וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם חלזונות על הפנים וציפורים בשיער: קייט הדסון בקמפיין ישראלי חדש

עודכן לאחרונה: 6.9.2023 / 12:35

הכוכבת ההוליוודית קייט הדסון נבחרה כשגרירה הבינלאומית החדשה של מותג אלמה הישראלי. השחקנית תככב בקמפיין חדש שידגיש את החשיבות של פתרונות אסתטיים אמינים על פני טרנדים חולפים

קייט הדסון בקמפיין החדש של אלמה./אלמה

אלמה מקבוצת Sisram Medical, מובילה עולמית בפתרונות רפואיים ואסתטיים מבוססי-אנרגיה, הכריזה על בחירתה של קייט הדסון כשגרירת המותג העולמי החדשה שלה. הדסון היא שחקנית עטורת פרסים, יזמית מצליחה ודמות מעוררת השראה בתחומים של יופי, אסתטיקה ואורח חיים בריא, אשר נוכחותה רבת ההשפעה תסייע לאלמה להביא לקדמת הבמה את משימתה לקידום פתרונות אסתטיים בטוחים, יעילים ומוכחים קלינית.

הדסון ידועה ברחבי העולם בזכות הופעותיה האייקוניות בסרטי הקולנוע "כמעט מפורסמים", "איך להיפטר מבחור ב-10 ימים" והלהיט עטור השבחים של נטפליקס משנת 2022 "רצח כתוב היטב: תעלומה יוונית". מלבד כישרון המשחק והכריזמה הטבעית שלה, הדסון זוכה להערצה הודות לפעילותה הפילנתרופית, המסירות לילדיה והגישה האותנטית שלה לנושא היופי מדי יום.

במסגרת שיתוף הפעולה, אשר נושא את הכותרת "Look Beyond the Trend", הדסון וחברת אלמה שואפות להציג כמסר את העוצמה הנובעת מאימוץ הגישה האותנטית ליופי, כאשר בקמפיין יוצגו מוצרי הדגל עטורי הפרסים של אלמה בתחום הסרת שיער, עיצוב הגוף ומיצוק העור, כולל Harmony, Soprano, Opus ו-Alma PrimeX, המביאים את הטכנולוגיה המקצועית של החברה אל הצרכן הביתי.

את סרט הקמפיין ביים במאי הקולנוע האמריקאי אנתוני מנדלר, הידוע בזכות עבודתו עם כוכבי-על כדוגמת ביונסה, אמינם, שאקירה וטיילור סוויפט. הקמפיין החדש מראה לציבור את החשיבות של שימוש בפתרונות אסתטיים אמינים ועל-זמניים על פני טרנדים חולפים.

בסרט מוצגת הדסון מתנסה מול המצלמה בטרנדים אסתטיים אמיתיים וביזאריים, הפופולריים ברשתות החברתיות, כדוגמת שימוש בחלזונות להצערת העור (אנטי-אייגינג') או הסרת שיער על בסיס חלמון ביצה. הקמפיין יוצג ברשתות החברתיות ובפלטפורמות דיגיטליות נוספות במהלך חודש ספטמבר.

אז מה עדיף? תשפטו בעצמכן!

עוד פנינים מתוך הקמפיין - קייט הדסון עם תמנון על הראש.. אלמה,
עוד פנינים מתוך הקמפיין - קייט הדסון עם תמנון על הראש./אלמה
קייט הדסון והמכשור הרפואי של אלמה על סט הצילומים.. אלמה,
קייט הדסון והמכשור הרפואי של אלמה על סט הצילומים./אלמה

"אנו נרגשים לקבל את פני הכוכבת ההוליוודית קייט הדסון כשגרירת המותג הבינלאומית החדשה שלנו", אמר ליאור דיין, מנכ"ל אלמה. "כישרונה יוצא הדופן, הכריזמה הייחודית שלה ומסירותה לאסתטיקה ו-Wellness עולים בקנה אחד עם המשימה של אלמה. קייט כבשה מיליונים ברחבי העולם כאייקון קולנועי וכן כדמות מעוררת השראה המעודדת אותנטיות וגישה טבעית ליופי. אין לי ספק כי לשיתוף הפעולה עם קייט ערך מוסף גדול עבור המותג בהפצת המסר של אלמה ברחבי העולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קייט הדסון עם צוות אלמה.. אלמה,
קייט הדסון עם צוות אלמה./אלמה

"השותפות עם אלמה מרגישה טבעית להפליא היות ואנחנו חולקים את אותה התשוקה", אמרה קייט הדסון. "ההיכרות שלי עם אלמה החלה כשהתנסיתי באופן אישי במוצרים Harmony ו-Alma PrimeX והדבר שהכי אהבתי בהם, הוא שאני יכולה לראות תוצאות ממשיות על העור שלי. אני מזדהה מאוד עם מסירותה של אלמה לקידום פתרונות אסתטיים שמחזקים את היופי הטבעי. אני מאמינה שצריך לעודד אנשים לאמץ את הייחודיות שלהם ולגרום להם להרגיש בטוחים לגבי גופם - ואלמה גורמת לזה לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully