וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תואר שני באסטרטגיה דיגיטלית וניהול השיווק, היחיד מסוגו בארץ: 4 סיבות מספיק חשובות לבחור בו אם אתם רוצים להיות מנהלים מחוברים.

סקירת לימודים, ערוץ השיווק בשיתוף הקריה האקדמית אונו

עודכן לאחרונה: 22.10.2022 / 13:49

אם מלמדים אתכם איך לנהל קמפיין, לתחזק חשבון סושיאל או לנתח דאטה - מתי מלמדים אתכם ניהול ואסטרטגיה במרוכז, כדי להשלים את הערך? תואר שני אקדמי באסטרטגיה דיגיטלית וניהול השיווק, היחיד בארץ - ממלא את החלל הזה. אם אתם בעניין של לזוז קדימה - אולי זו ההזדמנות

אחרי שסקרנו את סוגי התכניות לתואר שני בשיווק שמציעים מוסדות מובילים בישראל, אנחנו יכולים להרשות לעצמנו, תוך גילוי נאות, לצלול פנימה לאחד מהם ולהחמיא לו, כמוצר המנסה להתאים עצמו לדרישות השוק ולמה שמי שמבקש להיות מנהל מעודכן, מחובר ומצויד בכלים הנכונים - צריך.

אז מה יש בו, בתואר השני (M.A) באסטרטגיה דיגיטלית וניהול השיווק של הקריה האקדמית אונו, שמאפשר לנו ללרלר עליו (לטובה) ועדיין להרגיש שיש כאן מספיק קבלות שמצדיקות את זה? בואו נראה.

אגב, אם אתם מאלו שמתלבטים לאן ייקח אותם התואר מעבר לפרסטיז', פשוט תעיינו ברשימה (החלקית) של בוגרי התואר השני באונו, כמו אילן סיגל מנכ"ל Yes, פלאפון ובזק בינלאומי; דניאל ספיר מנכ"ל סלקום; שלי שמיר-קינן מנכ"לית באומן-בר-ריבנאי (וקודם לכן סמנכ"לית השיווק של קוקה-קולה ואז מנהלת חטיבת המשקאות בחברה המרכזית); יפית מנטין, סמנכ"לית השיווק של נספרסו, והרשימה כבדה, תרתי משמע.

והנה 4 הסיבות לשלוח בקשה שיחזרו אליכם מהר כדי שתספיקו "לדחוף" לשנה הקרובה דיפלומה וערימה של כלים שיסדרו את מה שחסר לכם למקפצה הבאה שלכם:

סיבה ראשונה: תואר שני שפותח לכם דרך לשורה של תפקידי ניהול

  • תפקידי ניהול בתחום הדיגיטל והטרנספורמציה הדיגיטלית - CDO (Chief Digital Officer). גם כמנהלים - היכרות מקצועית עם ניהול קמפיינים בדיגיטל, ניהול מדיה חברתית, ניהול קהילות, ניתוח וכריית נתונים והובלת תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית.
  • תפקידים בחברות ייעוץ בתחום הדיגיטל, בחברות לייעוץ אסטרטגי.
  • תפקידים במשרדי פרסום ובחברות מדי, בתפקידי ניהול - תקציבים, דיגיטל, תכנון מדיה ומחקר ותכנון אסטרטגי.
  • בחברות וארגונים מובילים בתפקידי ניהול שיווק, ניהול פרסום ותפקידים אחרים הדורשים ידע והבנה בתחומי התקשורת.
  • בחברות הזנק (סטרטאפים).
  • בתחומי המיתוג, הדוברות ויחסי הציבור.
  • בחברות העוסקות בתחומי התקשורת הדיגיטלית והאינטראקטיבית.
  • אגב, התכניות בנויות כך שגם בעלי ידע/ניסיון קודם וגם אלו שחסרים אותם - ימצאו את המסלול שיכשיר אותם.

סיבה שניה: שלושה (!) מסלולי התמחות שמקיפים כנראה הכל

התואר השני באסטרטגיה דיגיטלית וניהול השיווק של אונו אוחז אמנם בשם מספיק ייחודי, אבל זה עדיין מעיד מעט מאד על ערימת הנושאים, פשוט ערימה, שהוא מקיף. וכל אלו מסודרים בשלושה מסלולי התמחות, כך שכל מנהל/ת לעתיד ימצא את ההתמתחות שהכי תואמת את השאיפות ואת הכיוון המקצועי המתאים לה/ו. שימו לב מה פרסו בקריה האקדמית בשלושת ההתמחויות:

1. התמחות באסטרטגיה וטרנספורמציה דיגיטלית. ההתמחות הזו נועדה להכשיר את הבוגרים לתפקידים המשיקים בין שיווק לטכנולוגיה. בין הקורסים שתוכלו להעשיר את עצמכם בהם בהתמחות הזו תמצאו: מבוא להגנת הסייבר, אסטרטגיה ודאטה בארגון, ניהול קהילות, מבוא ל- Big Data, גיימינג, AI בעידן הביג דאטה, תקשורת ותרבות, Machine Learning ואנליטיקה עסקית, ועוד.

2. התמחות בתקשורת שיווקית. זו נועדה להכשיר את הבוגרים לתפקידים בתחומי פרסום, שיווק, דוברות ויחסי ציבור, ניהול משברים ועוד. בין הקורסים תמצאו קורסים מעשיים וסדנאות ובהם סדנת אסטרטגיה והקמת סטארט-אפ או סדנת ניהול קמפיינים, לצד קורסים כמו אסטרטגיית יחסי ציבור וניהול משברים, יצירתיות במנהל עסקים, ניהול מותגים ועוד.

3. התמחות בניהול, מדידה וניתוח מדיה דיגיטלית. זו נועדה להעמיק את הידע והמיומנויות של הלומדים בתחום ניהול המדיה הדיגיטלית. ולאפשר להם התנסות בכלי ניהול קמפיינים בדיגיטל ובכלי מדידה עדכניים בתחום. בין הקורסים: מבוא טכני לאינטרנט ו SEO-קידום אתרים אורגני, גוגל אדס, CRO, קבלת החלטות מבוססות דאטה ועוד.

הסטודנטים בכל שלושת ההתמחויות ילמדו גם קורסים (ובהם קורסים משותפים להתמחויות השונות) בתחומי הניהול, האסטרטגיה וניהול השיווק, ניהול משא ומתן עסקי, תורת המשחקים ואסטרטגיה בשיווק, ניהול שינוי ארגוני, ממשל ציבורי ותאגידי, ניהול התקשורת והפרסום בעידן הדיגיטלי, פיתוח מוצרים חדשים, ועוד.

סיבה שלישית: המרצים הכי טובים

הקריה האקדמית אונו מתגאה מזה לא מעט שנים בעבודה הרבה שהם משקיעים בבחירת מרצים מהטובים ביותר בתעשייה, בתחומים השונים, ומנופפת בכך שהמרצים הטובים ביותר נמצאים כאן, אצלה. קשה להאמין שאם לא היה להם את היכולת להמחיש את זה, היו יוצאים בהכרזה כזו. אז מסתבר שבמשך כמה שנים רצופות הקריה האקדמית אכן מאששת את הטייטל הזה, בין היתר בסקר מקיף שנערך על-ידי התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות בישראל, בקרב אלפי סטודנטים.

סיבה רביעית: אונו מתמחה בלימודי שיווק ופרסום, ויש לה תארים ייעודיים לתחום שאין בשום מוסד אקדמי אחר

כפי שהזכרנו בתחילת המאמר - הקריה האקדמית אונו היתה הראשונה ליזום ולהשיק שני תארים אקדמיים (ראשון ושני) הקשורים לעולמות השיווק, הדיגיטל והפרסום, אשר שנלמדים רק כאן, בבית הספר לשיווק ודיגיטל של הקריה האקדמית, כאשר ד"ר מיכל שפירא, ראש בית הספר שבעצמה שימשה בתפקידים בכירים בענף ו"באה מהשטח" לאקדמיה - מתגאה בכך שבית הספר שלה מקיים הלכה למעשה את ההבטחה של "אקדמיה יישומית" - המחברת בין השטח לאקדמיה, ומוודאה שהסטודנטים יקבלו גם שיעורים מעשיים ופרויקטים מגוונים, גם ייהנו ממרצים בעלי שם שפועלים בשטח ולא רק במחקר, וגם ייהנו מנטוורקינג וחיבורים שונים, בינם ובין סטודנטים אחרים, בוגרים, מרצים וגופים שעימם הקריה האקדמית משתפת פעולה.

ובתוך אלו, הדבר החשוב שצריך לומר הוא שגם התואר הזה, תואר שני M.A באסטרטגיה דיגיטלית וניהול השיווק, על ערימת הנושאים הנלמדים בו ושלושת ההתמחויות שמכסות כל כך הרבה - הוא תואר ייחודי שיש רק בקריה האקדמית אונו, וגם הוא פרי יוזמה של אותה אג'נדה וחיבור חזק לתעשייה הזו.

צריך יותר מזה כדי שתעשו צעד ראשון ומהיר לעבר מדרגת הניהול וחיזוק האחיזה שלכם בענף?
נדמה לנו שלא. וניחשנו את זה מראש, כך שהכנו עבורכם קישור מהיר להשארת פרטים כדי שיחזרו אליכם בזמן ונוכל לומר שהיה לנו חלק, אפילו קטן, בהחלטה מקצועית חשובה שקיבלתם להמשך הקריירה.

בהצלחה!

בקישור הזה תוכלו לנסות להספיק להגיע לחגים בשנה הבאה עם דיפלומה, תואר שני באסטרטגיה דיגיטלית. לחצו והניעו את זה.

סקירת לימודים, ערוץ השיווק בשיתוף הקריה האקדמית אונו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully