וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזמינים פיצה ומקבלים ביטקוין: ישראל חוגגת את יום הביטקוין פיצה

עודכן לאחרונה: 3.12.2023 / 14:12

במסגרת חגיגות יום הביטקוין-פיצה ברחבי העולם, חברת המטבעות הדיגיטליים Bits of Gold תעניק ביטקוין בשווי 50 ש"ח לכל מי שיקנה מחר פיצה, בכל פיצרייה ובכל סניף ברחבי הארץ

מבצע יום הביטקוין-פיצה. Bits of Gold,
מבצע יום הביטקוין-פיצה/Bits of Gold

חברת BITS OF GOLD יוצאת במבצע מיוחד לרגל יום הביטקוין-פיצה שנחגג ברחבי העולם כדי לציין את המכירה הראשונה אי פעם שהתבצעה באמצעות המטבע הדיגיטלי, לפני 13 שנים. המהלך הנוכחי מצטרף למהלכים נוספים, המנגישים לעוד קהלים את הביטקוין.

מהו יום הביטקוין-פיצה?

הכל התחיל בשנת 2010, לפני כ-13 שנה, אז רכש האמריקאי לסלו היינץ שתי פיצות בתמורה לעשרת אלפים מטבעות ביטקוין. זו הייתה למעשה הרכישה הפיזית הראשונה בהיסטוריה שהתבצעה באמצעות העברת ביטקוין. שווי מטבעות הביטקוין שהועברו אז היה כ-40 דולר. היום, רק 13 שנים אחר כך, עשרת אלפים מטבעות ביטקוין שווים כ-270 מיליון דולר!

יום הביטקוין-פיצה מצוין מאז בכל שנה ב-22 במאי על ידי קהילת הקריפטו בכל העולם, לרוב באירועים ובמסיבות בהן התפריט מורכב, איך לא, מפיצות. השנה, חברת המטבעות הדיגיטליים Bits of Gold מציעה לציבור הישראלי להצטרף לחגיגה עם מבצע ייחודי ואטרקטיבי המציע ביטקוין מתנה למי שירכוש פיצה, בכל פיצרייה, ובכל סניף בארץ.

איך זה עובד?

ביום שני, ה-22 למאי, קונים פיצה בכל פיצרייה שתבחרו, ומעלים תמונה שלכם עם מגש פיצה והאשטג bits_pitzza_day# או שולחים את התמונה שלכם עם מגש פיצה למספר הווצאפ של הפעילות המפורסם בעמודי הסושיאל של החברה, ומקבלים ביטקוין בשווי 50 ש"ח לחשבון האישי בפלטפורמה של Bits of Gold.

יובל רואש, מנכ"ל Bits of Gold : "לכבוד חגיגות העשור ל- Bits of Gold, בציון 13 שנה למכירה הראשונה של מוצר בעולם האמיתי בתמורה לביטקוין, אנו יוצאים עם פעילות שטרם נראתה בארץ ומטרתה הנגשת עולם המטבעות הדיגיטליים לכלל הציבור בישראל. בחודשים האחרונים אנו רואים גדילה וצמיחה של תחום הקריפטו בעולם בכלל, ובישראל בפרט. יותר ויותר אנשים רואים במטבעות דיגיטליים אפיק לגיטימי של חיסכון והשקעה. המהלך הנוכחי שלנו מצטרף למהלכים נוספים, כמו כרטיס האשראי MaxBack Crypto שהושק יחד עם חברת MAX בשנה שעברה כדי להנגיש את הביטקוין לקהלים נוספים".

איך בעצם אתם מרוויחים מזה שאנשים קונים פיצות?

רואש: "יום הביטקוין-פיצה מסמל את תחילתו של עידן פיננסי חדש בו מתבצעות רכישות מתועדות בביטקוין בתמורה למוצרים פיזיים. המטרה שלנו היא לאפשר לכמה שיותר ישראלים להתנסות בביטקוין ומטבעות דיגיטליים נוספים, בין אם בהשקעה ובין אם בשימוש. באמצעות הקמפיין אנחנו מייצרים יותר מודעות בציבור הישראלי לנושא", אומר רואש, אך למעשה מדובר בהרבה יותר מקמפיין מודעות.

ישראלים שיקנו פיצה יקבלו את הביטקוין המובטח לחשבון חדש שיווצר עבורם במערכות החברה. לפי ההערכות כיום, רק כ-3% מהשוק הישראלי נחשפו או מחזיקים בביטקוין או במטבעות דיגיטליים נוספים, בעוד המספרים בעולם משמעותית גבוהים יותר. באמצעות החשבון החדש, מקווים בחברה להכניס דם ישראלי חדש ולהוות עבורם שער כניסה לעולמות המסחר בביטקוין.

עד כמה משתלם לתגמל לקוחות באמצעות ביטקוין ביחס להוצאות שיווק סטנדרטיות?

"זאת פעילות שטרם נראתה כמוה בישראל", אומר רואש. "אנחנו מחברים בין מוצר צריכה אהוב - פיצה, לבין הביטקוין. אנחנו שמחים לתת ביטקוין לציבור שטרם נחשף לתחום, ולקבל מטבעות דיגיטליים מגוף ישראלי, מפוקח ובעל רישיון. עד עכשיו קיבלנו תגובות מצוינות מהעוקבים שלנו בסושיאל ומקרב קהילת הקריפטו שמציינת בכל שנה את היום הזה ואת המהפכה שהביטקוין הביא לחיינו, בחגיגת פיצה."

"ב- Bits of Gold אנחנו עמלים כבר 10 שנים בהגדלת הידע והחשיפה למטבעות דיגיטליים כדי להשאיר את ישראל בקדמת התחום הפיננסי והטכנולוגי. בקניה היום של מגש פיצה עם המשפחה והחברים אנחנו מאפשרים לישראלים לקחת חלק ולחגוג את אותה רכישה ראשונה היסטורית של פיצה תמורת ביטקוין", מסכם רואש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully