וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנס המיתוג 2024: הרצאות מאלפות של טובי המומחים ומיתוג חדש לוואלה

עודכן לאחרונה: 7.4.2024 / 14:11

כנס המיתוג השנתי של Brand Academy התקיים ביום חמישי בהשתתפות מאות מנהלות ומנהלי מותג, מעצבים ומעצבות, אנשי מיתוג ושיווק, תחת הכותרת: כיצד יוצרים ערך מוסף למותג בעולם כל כך תחרותי?

מתוך כנס המיתוג 2024/יח"צ

משתתפי הכנס נהנו מהרצאותיהם של שניים מבכירי המיתוג בעולם: בריאן קולינס מייסד סוכנות המיתוג העולמית עטורת הפרסים Collins, וג'ייקוב בנבונן, מייסד סוכנות המיתוג Saffron, כמו גם מרצים ומרצות מובילים מהארץ והעולם אשר הציגו ניתוחי מקרה, מודלים ואסטרטגיות.

הבוקר נפתח בהרצאה מאלפת של ג'ייקוב בנבונן, מייסד סוכנות המיתוג Saffron שמטפלת בכמה מהמותגים הגדולים בעולם, בניהם מטא, יוטיוב, גולדמן סאקס, קוקה קולה, T-מובייל, סימנס ועוד.
בתחילת דבריו, התייחס בנבונן למצב בישראל וציין שכיהודי שחי בספרד, זו זכות גדולה בשבילו לעמוד על במה בתל אביב דווקא בתקופה כזו, ולתת ערך לאנשי מקצוע ישראלים. בהמשך גולל בנבונן את סיפור ההקמה של Saffron בשתי מדינות בו זמנית, וכיצד זה עזר להם לפתח ראיה רחבה וגישה בינלאומית מובנית, וכן שיתף בחשיבה מאחורי בחירת השם Saffron - זעפרן, תבלין שכמות קטנה ממנו הופכת כל מנה בינונית למעדן.

בהמשך עלה בזום בריאן קולינס מסוכנות המיתוג COLLINS שהסביר כי אסטרטגיית המותג יכולה וצריכה לקדם קבלת החלטות - לא רק כדי לשנות את ביטוי הערך של החברה, אלא גם כדי לעצב באופן יסודי את הערך שנוצר.

אורחת נוספת שהגיע לארץ במיוחד לכבוד המאורע היתה גבריאלה סלינס, מומחית בינלאומית לאסטרטגיית מותג והערכת השקעות במותג, שדיברה על האתגרים המרכזיים העומדים בפני מנהלי מותג ומשווקים כיום והביאה תיאוריות ודוגמאות עדכניות מרחבי העולם שסייעו לחדד שאלות נפוצות כמו כמה כסף יש להשקיע במיתוג, כיצד יש להגדיר יעדי מיתוג, ערוצי פעולה ומדדי ביצוע, כיצד יוצרים ערך למותג ועוד.

מרצים נוספים שדיברו בכנס

  • דודי חסיד, מנכ"ל KANTAR ישראל, שדיבר על התנודות בכוחו של מותג והגורמים המשפיעים עליהן;
  • משה קרסיק, סמנכ"ל שיווק ומכירות של קבוצת NONO, שיתף ב- 9 עקרונות עבודה שמנחים את הקבוצה;
  • קרן גרינבאום סיגל, מנהלת תחום GO ומשקאות חלב בתנובה, ששיתפה בתהליך המיתוג של סדרת מוצרי החלבון של החברה;
  • דניאלה ואלונה צור מייסדות מותג האופנה SEESTARZ ששיתפו באסטרטגיית שיווק ומכירות דינמית במיוחד שהובילה להצלחתן;
  • חן תמיר ואיתמר נבו, הבעלים של מודי בודי ישראל, סיפרו על תהליכי השיווק של מוצר פורץ בשוק של ענקים;
  • הדס דרכלי, יועצת ומלווה חברות בפיתוח עסקים חברתיים סיפרה על טרנדים ומגמות בתחום;
  • יובל סמואלוב מומחה בעיצוב חווית מותג פיזית הציג דוגמאות לחללים שגורמים לקהל לספר את סיפור המותג.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

יריב עמית, יזם ומייסד הכנס ציין: "הכנס שקיימנו בהשתתפות מאות משתתפים ודמויות מובילות בענף המיתוג העולמי הוא הצלחה כבירה. באי הכנס נהנו מתכנים מעשירים וסטדי קייסס מרתקים של מותגים מובילים מהעולם. פנינו כעת לתחרות המיתוג השנתית. נתראה בכנס המיתוג הבא".

וואלה מציגה מיתוג חדש

במהלך הכנס נחשף כי לאחר 30 שנים, אתר החדשות וואלה נפרד מסימן הקריאה המיתולוגי ומשיק מיתוג חדש, לוגו ואייקון חדשים. בהמשך מתוכננת סדרה של השקות מוצרים שיביאו לידי ביטוי את המיצוב והזהות החדשה של וואלה, בין היתר: השקת ערוץ הטלוויזיה החדש וואלה+, אפליקציית ספורט חדשה לקראת משחקי יורו 2024, פיצ'רים חדשניים ולקראת סוף השנה גם השקה של אפליקציה חדשה לוואלה. יריית הפתיחה של מהלך המיתוג החדש תלווה בקמפיין פרסומי בשווי 2 מיליון שקלים, עם סרט פרסומת בטלוויזיה, שילוט חוצות, קמפיין דיגיטל ונוכחות ברשתות החברתיות.

הלוגו החדש של וואלה.. וואלה, מערכת וואלה!
הלוגו החדש של וואלה./מערכת וואלה!, וואלה

בוואלה הסבירו כי היציאה למהלך המיתוג מחדש נולדה מההבנה שהמציאות של צריכת תוכן משתנה כל הזמן והמשוואה המסורתית שהיתה נהוגה בין גופי תוכן לבין צרכני תוכן משתנה גם היא. אם בעבר גופי התקשורת היו מכתיבים ומדווחים לצרכן ההדיוט, קובעים בשבילו מתי להתעדכן, איפה צורכים תוכן ומה חשוב לדעת, היום המשוואה הזו כבר שונה.

צרכן התוכן הוא משוכלל יותר, רוצה להיות מעודכן בכל זמן ובכל מקום, צורך את התוכן שלו בפלטפורמות שונות, יש לו מגוון אלטרנטיבות, הוא מתוחכם יותר, יודע יותר, הוא ביקורתי, רוצה להיות מעורב, לשתף, ליצור תוכן בעצמו. הוא דורש יותר ממותגי התוכן אותם צורך. במציאות הזו, הבינו בוואלה שאחרי 30 שנה, גם המותג הותיק צריך לעבור שינוי, להתאים את עצמו לצרכן החדש ולספק לו חווית צריכת תוכן עדכנית וטובה יותר.

נעמי גביסון, סמנכ"ל השיווק של וואלה ציינה: "המיתוג החדש הוא רק יריית הפתיחה שלנו. אנחנו מזניקים תקופה מרגשת ועמוסה בהשקות של מוצרים ומהלכים חדשים שעבדנו עליהם בתקופה האחרונה ועכשיו בתזמון מושלם הם יצאו החוצה ויהוו ביחד מהלך אחד גדול ומתמשך שבו ניתן לגולשים שלנו ערך אמיתי בצריכת תוכן עדכנית יותר, מרגשת, סוחפת עם טכנולוגיות מתקדמות, לצד תוכן איכותי, מקצועי, לא מתפשר."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully