרגם את הטקסט בסרטון ולדובב אותו ל-10 שפות שונות. זה יכול לעזור להגיע לקהל רחב יותר ברחבי העולם.
  • כתיבת תסריטים: סיוע בכתיבת תסריטים לסרטונים.
  • מציאת רעיונות: רעיונות חדשים מותאמים אישית על סמך הפעילות הקיימת בחשבון לתוכן יצירתי.

אם אתם משתמשים בטיקטוק, ודאי כבר ראיתם אחרים משתמשים בכלים הללו. עקבו אחר ההוראות בכל אחד מהכלים כדי לגלות את היכולות שלהם.

הדרך הקלה ביותר ליצור ניוזלטר היא בכלל בלינקדאין

לכל משתמשי לינקדאין יש גישה ליצירת ניוזלטר בפלטפורמה. למה זה כל כך כדאי? בניגוד לאיסוף כתובות מייל דרך פרסום ממומן בפייסבוק או באינסטגרם, הצעת מדריך במתנה או קידום אירוע אונליין שמטרתו לאסוף כתובות מייל, בלינקדאין פשוט מזמינים את כל מי שנמצא ברשת הקשרים שלכם, ומי שיאשר יקבל מייל אוטומטי בכל פעם שתעלו תוכן חדש. זה חוסך את הצורך לעבוד עם מערכת דיוור למשלוח מיילים, שמצריך עלויות וזמן יקר.

אז איך פותחים ניוזלטר בלינקדאין?

  • היכנסו לחשבון הלינקדאין בראש עמוד הבית.
  • ליד האופציה ליצירת פוסט תופיע האפשרות "כתוב מאמר" ("Write article").
  • לחצו על התפריט הנפתח "נהל" ("Manage") ליד הפינה הימנית העליונה ובחרו "צור ניוזלטר" ("Create newsletter")
  • משם, תנו שם לניוזלטר, הגדירו את תדירות הפרסום והתחילו לפרסם את המאמרים שלכם.

ניוזלטר קבוע מאפשר לשמור על קשר עם העוקבים והלקוחות ובכך מחזק את הנאמנות ומעודד אותם לצרוך שוב ושוב. בנוסף, תמצאו שם כלי ניתוח מתקדמים שמסייעים לעקוב אחר הביצועים ולבצע התאמות בהתאם.

להישאר בחזית

בעלי עסקים רבים אינם מנצלים את מלוא הפוטנציאל של הרשתות החברתיות ולא תמיד מודעים לתכונות החדשות בכל פלטפורמה. התעדכנות בחדשות המדיה החברתית ושימוש נכון בפיצ'רים החדשים שמושקים חדשות לבקרים יסייע לכם להישאר בחזית, להגדיל את החשיפה, לחזק את הקשר עם העוקבים והלקוחות ולשפר את הביצועים העסקיים, רגע לפני כולם.

אבי צדקה הוא מומחה לינקדאין לחברות וארגונים ומנכ"ל חברת ד"ר לינקדאין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully