וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

AI בשירות התעשיה: מערכות הלמידה שיבנו את הקריירה שלכם

עודכן לאחרונה: 15.5.2023 / 10:10

מערכות כחול-לבן בתחום הבינה המלאכותית יסייעו לכם לעבור את בחינות לשכת עורכי הדין, להפוך למהנדסי בניין ואפילו לקבל את התואר 'לוחם סייבר'. אז מהן מערכות הלמידה המובילות בישראל? חקרנו ומצאנו

כלי למידה מבוססי בינה מלאכותית שינו את הדרך שבה תלמידים מתכוננים ועוברים בחינות מקצועיות בתחומים שונים. כלים אלו מספקים חוויות למידה מותאמות אישית המתאימות לנקודות החוזק והחולשה של כל תלמיד, ומאפשרות לו להתמקד בתחומים שבהם הוא זקוק לעזרה הגדולה ביותר.

בעזרת כלי למידה מבוססי בינה מלאכותית, התלמידים יכולים לנצל תרגילים אינטראקטיביים, סימולציות והערכות המשפרים את הידע והכישורים שלהם. כלים אלה מציעים גם משוב מיידי ומעקב אחר התקדמות, המאפשרים לתלמידים לעקוב אחר ביצועיהם ולבצע התאמות נדרשות לתוכניות הלימודים שלהם.

כלי למידה מבוססי בינה מלאכותית הפכו חיוניים עבור סטודנטים המבקשים לקבל את התואר שלהם בתחומים מאתגרים אלה, ומעצימים אותם להשיג את יעדיהם האקדמיים והקריירה ביעילות וביעילות רבה יותר.

מערכת AI שתכין אתכם לבחינת לשכת עורכי הדין

"מערכת ASSI מביאה חדשנות יוצאת דופן להכנה לבחינות הלשכה. המערכת מספקת ללומדים את היכולת ללמוד בצורה הממוקדת והיעילה ביותר, לצד אמצעים קלאסיים כמו ספרי לימוד, תוך מתן מענה אישי מקצועי ומקיף לכל צורך שעולה במסגרת ההכנה לבחינות"

מערכת ASSI של חברת LAWYERS הישראלית מציעה לתלמידי משפטים מערכת הכנה חדשנית לבחינות לשכת עורכי הדין, המבוססת על טכנולוגיית בינה מלאכותית.

באמצעות למידת מכונה, המערכת מזהה את החוזקות והחולשות של כל תלמיד ותלמידה, ובונה בהתאמה אישית תוכנית לימודים שנועדה לשפר את התחומים החלשים על מנת לעבור את הבחינה, לצד חיזוק החלקים החזקים.

המערכת מכילה מאגר של יותר מ-10,000 שאלות, המאגדות את כל תחומי המשפט, והיא מסוגלת להפנות לכל תלמיד את השאלות המתאימות לו, בהתאם לרמת השליטה שלו בחומר הנלמד, ולתת לו משימות נוספות, עד שהוא מצליח לענות על כל השאלות.

כך, תוך התקדמות בתהליך הלמידה, המערכת לומדת את המשתמשים, ומתאימה לכל אחד מהם את התכנים בהם הוא צריך חיזוק. ככל שהתלמיד מתקדם בלמידה, כך המערכת מעלה בהדרגה את רמת הקושי ומאתגרת את התלמיד, במטרה לעבור את בחינות הלשכה ולהשיג את הציון הגבוה ביותר.

בפיתוח מערכת ה-ASSI הושקעו עד כה מיליוני שקלים, הכוללים ביצוע מחקרי שוק בתחומי הלימוד ופיתוחים טכנולוגיים מתקדמים.

עו"ד אריקה סולומון וסר ועו"ד רועי ביטון, מנכ"לים משותפים, ועו"ד יובל קצב, סמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה בחברת LAWYERS.. מיקה סולומון,
עו"ד אריקה סולומון וסר ועו"ד רועי ביטון, מנכ"לים משותפים, ועו"ד יובל קצב, סמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה בחברת LAWYERS./מיקה סולומון

סימולטור ה-AI שיהפוך אתכם ללוחמי סייבר מצטיינים

"אם עד כה במקומות רבים בתחום הסייבר, ההתנסות הראשונה בעבודה מעשית התרחשה רק בסיום הלימודים, הסימולטור הייחודי שפיתחנו מאפשר לתלמידים להתנסות בעבודת לוחמי הסייבר, כבר מהיום הראשון ללימודים."

כלי טכנולוגי נוסף, המסייע לשדרוג ופיתוח מיומנויות הלמידה והתנסות מעשית באמצעות AI הוא הסימולטור Cycube, שמציע בית הספר הישראלי ללימודי סייבר.

הסימולטור הייחודי מבוסס על אלגוריתמים של בינה מלאכותית והוא מדמה בפני התלמידים תרחישי סייבר שונים, הלכה למעשה, על משמעויותיהם, ההסתעפויות והסיבוכים האפשריים היכולים לנבוע מהם, עוד במסגרת הלימודים התיאורטיים.

גם ה- Cycube מתאים את רמת הקושי של כל לומד ולומדת בנפרד, ומגביר בהדרגה את רמת הקושי על פי קצב ההתקדמות האישית של כל תלמיד.

למעשה, הלמידה והתרגול באמצעות השימוש במערכת הסימולטור Cycube מעניקים לתלמידי קורס הסייבר התנסות בפועל באתגרים ובטיפול באירועי סייבר שונים, כבר מתחילת העבודה השוטפת בתחום.

רונית חסין הוכמן, מנכ"ל IMPROVATE.. ינאי יחיאל,
רונית חסין הוכמן, מנכ"ל IMPROVATE./ינאי יחיאל

הבינה המלאכותית בשירות תעשיית הבנייה

תחום מעניין נוסף, העובר בעת האחרונה תהליך דיגיטציה הוא תחום הבנייה. הפלטפורמה הדיגיטלית החדשה של חברת Constrol מסייעת בלמידה, הקניית שיטות עבודה מוסדרות ושיפור היכולות בתחום הבנייה.

הפלטפורמה מייצרת חישוב וניהול כמויות לחשבונות רכש ותקציב באמצעות טכנולוגיית BIM, שיטה שמטרתה ייעול התכנון והביצוע של פרויקטים בתחומי ההנדסה האזרחית. הפלטפורמה בונה באופן אוטומטי מסמך ובו פירוט של כלל העבודות והחומרים הנדרשים למיזם, ומאפשרת לבצע מגוון פעולות, בניהן:

  • בירור סעיפים בפירוט המבוקש למיזם
  • חלוקה לאזורים גאוגרפיים, קומות וחדרים
  • מלאכות שיש לבצע
  • חישוב חומרי הבניין הנדרשים והשוואת חלופות
  • מעקב אחר התקדמות הפרויקט, תוך בקרה תקציבית

ביל גייטס אמר את זה קודם

מייסד חברת מיקרוסופט העולמית, ביל גייטס, שלנבואות הטכנולוגיות שלו ניתן משקל גבוה ואף סגולי, התנבא בשלהי חודש אפריל האחרון כי בעוד כשנה וחצי, צ'אטבוטים ילמדו ילדים את מלאכת הקריאה והכתיבה, וכי מוצרים מבוססי AI יהפכו למורים טובים פי כמה מבני אדם, ברמה ובאופן שטרם ראינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully