וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לחופש כלכלי, ישראל מציינת את יום הביטקוין-פיצה העולמי

עודכן לאחרונה: 2.6.2024 / 10:28

במסגרת חגיגות יום הביטקוין-פיצה שיחגג מחר ברחבי העולם, Bits of Gold, הפלטפורמה הישראלית למסחר במטבעות דיגיטליים יוצאת במבצע מיוחד ומציעה לכל מי שיקנה ביטקוין בפעם הראשונה פיצה משפחתית של דומינו'ס במתנה

ביטקוין פיצה.. Bits of Gold,
ביטקוין פיצה./Bits of Gold

מה זה יום הביטקוין-פיצה?

יובל רואש, מנכ"ל Bits of Gold מסביר כי "אירועי הביטקוין-פיצה ברחבי העולם נועדו לציין את המכירה הראשונה שאי פעם שהתבצעה באמצעות המטבע הדיגיטלי, לפני 14 שנים.

הכל התחיל בשנת 2010, אז רכש האמריקאי לסלו היינץ שתי פיצות בתמורה לעשרת אלפים מטבעות ביטקוין. זו הייתה למעשה הרכישה הפיזית הראשונה בהיסטוריה שהתבצעה באמצעות העברת ביטקוין. שווי מטבעות הביטקוין שהועברו אז היה כ-40 דולר. מאז, שווי הביטקוין עלה וביטקוין אחד שווה היום 67 אלף דולר. יום הביטקוין-פיצה מצוין מאז בכל שנה ב-22 במאי על ידי קהילת הקריפטו בכל העולם, לרוב באירועים ובמסיבות בהן התפריט מורכב, איך לא, מפיצות."

פיצה בתוספת ביטקוין

השנה, כדי לעודד ישראלים לקנות ביטקוין, חברת Bits of Gold יחד עם דומינו'ס פיצה מאפשרות לציבור הישראלי להצטרף לחגיגה עם מבצע ייחודי ואטרקטיבי. 150 הלקוחות הראשונים שיבצעו לראשונה פעולת קניה של ביטקוין באתר Bits of Gold, יקבלו שובר למגש פיצה משפחתית של דומינו'ס פיצה. ההטבה תינתן גם למי שירכוש ביטקוין בסכום המינימלי לרכישה העומד על 500 ש"ח ברכישה בכרטיס אשראי.

מעניין לציין שמדובר במהלך הפוך מזה שנקטה החברה בשנה שעברה, כאשר הציעה ביטקוין במתנה לכל מי שרכש פיצה משפחתית. בעקבות ההיענות הגדולה, ועם העלייה הכללית בשוק מטבעות הקריפטו והביטקוין בפרט, רצו בחברה לעודד קהלים נוספים להיכנס לתחום.

מה הרעיון בעצם? למה אתם עושים את זה?

יובל מסביר: "בעקבות ההיענות הגדולה בשנה שעברה לצד העלייה הכללית בשוק מטבעות הקריפטו והביטקוין בפרט, רצינו לעודד קהלים נוספים להיכנס לתחום.

מתחילת השנה זינק שווי המטבע ב-58% ואף הגיע לשיא כל הזמנים במרץ האחרון. אנחנו רואים גדילה וצמיחה של תחום הקריפטו בעולם בכלל, ובישראל בפרט. יותר ויותר אנשים רואים במטבעות דיגיטליים אפיק לגיטימי של חיסכון והשקעה ובוחרים להשקיע באמצעות פלטפורמות מפוקחות. המהלך הנוכחי נועד להנגיש לקהלים נוספים את תחום המטבעות הדיגיטליים".

עוד הוא מציין כי "יום הביטקוין-פיצה מסמל עבור קהילת הקריפטו ברחבי העולם את תחילתו של עידן פיננסי חדש עם רכישה מתועדת בביטקוין. בישראל בחרנו לציין את המאורע בחיבור ההיסטורי בין שני מוצרי צריכה אהובים - פיצה של דומינו'ס וביטקוין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מה תגיד לכל אלה שמתבלטים ואולי חוששים להשקיע בקריפטו?

"הטכנולוגיה המניעה את התעשייה משנה כבר כיום תעשיות וסקטורים רבים וכמובן את העולם הפיננסי. זה המקום גם להזהיר, כדאי מאוד לקרוא ולהעמיק לפני שנכנסים להשקעה בכל סוג מטבע.

עולם הקריפטו וההשקעות בכלל מציע הזדמנויות רבות שרבים מפספסים בגלל חוסר הכרות, המטרה שלנו היא לייצר הנגשה וידע שיאפשרו לקהלים חדשים ונוספים להיחשף לתחום ולבצע פעילות בצורה אחראית, בטוחה ונוחה לשימוש ככל האפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully