וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביל גייטס משיק פודקאסט חדש ומתוודה על עישון קנאביס

עודכן לאחרונה: 31.7.2023 / 17:00

ביום חמישי האחרון השיק מייסד מיקרוסופט ביל גייטס פודקאסט חדש בשם הבלתי אפשרי לתרגום "Unconfuse Me". מאז, הוא כבר הספיק לצבור קהל עוקבים עצום כשיצא בוידוי מרעיש

"מה עושים כשלא מצליחים לפתור בעיה? אני אוהב לדבר עם אנשים חכמים שיכולים לעזור לי להבין את הנושא טוב יותר". במילים האלו בחר ביל גייטס לפתוח את הפודקאסט החדש בהנחייתו, שיוקדש כולו לשיחות עם אנשים מעניינים, במטרה ללבן סוגיות שונות בתחום הבריאות, הטכנולוגיה, החינוך ועוד.

"בפודקאסט החדש שלי, אני מנסה לעשות סדר בכמה מהדברים שמרתקים אותי. הצטרפו אליי למסע הלמידה שלי כשאני מדבר עם אורחים מבריקים על אלצהיימר, בינה מלאכותית, עתיד החינוך, בשר מהצומח, התפתחות השפה, מריחואנה ועוד", אמר גייטס בפתיח של הפודקאסט.

בפרק הראשון, בו התארחו הקומיקאי סת' רוגן ואשתו לורן מילר רוגן, דנו השלושה בעתיד המחקר בתחום האלצהיימר ובחמשת ההרגלים המומלצים לשמירה על בריאות המוח: שינה, פעילות גופנית, תזונה, כושר נפשי ורווחה רגשית. בני הזוג שיתפו כיצד הם משתמשים בהומור, כמו גם בסטטוס שלהם כסלבים, כדי להעלות את המודעות למחלת האלצהיימר, שלקחה את חייהם של אביו של גייטס ואימה של רוגן.

מייסד מיקרוסופט והמנכ"ל לשעבר בן ה-67 התוודה שהיותו דמות מוכרת ומפורסמת מעודדת אנשים לטפל טוב יותר בעצמם. לדבריו, העובדה שהצליח להעביר קורס במדעי המוח טוב יותר מנוירולוג מומחה מוכיחה שאנשים קולטים מידע בצורה טובה יותר כאשר הם צורכים אותו מסלבריטאים, לא מרופאים, "וזה נטל כבד", הוא התבדח.

מילר שיתפה שבני הזוג משוחחים באופן פתוח ומשתפים את הרופאים בהרגלים שלהם. לדבריה, אף אחד בעולם הרפואה לא אמר לה שעישון גראס מזיק לבריאות המוח, והיא מאמינה שיתרונותיו בהגברת הרעב והפגת מתחים עשויים להיות טובים למניעת אלצהיימר. "זה לא חוקי מבחינה פדרלית, אז אין כסף לממן מחקר", אמרה מילר.

גייטס סיכם מאוחר יותר את הפודקאסט עם אנקדוטה משלו, וצחק על הפעם הראשונה שהוא עישן גראס, בתקופה שבה זה היה נחשב לאקט מרדני: "בבית הספר, מתוך נגיד 105 תלמידים בשכבה שלי, אני חושב שהיו שלושה או ארבעה שלא עישנו", אמר. "זו היתה דרך לומר 'היי, אני מבוגר! אני יכול לשבור את החוקים!' אבל אני אגיד, לפעמים זה כאילו, אני מניח שאני עושה את זה כדי להיות מגניב."

הפודקאסט החדש זמין להאזנה בכל פלטפורמות הסטרימינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully