וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וירג'ין משיקה את Jen.AI - השיבוט המלאכותי של ג'ניפר לופז

3.7.2023 / 11:15

עכשיו זה רשמי: ג'ניפר לופז היא הסלבית הראשונה שנתנה את הסכמתה לעשות שימוש בדמותה ובקולה באמצעות בינה מלאכותית. המטרה: להזמין נופשים לקרוז חלומי בלב ים

Jen.AI או ג'ניפר לופז? קשה לדעת.. VIrgin Voyages,
Jen.AI או ג'ניפר לופז? קשה לדעת./VIrgin Voyages

אם ניסיתם לשכנע בני משפחה או חברים להפליג איתכם לחופשת קרוז ללא הצלחה, אולי הזמנה אישית מג'ניפר לופז, קצינת החגיגות הראשית של חברת השייט Virgin Voyages, תעשה את העבודה. קמפיין חדש של חברת הספנות, שהוקמה על ידי המיליארדר הבריטי ריצ'רד ברנסון, השיקה ב-27 ביוני קמפיין שמטרתו למשוך קבוצות לערוך חגיגות ואירועים מיוחדים על הסיפון.

ההשתתפות בקמפיין, שעלה לאוויר ביום שלישי האחרון, הפכה את ג'ניפר לופז לסלבריטאית הראשונה שנתנה את הסכמתה להשתמש בדמותה ובקולה לצרכי AI. כך למעשה נולדה 'Jen AI', גרסה וירטואלית של הזמרת-רקדנית-שחקנית, המופעלת על ידי בינה מלאכותית ותפקידה להזמין אנשים להפליג בים הפתוח.

בקמפיין ההומוריסטי נראים אנשי צוות שונים שמנסים, כל אחד בתורו, לדובב את לופז המלאכותית ולהתאים את המסר להעדפות האישיות שלהם. בהתאמה, החברה מזמינה את הגולשים להיכנס לאתר שלה וליצור הזמנות מותאמות אישית עבור קרוביהם, בדמותה ובקולה של לופז.

כל זה קורה על רקע השותפות המפורסמת של לופז עם Virgin Voyages, שהפכה אותה ב-2022 לשותפה מלאה במיזם השיט, החל מפיתוח תכניות וולנס וכושר ועד שיתופי פעולה בתחום הבידור. ההסכם גם העלה את המוצרים של הזמרת עצמה, הנמכרים על הסיפון תחת המותג JLo Beauty.

ימי הולדת, ימי נישואין, סיום לימודים, מסיבות רווקים, מסיבות גירושין ואבני דרך אחרות הם לרוב מוקד החגיגות של הנופשים בקרוז. כעת, עם JenAI, הבוט החדש שנראה ונשמע בדיוק כמו ג'ניפר לופז, נופשים ומתעניינים יכולים לבקר באתר האינטרנט של חברת השייט, לענות על כמה שאלות כמו מה הם רוצים לחגוג, לאן הם רוצים להפליג ועם מי, והזמנה אישית עם דמותה של ג'ניפר לופז תישלח במייל לאורחים המיועדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

דיפ-פייק, אבל בהסכמה

בנתיים, השימוש בטכנולוגיות Deepfake ו-Voice Generator ממשיך לצבור תאוצה. אתרים שונים כמו FAKEYOU ו- Synthesia מאפשרים לבחור את המפורסם אותו תרצו "לחקות", להקליד טקסט, ולהפיק קטעי אודיו ווידאו בקולו ובדמותו של האדם שבחרתם. בעוד שהטכנולוגיה עצמה מלהיבה ומסקרנת, חששות גוברים מפני תופעות של התחזות, פייק ניוז, הטעיה מכוונת והפרת זכויות יוצרים נעשים מוחשיים מתמיד ולכן, לא מפתיע שהסלבית הראשונה שעושה זאת בהסכמה היא גם שותפה מלאה במיזם, שכן כל קונסטלציה אחרת היתה עלולה לכבול אותה להתחייבויות שאין לדעת לאן יובילו בעתיד.

לא במקרה, השם Jen AI נשמע כמו קיצור של Generative AI, סוג של כלי בינה מלאכותית שמייצרים תוכן בתגובה לקלט של משתמשים. המעמד המתפתח של כלים אלו פירושו שהראשונים לאמץ אותה יהיו אלה שייזכרו לדורות. בצעד הזה, אשת העסקים הממולחת הקדימה את זמנה by far, הזניקה את Virgin בין לילה, והוכיחה פעם נוספת שהיא הרבה יותר מפנים יפות.

מי יגיד לא לג'יי-לו?

בעוד שהמגיפה ממשיכה לדעוך ברקע, עולם תיירות הפנאי עשה צעדים משמעותיים בחודשים האחרונים, ואנשים שנמנעו תקופה ארוכה מאירועים וטיולים מחפשים לפצות את עצמם ואת קרוביהם באירועים גדולים ונוצצים. כקצינת החגיגות הראשית, לופז לוקחת את העניין הזה מאוד ברצינות:

"זה כל כך חשוב לי שנעצור וניקח זמן לחגוג רגעים מיוחדים בחיינו, ולעודד אחרים לעשות את אותו הדבר. אם יש משהו שהשנים האחרונות לימדו אותנו, זה כמה חשוב להוקיר את הרגעים המיוחדים של החיים עם המעגל הפנימי שלך" , אמרה לופז.

הקמפיין, שנוצר בשיתוף עם סוכנות הקריאייטיב VMLY&R, מתבסס על סקרי החברה, בהם התגלה כי 77% מהמטיילים שהיו בקרוז המליצו לחבריהם להפליג ב-Virgin Voyages. "הרעיון הזה מפגיש שימוש חדשני ושובב בטכנולוגיית AI, לצד כוכבת על שהיא אייקון עולמי", אמר רוזנברג. "JenAI נותנת לכולם גישה לג'ניפר כדי לעזור לאסוף את יקיריהם יחד, להפסיק להמציא תירוצים ולהפליג לחופשה של פעם בחיים, כי מי יכול להגיד לא לג'יי-לו?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully