ישראכרט משיקה יכולת חדשה ובלעדית בשוק כרטיסי האשראי בישראל: מעתה ניתן לצרף את הגיפטקארד הדיגיטלי של כרטיסי הקאשבק לארנק הדיגיטלי בנייד ולשלם באמצעותו בטאץ' ישירות בקופה, בדומה לשימוש בכרטיס אשראי.
המהלך מאפשר ללקוחות לממש את כספי הקאשבק שצברו בצורה פשוטה, מהירה ונוחה כחלק מחוויית הקנייה השוטפת שלהם. במסגרת ההשקה הרחיבה ישראכרט גם את מגוון הרשתות שבהן ניתן לממש את הגיפטקארד הדיגיטלי באמצעות הארנק הדיגיטלי, כולל אפשרות תשלום ב-BUYME.
לדברי ליאור רביב, משנה למנכ"ל וראש החטיבה הפרטית בישראכרט: "שדרוג זה הוא חלק משורת מהלכים שמובילה ישראכרט בשנה האחרונה, במטרה להפוך את כרטיסי הקאשבק של ישראכרט ואמריקן אקספרס לכרטיסי הקאשבק הטובים בשוק. ישראכרט היא חברת כרטיסי האשראי היחידה בישראל המאפשרת לצרף את הגיפטקארד הדיגיטלי לארנק בנייד, יכולת שהופכת את חוויית המשתמש לנוחה, בטוחה ומתקדמת יותר. לצד זאת, כרטיסי הקאשבק שלנו מציעים מגוון יתרונות, בהם הנחה על עמלות מט"ח, כפל מבצעים והטבות בעשרות רשתות מובילות בארץ".
לפי החברה, לקוח המוציא כ-15 אלף שקל בחודש בכרטיס הקאשבק של ישראכרט יכול ליהנות בשנה הראשונה מהחזר של עד 1% על הקניות, ולצבור כ-150 שקל מדי חודש למימוש באמצעות הגיפטקארד הדיגיטלי - עד כ-1,800 שקל בשנה.
בהוצאה חודשית של כ-22 אלף שקל, ניתן לצבור כ-220 שקל בחודש למימוש באמצעות הגיפטקארד הדיגיטלי, ובסך הכול עד כ-2,640 שקל בשנה.
ישראכרט משיקה תשלום עם גיפטקארד קאשבק ישירות מהארנק הדיגיטלי
23.6.2026 / 12:29
