וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת יום האישה, איגוד ההייטק הישראלי מעניק אותות הוקרה לשתי נשים פורצות דרך בתעשייה

עודכן לאחרונה: 6.3.2024 / 18:20

במסגרת ועידת המנכ"ליות שנערכה ב-5 למארס ולרגל יום האישה המתקרב, איגוד ההייטק הישראלי מצדיע לנשים פורצות דרך ומעניק אותות הוקרה לדמויות בולטות שהטביעו חותמן

ד"ר אביטל בק (מנכ"לית Vilk) ומוניקה ינקו (מייסדת Mind CTI) מקבלות את אות ההוקרה במסגרת ועידת המנכ״ליות.. איגוד ההייטק הישראלי,
ד"ר אביטל בק (מנכ"לית Vilk) ומוניקה ינקו (מייסדת Mind CTI) מקבלות את אות ההוקרה במסגרת ועידת המנכ״ליות./איגוד ההייטק הישראלי

לקראת יום האישה ובמסגרת ועידת המנכ"ליות השנתית של איגוד ההיי-טק הישראלי, העניקו היום (ג'), אות הוקרה לד"ר אביטל בק (מנכ"לית Vilk) ולמוניקה ינקו (מייסדת Mind CTI), על היותן פורצות דרך ביזמות נשית.
ד"ר אביטל בק היא יזמת חוקרת ומרצה חלוצית במחקר חלב אם, מנכ"לית של חברת Wilk המובילה בפיתוח חלב אם ופרה מתורבתים ויזמת סדרתית. אביטל מובילה בגישור הפערים בין מדע לעסקים וחוקרת בתחומי התפתחות אישית. כאם מסורה לשבעה ילדים, היא מובילה יזמות נשית באמצעות ארגון נרה אותו ייסדה לנשים יזמיות מהמגזר הדתי ומקדמת את מעמד הנשים במדע, תעשייה ובריאות, בארץ ובעולם.

מוניקה ינקו, עלתה מרומניה בגיל 16 והיא בוגרת ומוסמכת במדעי המחשב מטעם הטכניון, הקימה את חברת Mind לפני יותר משלושים שנה, איתה גם יצאה להנפקה. מוניקה היא הישראלית שהנפיקה חברה בבורסת הנסדא"ק.

זו השנה השנייה שאיגוד ההיי-טק מקיים את הוועידה לקראת יום האישה הבינלאומי, העוסקת בקידום נשים בהייטק. איגוד ההיי-טק הישראלי, המייצג את ענף ההייטק בישראל, פועל לקידום התעשייה לצמיחה כלכלית, לייצוג בפני הממשלה, הכנסת והרשויות הממשלתיות ולקידום תהליכים של קביעת מדיניות והסרת חסמים העשויים להשפיע על תעשייה זו.

ועדת השיפוט השנה כללה נציגים מהחברות הבולטות במשק: מאיה שוורץ, מנכ"לית איגוד ההייטק; סיון נויפלד, מנהלת פיתוח עסקי באיגוד ההייטק; רותם גרינפלד, מנהלת לקוחות בחטיבת ניהול ההון של בנק רוטשילד ושות' בישראל, גלית לוי, סמנכ"לית קשרי ממשל באינטל; מיכל רייספלד, סמנכ"לית ומנהלת חטיבת שיווק ולקוחות ברשות החדשנות; יעל גרינולד, משנה למנכ"ל מנורה מבטחים פנסיה וגמל; חגי אדרי, סמנכ"ל התאחדות התעשיינים; ליאור פרנקל, מנכ"ל חברת ווטרפול; רפי חדד, סמנכ"ל פיתוח עסקי פלקס ישראל, גבי ג'ופה, מנכ"לית חברת dbMotion; הילה בקשי, מייסדת קהילת "המיטאפיסטיות" לנשים ממקצועות ההייטק; ולילי גלובמן, מנהלת הכספים של חברת Ribbon.

הועדה בחנה למעלה ממאה המלצות על נשים בתחומי ההיי-טק והמדע וחיפשה השנה נשים שמגלות מנהיגות בפעילותן העסקית, שהעשייה שלהן והמוצר הטכנולוגי השאיר חותם ויצר אימפקט משמעותי על האקוסיסטם וכאלו שלמרות העבודה הקשה תמיד זוכרות גם להתנדב למען הקהילה.

ההזמנה לועידת המנכ"ליות.. יח"צ,
ההזמנה לועידת המנכ"ליות./יח"צ

רותם גרינפלד, מבנק רוטשילד ושות' בישראל מסרה: "שמחתי לקחת השנה חלק בוועדת השיפוט לחלוקת אותות לנשים פורצות דרך בתעשיית ההייטק והמדע. לפי הדו"ח האחרון של רשות החדשנות, בשנת 2022 הועסקו 137 אלף שכירות בענף ההייטק בישראל, המהוות 34% מהשכירים בענף. למרות הצמיחה במספר הנשים בענף לאורך השנים, מרביתן מועסקות בתפקידים שאינם טכנולוגיים. גיוון מגדרי בהייטק ובתעשייה הוא חשוב, ולא רק מסיבות של מוסר או סדר חברתי, אלא כי הוא תורם להצלחת הארגונים והחברות, ולכן כולנו — גברים ונשים — צריכים לפעול לשם כך. כולי תקווה כי האותות שמחולקים השנה יהוו השראה לנשים נוספות, צעירות ובוגרות, להשתלב בתפקידי מפתח בתעשייה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מאיה שוורץ, מנכ"לית איגוד ההייטק, אמרה: "אביטל ומוניקה מגלמות את הרוח האמיתית של היזמות הנשית בישראל ואנו כאיגוד מתרגשים להעניק להן את אות ההוקרה. אביטל ומוניקה משלבות חריצות, חדשנות, יזמות ומצויינות. פעילותן בענף ההייטק סיפקה חיזוק משמעותי לאקוסיסטם הנשי-טכנולוגי והיזמי של מדינת ישראל, אפשרה לבנות צעירות רבות להשתלב בתעשייה ולקדם תהליכים של קביעת מדיניות והסרת חסמים".

עוד על כנס המנכ"ליות

את הכנס השנה פתחה רעיית נשיא המדינה, הגברת מיכל הרצוג. לאחר מכן התקיימו פאנלים בנושאים "נשים משקיעות בהייטק" ו"מי הזיז את הלייק שלי? השינויים שחלו ברשתות החברתיות", כמו גם הרצאות של מאיה שוורץ, מנכ"לית איגוד ההייטק הישראלי, ומעיין שריג, סמנכ"לית תקשורת מטא, ושיחה עם ד"ר מיכל צור, ממייסדי קלטורה וסאיוטה.

איגוד ההיי-טק הישראלי, המייצג את ענף ההייטק בישראל, פועל לקידום התעשייה לצמיחה כלכלית, לייצוג בפני הממשלה, הכנסת והרשויות הממשלתיות ולקידום תהליכים של קביעת מדיניות והסרת חסמים העשויים להשפיע על תעשייה זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully