וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלי הפרסום החדשים של טיקטוק הם פאק-יו ענק לפייסבוק

עודכן לאחרונה: 9.2.2023 / 17:14

חדשות טובות ליוצרי הוידאו ובפרט למשתמשי טיקטוק. תכונות חדשות שמשיקה טיקטוק מאפשרות לתת בוסט ממומן ליוצרי תוכן שאתם עובדים איתם, לממן תוכן שהצליח אורגנית, לקבוע יעדים ולקבל יותר לידים מלקוחות. ככה זה הולך לעבוד.

טיקטוק. ShutterStock
טיקטוק/ShutterStock

Promote, כלי פרסום בתוך אפליקציית טיקטוק, הושק ב-2021 כדי לאפשר למפרסמים ובפרט עסקים קטנים להגדיל את ההכנסות שלהם על ידי הפיכת תוכן אורגני למודעות.

כעת, טיקטוק מוסיפה ל-PROMOTE סט חדש של כלי קידום חדשים לעסקים, שיסייעו להם להגיע לקהלים שהם רוצים ולהגדיל את הביצועים והחשיפה שלהם בפלטפורמה. מעתה, הפלטפורמה תאפשר קידום אורגני של שיתופי פעולה, קביעת יעדים, ותוספת של מיקום לכלי הפילוח בממשק.

לדברי החברה, הוכח שקידום תוכן אורגני עוזר לשפר את הביצועים הכוללים של מודעות בתשלום. צפייה בסרטון טיקטוק אורגני לפני מודעה בתשלום מגדילה את זכירתו של המותג ב-27%, והמיתוג במודעות מקבל תשומת לב ארוכה יותר ב-12%, כך מצא מחקר שנערך לאחרונה על ידי Neurons.

כעת, כלי פילוח וקידום חדשים ב- Promote יעזרו לבעלי עסקים קטנים לקדם את הפרופילים שלהם, להפוך צופים ללידים פוטנציאליים, להגדיל את ההשקעות שלהם בשיווק ליוצרים ולפלח את הקהלים הרצויים להם.

אבל הדבר הכי מעניין בעדכון הזה של טיקטוק הוא האפשרות לתת בוסט לסרטונים של משתמשים אחרים. כך, מותגים שעובדים עם משפיענים יוכלו לשים כסף על הפוסט או הסרטון החי של יוצר התוכן. יוצרים יוכלו גם הם לקדם משתמשים אחרים, מותגים או עסקים שהם רוצים שהעולם יראה, אומרת TikTok.

משתמשים יצטרכו לקבל אישור לקדם פוסטים של אנשים אחרים, אך TikTok לא הרחיבה אם יהיה מנגנון רשמי לכך. תרחיש אחד שבו זה יכול לעבוד הוא עם תוכן לא ממומן שנהיה ויראלי - בד"כ מוצר או גאדג'ט מאוד ספציפי שמשתמש עושה עליו סרטון שמוביל לאחר מכן למכירות וחשיפה רחבה למותג.

במקרה כזה, אם הקידום האורגני הוא סוג של טבילת כף הרגל במים, הגדלת החשיפה באמצעות קידום ממומן לאחר שהתקבלו תוצאות אורגניות טובות היא השקעה בטוחה וכדאית יותר למפרסמים.

הבשורה למפרסמים שהתייאשו ממטא

השינוי המרענן הזה מגיע אחרי שנים בהן אנשי השיווק והפרסום התרגלו לשינויי מדיניות ואלגוריתמים שרירותיים מצד פלטפורמות הפרסום ובראשן אינסטגרם ופייסבוק, שאחת לתקופה פתחו ברז מסויים של חשיפה, רק כדי לסגור אותו שוב או להעלות מחירים כאשר הוא מתחיל לעשות את העבודה שלו.

במקרה של טיקטוק, מדובר בפלטפורמה שמהתחלה היתה כמה צעדים לפני כולם, כאשר כל המתחרים ממהרים לרוץ בעקבותיה. כמעט כל פלטפורמות המדיה החברתית מציעות היום תכונות זהות יותר או פחות לאלו של טיקטוק, לפחות במימד הויזואלי. הצעד הנוכחי של החברה בא לחזק את היתרון היחסי של טיקטוק והפעם לא מול הצופים אלא דווקא מול המפרסמים.

אז מה יוצא לנו מזה?

  • יותר צפיות בפרופיל: צופים יקבלו קריאה לפעולה שתניע אותם ישירות לעמוד הטיקטוק של העסק.
  • יותר הודעות: עסקים קטנים שמסתמכים על אינטראקציות עם לקוחות יוכלו לקבל הודעות ישירות בטיקטוק.
  • קידום תוכן של יוצרים: לעסקים קטנים שעובדים עם יוצרים תינתן האפשרות לקדם את הסרטונים או הלייבים של היוצרים כדי להגדיל את הצפיות בקרב קהל היעד שלהם, ולצפות בניתוח קמפיינים עבור הסרטון המקודם בלוח המחוונים של העסק.
  • פילוח מיקום: עסקים יכולים לאפשר לטיקטוק לבחור את הקהל המתאים עבורם במסע הפרסום או ליצור קהל מותאם אישית משלהם, על ידי בחירת האנשים שאליהם הם רוצים להגיע על סמך מגדר, גיל, תחומי עניין, וכעת גם פילוח חדש - מיקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully