וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלק מהקמפיין להשבת החטופים: המותגים הישראלים מחליפים לצהוב

עודכן לאחרונה: 15.1.2024 / 9:07

כחלק ממחויבותם של המותגים להעלאת נושא החטופים לסדר היום, החליטו הנהלת ביג, פוקס, AIG ואחרים להחליף את הלוגואים שלהם לצהוב בכל הפרסומים ואמצעי התקשורת

מפרוץ הלחימה, הצבע הצהוב שוטף את הרחובות ואת הרשתות החברתיות, כחלק מהצגת התמיכה במשפחות החטופים והנעדרים, בין אם כסרט הנקשר לרכבים ולתיקים, ענידת צמידים צהובים ועוד.

רשת האופנה Bגוד היא האחרונה שהצטרפה לטרנד והודיעה כי תשנה את צבע הלוגו שלה מצהוב וכחול לצהוב ושחור, לאור הזדהות עם המאבק לשחרור החטופים. מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל, רשת Bגוד סייעה בכל אשר יכלה למפונים בבתי מלון ברחבי הארץ בתרומות של פריטי לבוש, לחיילי צה"ל אשר בבסיסים להתאבזר בפריטי חורף ואביזרי לבוש מחממים ועוד. כעת החברה מבצעת צעד נוסף המנציח את המעורבות החברתית של הרשת כלפי החברה הישראלית, ומשנה את הלוגו לצהוב, לחיזוק העלאת המודעות להשבתם של החטופים הביתה.

הלוגו המחודש של רשת Bגוד.. יח"צ,
הלוגו המחודש של רשת Bגוד./יח"צ

גם רשתות פוקס ופוקס הום לבשו צהוב כחלק מהפעילויות לחיזוק העלאת המודעות להשבתם של החטופים והנעדרים הביתה. הלוגו הצהוב יופיע בכל הנכסים הדיגיטליים של המותגים.

למען החטופים: גם פוקס עוברת לצהוב.. יח"צ,
למען החטופים: גם פוקס עוברת לצהוב./יח"צ

בנוסף וכפי שפורסם לאחרונה, קבוצת פוקס החלה למכור את "דיסקית ההזדהות" הרשמית של מטה משפחות החטופים והנעדרים ברשתות פוקס, פוקס הום, אמריקן איגל, נייקי, פוט לוקר, שילב, ללין, צ'ילדרנס פלייס, יאנגה, רובי ביי, בילבונג, ג'מבו יוון ואתר הסחר טרמינל איקס. פעילויות אלה מאפשרות תמיכה אקטיבית במשפחות והצטרפות למעגל ההסברה והסולידריות האזרחית להחזרת כל החטופים משבי החמאס.

אתמול היתה זו קבוצת BIG שהודיעה על המעבר לצהוב אחרי שנים שהשתמשה בלוגו אדום. החברה הודיעה כי תחליף את המיתוג בכל נכסי החברה הדיגיטליים וכן במרכזי הקניות שלה מקרית שמונה ועד אילת.

הלוגו החדש והצהוב של BIG.. יח"צ,
הלוגו החדש והצהוב של BIG./יח"צ

בנובמבר, חברת הביטוח AIG היתה החברה הראשונה שהחליטה לשנות את צבע הלוגו שלה בעקבות חטיפתם של 249 אזרחים ישראליים ב-7 באוקטובר. מנכ"לית החברה יפעת רייטר ציינה אז: "אסור לנו כחברה לאפשר, אף לא לרגע אחד, להוריד מראש סדר היום את השבת החטופים והחטופות. כל אחד, בזירה שלו, צריך לפעול להעלאת המודעות במאבק החשוב והכואב הזה. אני קוראת לחברות וארגונים נוספים להצטרף אלינו."

מספר ימים לאחר מכן התבצעה עסקת החטופים הראשונה והעסקאות שבאו אחריה. סה"כ שוחררו 106 חטופים, ו-133 מהם עדיין מוחזקים בשבי חמאס.

הלוגו החדש של AIG עם הסרט הצהוב.. AIG,
הלוגו החדש של AIG עם הסרט הצהוב./AIG

למה דווקא צהוב?

הצבע הצהוב הוא למעשה סמל אוניברסלי להזדהות עם שבויים וסולידריות עם לוחמים שיצאו לקוב, שמקורו במלחמת האזרחים האמריקאית שהתרחשה במאה ה-19. באותה תקופה, נשים רבות שאהוביהן נשלחו להילחם בחזית ענדו לראשן מטפחת צהובה או סרט צהוב, שסימל את תקוותן לשובם של אהוביהן הביתה. מפרוץ מלחמת חרבות ברזל, סרטים צהובים רבים החלו מקשטים את המרחב הציבורי כשהם קשורים למכוניות, עצים עמודי חשמל ועוד, ואזרחים רבים נצפו כשהם עונדים סרט צהוב על ידם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully