וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבות בריכה וקבלת שבת: העצמה נשית חוצת מגזרים מגיעה לבתי המלון

עודכן לאחרונה: 25.5.2023 / 10:42

אחרי שנים שסבלנו מצרחות ילדים ופיפי בבריכה, תיירות הפנים בישראל סוף סוף משנה את פניה והתוצאה מהממת. התחזית: התמסרות מלאה ונטולת מגבלות במרדף אחר שלווה והנאה - גם אם הדרך לאושר עוברת בשבילים פחות קונבנציונליים

ההזמנה הרשמית ל'רוקדות על המים'/DJ Dali

דו"ח התיירות של חברת Booking חוזה כי בשנה הקרובה עולם התיירות ייקח לשלב הבא את כל מה שקשור ב-Wellness, כלומר בריאות הנפש, הגוף והנשמה. הרצון להגיע לאיזון מוביל לכך שחופשות מדיטציה ומיינדפולנס הפכו פופולריות יותר מתמיד בקרב התיירים והתיירות הישראלים (40%).

לדברי החברה, 38% מהישראלים מתכננים לצאת השנה לריטריט שתיקה, ו-43% מתכוונים לקחת לעצמם פסק זמן שיאפשר להם לדאוג לבריאות הנפש, ישים דגש על בריאות טרנספורמטיבית ויעזור להם להתמודד עם מצבי חיים כמו גיל המעבר או היריון. בהקשר הזה, 37% מהישראלים ישמחו לנסות חוויות שונות, כחלק מהרצון לטפח את בריאות הנפש והגוף במהלך החופשות והטיולים שלהם ב-2023.

ואכן, השילוב בין תיירות מקומית ופעילויות תרבותיות וחברתיות הופך יותר ויותר פופולרי. בימים של מתיחות גבוהה, הישראלים, ובמיוחד הישראליות, מחפשות חוויות נופש שלא רק יאפשרו לנוח ולהתפנק אלא גם להכיר אנשים, ללמוד דברים חדשים, לצמוח ולהתפתח ברמה האישית ולחזור הביתה עם זיכרונות בלתי נשכחים שישאירו טעם לעוד, בלי לצאת מהארץ.

זו בדיוק היתה המחשבה שהובילה את נועה ירון דיין ודלית אייזנר (די. ג'י. דאלי) להקים 'רוקדות על המים' - מיזם נופש לנשים בלבד, שיתקיים השנה בפעם העשירית במלון רמדה בנתניה.

במהלך סופ"ש שלם, שיתקיים מה-22 עד ה-24 ביוני, ייסגר המלון לנשים בלבד (כלל שיחול גם על צוות המלון), ויציע מגוון חוויות הכוללות מסיבות ריקודים והופעות על שפת הבריכה, טיפולים הוליסטיים, הרצאות וסדנאות well being, מעגלי שיח, ארוחות משותפות ואפילו קבלת שבת ברוח העצמה נשית - הכל במטרה לספק חופשה מהנה ומעניינת עם ערך מוסף, בחברה נשית טובה.

אחדות נשית חוצת מגזרים

דלית אייזנר היא מפיקה מוסיקלית ובעלת בית הספר לתקליטניות DJ Dali School. היא הוכתרה לאחת מעשרת התקליטנים הטובים בעולם, וניגנה מול מאות אלפי אנשים בפסטיבלים הגדולים על כל הגלובוס. כחוזרת בתשובה, היא חלמה ליצור בארץ אלטרנטיבת בילוי אקסקלוסיבית, בטוחה ומעצימה, שתאחד נשים מכל גווני הקשת הישראלית: חרדיות וחרדיות מודרניות, דתיות לאומיות וחוזרות בתשובה, מסורתיות על הרצף וחילוניות 'למהדרין', שכולן חולקות במשותף את האהבה למוזיקה ולרוחניות. לדבריה, המיזם זכה להצלחה מסחררת, והפך לאירוע שנתי שהקהל הנשי מחכה לו ומשתתף בו באופן קבוע.

דלית איזנר (די.ג'י דאלי). Dj Dali,
דלית איזנר (די.ג'י דאלי)/Dj Dali
נועה ירון דיין.. יח"צ,
נועה ירון דיין./יח"צ

לצורך המיזם חברה דאלי עם נועה ירון דיין, סופרת, מרצה, מנחת טלוויזיה ורדיו בעברה, ואחת הנשים המשפיעות היום בעולם הדתי, שהופקדה על הצד הרוחני והחוויתי של האירוע. נועה מהלכת כבר שנים על התפר בין המגזרים ועוסקת בחיבורים בין העולמות גם על הבמה וגם בספרים שלה. בספרה הראשון, "מקימי", שראה אור ב-2007, היא משתפת בחוויותיה של אשת תקשורת מפורסמת שחוסרת בתשובה, ואילו ב"שירה גאולה", שפורסם ב-2016, היא מתארת את סיפורה של בת לחוזרים בתשובה החוצה את הקווים בכיוון ההפוך וחוזרת בשאלה. גם בחייה האישיים היא חסידת ברסלב שנעה לא מעט לאורך השנים על הספקטרום הדתי.

אבל אל תתנו לכל זה לבלבל אתכן: הפתיחות בה מקבלות דלית ונועה את פני הנופשות היא כזו שלא תותיר אף אחת מאחור. בין אם את חילונית גמורה או חרדית אדוקה, ב'רוקדות על המים' לכולן יש מקום של כבוד ואת יכולה להיות בטוחה שתתקבלי בזרועות פתוחות.

קמפיין המשפיעניות של רוקדות על המים

בהינתן קהל היעד המגוון ועם זאת נישתי, כדי לשווק את האירוע, בחרו המפיקות להיעזר השנה לראשונה במשפיעניות רשת ממגזרים שונים בחברה הישראלית, בניהן ערוץ האינסטגרם 'דוס-סלבס', ליהי גרינר, הדר מילר ואחרות, שהתכנסו כולן ליום כיף מפנק במלון. במהלך האירוע כל אחת שלפה טלפון והעלתה סטוריז ורילסים, שהיטיבו לתאר את האירוע למתעניינות הרבות ברשת. כתוצאה, החדרים הולכים ומתמלאים והכרטיסים נחטפים במהירות.

חברויות חדשות - לכל החיים

חוץ ממסיבות, הופעות וקוקטיילים על הבריכה, האירוע מספק את הסביבה המושלמת כדי להכיר נשים אחרות וליצור קשרים משמעותיים המבוססים על חוויה משותפת וייחודית. מפעילויות וסדנאות ועד ארוחות וערבי חברותא, ההזדמנויות להתחבר ולהכיר הן אינסופיות. בעולם בו רבים כל כך סובלים מבדידות וניכור, מעטים המרחבים בהם אנחנו יכולות באמת להרגיש בנוח להיות עצמנו ולהתמסר לחוויה במלואה. 'רוקדות על המים' בא לאפשר בדיוק את זה: הכרות עמוקה בסביבה מכילה ולא שיפוטית עם נשים מכל קשת החברה הישראלית: צעירות ובוגרות, דתיות וחילוניות, רווקות, אמהות וסבתות, שכולן באו כדי לשים רגע בצד את ענייני היומיום ופשוט לעשות כיף. מי יודע, אולי עוד תכירי שם את החברה הכי טובה שלך?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully