וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנס המיתוג השנתי של ישראל חוזר, בהשתתפות אנשי המיתוג הטובים בעולם

עודכן לאחרונה: 21.2.2024 / 16:40

לאחר שנדחה בגלל המלחמה, כנס המיתוג של ישראל בשיתוף וואלה! שיווק ודיגיטל חוזר עם תאריך חדש ורשימת מרצים עוד יותר מכובדת מזו שתוכננה מלכתחילה

כנס המיתוג ה-3 של Brand Academy בשיתוף עם וואלה! שיווק ודיגיטל.. Brand Academy,
כנס המיתוג ה-3 של Brand Academy בשיתוף עם וואלה! שיווק ודיגיטל./Brand Academy

כשהמרצים של כנס המיתוג שהיה אמור להתקיים ב-16.11 סירבו להגיע לארץ בתאריך החדש, ה-4.4.2024 ואפילו לא הסכימו להרצות אונליין, יריב עמית, מייסד ה-Brand Academy לא תיאר לעצמו שהתוצאה הסופית תהיה הרבה יותר טובה.

בריאן קולינס, מייסד Collins סוכנות המיתוג העולמית עטורת הפרסים, אחד המרצים הכריזמטיים בעולם, וג'ייקוב בנבונן, מייסד Saffron, סוכנות המיתוג שהקים יחד עם וולף אולין האגדי, ישתתפו בכנס המיתוג השנתי 2024.

הכנס ה-3 השנתי של מנהלי ומנהלות מותג בישראל יתקיים השנה בסינמה סיטי גלילות. כ-900 מנהלות ומנהלי מותג, מעצבים ומעצבות, אנשי מיתוג ושיווק, יתכנסו ליום עיון מושקע, עם 10 הרצאות של מרצים ומרצות מובילים בתחומם אשר יציגו ניתוחי מקרה, מודלים ואסטרטגיות.

השנה נושא הכנס יהיה כיצד יוצרים ערך מוסף למותג בעולם כל כך תחרותי. זו ללא ספק אחת ההתמודדויות שעוברים צוותי השיווק וניהול המותג מידי יום: התשוקה האימפולסיבית לייצר מכירות מיידיות ולהגדיל הכנסות, אל מול המחשבה ארוכת הטווח לייצר ערך מוסף שהמותג יעניק ללקוחות שיבחרו בו.

אז בואו נבחן מקרוב את המרצים מחו"ל ואת ההרצאות שלהם.

ג'ייקוב בנבונן, מייסד ומנכ"ל סוכנות המיתוג הבינלאומית Saffron

ג'ייקוב בנבונן הוא סמכות למיתוג בינלאומי. ב-2001 הקים את Saffron Brand Consultants יחד עם שותפו וולי אולינס. בנוסף, הוא נשיא האיגוד הספרדי למיתוג (AEBRAND) ומשתף פעולה באופן פעיל בתואר שני בתקשורת בבית הספר למנהל עסקים IE, בין פעילויות מקצועיות אחרות. לסוכנות סניפים בלונדון, מדריד, וינה, איסטנבול, ושותפויות בניו יורק וסאו פאולו.

כמה מהלקוחות הבולטים של Saffron כוללים את: יוטיוב, קוקה קולה, סימנס, Engie, Goldman Sachs, Santander, T-Mobile, Vueling, BBVA, Bankinter, Sodexo, Flying Tiger Copenhagen, Pacha, A1 Telekom Austria, C&A Doha -Turk cell, Vueling, C&A, Fujitsu, Raiffeisen Bank, LVMH, Iberia, Lloyd's of London, Swiss Re.

בהרצאתו Making memorable brands ג'ייקוב ידון בכל הדרכים בהן מותג בלתי נשכח יוצר חברה חזקה, החל מזירוז קבלת ההחלטות, דרך הגדלת הפרמיות, עידוד רכישות חוזרות ועוד. Saffron הופכים מותגים לבלתי נשכחים על ידי מימוש ההבטחה לחוויה על פני אסטרטגיה, עיצוב ומוצר.
"אנו בונים את היסודות של המותג שלך כך שהם אותנטיים עבורך, רלוונטיים ללקוחות שלך ושונים מהמתחרים שלך. בכך, אנו יוצרים הבטחה המעוררת השראה לאנשים לעזור לעסק שלך להצליח." בהרצאה יספר ג'ייקוב כיצד הם עושים זאת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

בריאן קולינס, מייסד שותף בחברת הטרנספורמציה העסקית Collins

חברת COLLINS, שבסיסה בסן פרנסיסקו ובניו יורק, התחילה עם שני מחשבים ניידים, ארבעה שולחנות כתיבה ורעיון: עיצוב זה לא מה שהם ייצרו. עיצוב הוא מה שיגרום לבלתי אפשרי להיות אפשרי.
מאז, החברה זכתה בתואר סוכנות השנה של AdAge במשך 5 שנים ברצף (2019-2023), כולל התואר הנכסף "סוכנות השנה לטרנספורמציה עסקית" ב-D&AD (2021).

לפני שהשיק את COLLINS ב-2008 יחד עם Leland Maschmeyer, בריאן הוביל את חטיבת העיצוב וחדשנות המותג ב-Ogilvy Worldwide במשך למעלה מעשור. הוא נחשב לאחד המרצים הכריזמטיים והמבוקשים בעולם. הרצאתו המיוחדת תתקיים באונליין למשתתפי הכנס.

בהרצאתו Brand Transformation: Seeking the Hidden Dragon יספר בריאן כיצד מותג משמש לעתים קרובות כעטיפה של פעילות החברה ולא כפילטר שמסנן, אבל אסטרטגיית המותג יכולה וצריכה להיות מקדמת עוד יותר בתהליך קבלת ההחלטות - לא רק כדי לשנות את ביטוי הערך של החברה, אלא גם כדי לעצב באופן יסודי את הערך שנוצר. במפגש זה, קולינס צולל לתוך האתגרים העיסקיים של המותג והעסק שעמם מתמודדים המנהלים והמנהלות וכל משתתפי הכנס.

מישל וויילס, מייסדת Embedded brand strategy

מישל מובילה את Embedded, סוכנות מיתוג המשלבת את האסטרטגיה העסקית של מקינזי עם היצירתיות של משרד פרסום. מישל עבדה בחברות מהמובילות בעולם כמו McKinsey, P&G ו-Ogilvy, והצמיחה מותגים איקוניים כולל Old Spice, Tesco, Coca-Cola, Budweiser ו-Aetna. בשנים האחרונות היא עוזרת לסטארט-אפים ולחברות למנף את המותג כאסטרטגיית צמיחה.

בהרצאתה The Brand Flywheel - How to leverage brand as a growth strategy מישל תדבר על מיתוג כאסטרטגיה חשובה לכל חברה. בארגונים רבים, המותג נחשב כתת קבוצה של השיווק. בחברות שבהן המותג הוא המוצר, המותג אינו רק חלק מהשיווק, זה כל הארגון. מותג הוא אסטרטגיה. בהרצאה זו נסקור כיצד חברות מובילות מותג פועלות בפועל - וכיצד למקם את המותג ככוח אסטרטגי לצמיחת הארגון.


לתוכן הכנס המלא ולהרשמה כנסו לקישור >>

  • עוד באותו נושא:
  • מיתוג
  • כנס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully