וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטארטאפ הספורט-טק הישראלי מכריז על מיתוג מחדש ומבטיח "לשנות את חוקי המשחק"

עודכן לאחרונה: 3.6.2024 / 9:20

WSC Sports מתחדשת בשפה מיתוגית חדשה ומכריזה על קו מוצרים טכנולוגיים שמשנה את חווית הצפייה בתכני ספורט. דניאל שיכמן, מנכ"ל ושותף מייסד: "ההתפתחות האסטרטגית והמוצרית שלנו כחברה תביא את עולם הספורט לשלב הבא בחווית צפייה מותאמת אישית"

באירוע חברה שהתקיים בשבוע שעבר בהשתתפות למעלה מ-500 עובדי החברה בישראל ובעולם, חשף מנכ"ל החברה דניאל שיכמן את השלב הבא באסטרטגיית החברה ואת המוצרים החדשים שיעזרו לגופי ספורט לייצר תוכן מותאם אישית עבור האוהדים שלהם.

שיכמן, כדורסלן לשעבר, הקים את החברה ב-2006 יחד עם שותפיו ועד מהרה היא הפכה להיות המובילה הישראלית בתחום הספורט-טק. כיום יש לחברה למעלה מ-460 לקוחות ענק מגופי זכויות שידור בינלאומיים, ליגות וטורנירים בלמעלה מ-40 ענפי ספורט ושלל קבוצות ספורט מכל רחבי העולם.

רק ימים ספורים לאחר שהכריזה החברה על הקמת מחלקת Gen AI וגיוס עובדים נרחב, מגיע המיתוג החדש, תחת הסלוגן Fuel The Fandom, הכולל לוגו, שפה ויזואלית ואתר חדש עם עיצוב מרשים.

"במהלך העשור האחרון ומאז הקמת החברה, אנו שואפים להגדיר מחדש את נוף מדית הספורט באמצעות טכנולוגיית AI. זו גאווה גדולה להגיד שהיום הפלטפורמה שלנו הפכה לסטנדרט בתעשיית הספורט הגלובלית" אמר שיכמן באירוע.

במאמר מוסגר נגיד שכישראלים, קשה שלא לשים לב לגוון הצהוב בו בחרו למתג את החברה, שמסמל היום כל כך הרבה, גם אם זה לא נאמר מפורשות. כזכור, מאז ה-7 באוקטובר מספר חברות ישראליות ובניהן חברת הביטוח AIG, רשת קניוני BIG ועוד, שינו את צבע הלוגו שלהן לצהוב כאות מחאה להשבת החטופים.

פתרונות תוכן מבוססי AI

כחלק משלב הצמיחה הבא של החברה, WSC Sports מציגה רשמית שלושה פתרונות חדשים לחבילת המוצרים שלה:

In-App Stories - מוצר המאפשר לארגוני ספורט להכניס חווית וידאו אנכית דמויית טיקטוק/רילס בתוך הפלטפורמות הדיגיטליות שלהם, ולאפשר למעריצים לעסוק בתוכן בצורה דומה לפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות. In-App Stories מעצימה ארגונים ליצור תוכן מותאם אישית לכל אוהד ולשפר את חוויית השימוש באמצעות הנתונים שלהם על העדפות והרגלי הצריכה של כל אדם.

Around The Game מרחיב את יכולות הבינה המלאכותית של החברה, החל מתוכן בתוך המשחק ועד לאוטומציה של כל היבט במשחק, כולל תגובות מעריצים, כניסות שחקנים, לוגו נותני חסות, ראיונות, מסיבות עיתונאים ותוכניות אולפן. זה מאפשר לארגוני ספורט לרכז את כל הנכסים בפלטפורמה אחת, לחפש ולזהות בקלות קווי עלילה מעניינים, ואוצר אוטומטית כל תוכן שאוהדים רוצים ליצור באופן מיידי שילובי תוכן חדשים שבעבר היה קשה לזהות במשחק ובסביבתו.

לבסוף, Discovery Network מגדילה את חשיפת התוכן של בעלי הזכויות על ידי הגעה למעריצים בנכסי ספורט של צד שלישי. גישה זו מספקת דרכים להגיע למעריצים חדשים ולחקור הזדמנויות מונטיזציה, וכן לקבל שליטה מלאה בניהול הפצת תוכן, יצירת חשיפה, הבאת תנועה ומקסום הזדמנויות מונטיזציה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

לדברי החברה, שלושת הפתרונות החדשים עתידים ליצור עבור בעלי זכויות השידור וארגוני הספורט מקורות הכנסה חדשים בפלטפורמות הדיגיטל השונות, לשפר את חווית האוהד ולהגדיל את בסיס האוהדים הבינלאומי שלהם.

מיתוג חדש וצהוב ל-WSC Sports.. יח"צ,
מיתוג חדש וצהוב ל-WSC Sports./יח"צ

השילוש הקדוש: האוהדים, הקבוצות וגופי התקשורת

שיכמן: "מצאנו לנכון להכריז על השלב הבא בצמיחת החברה, שמאגד בתוכו גם מיתוג מחדש ששם את האהבה שלנו לספורט וחשיבות האוהדים במרכז, וגם סדרת מוצרים שייצרו סיפור חדש עבור אוהדי הספורט ברחבי העולם. אנחנו נכנסים לעידן חדש של טכנולוגיות מרגשות המאפשרות שילוב תוכן וחווית צפייה ברמה הגבוהה ביותר בכל הפלטפורמות, מהמשחק עצמו ואפילו מעבר לו. יצירת תוכן ספורט מתקדם וטכנולוגי מבוסס בינה מלאכותית שמטרתו להעמיק את הקשרים בין אוהדים לגופי ספורט, תוך יצירת הכנסות נוספות, יקדמו אותנו לשלב הבא בעתיד התעשייה".

רחלי מנור, ראש צוות המותג בחברה: "אנחנו נרגשים להציג את המיתוג החדש של החברה, שמייצג את ההתפתחות והצמיחה שלנו ומחבר בין המצוינות שאליה הגענו עם החדשנות שאנחנו ממשיכים ונמשיך להביא אל תוך תעשיית המדיה והספורט. אסטרטגיית המיתוג החדש מחברת אותנו בצורה עמוקה יותר עם קהילת האוהדים והלקוחות שלנו, כשהשאיפה שלנו הייתה ליצור מותג שמשקף את הערכים והחזון של החברה לצד רלוונטיות והשראה. אנחנו מאמינים שהמותג החדש מעצים את החיבור שלנו עם השותפים שלנו לדרך ויתמוך בהמשך התפתחותנו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully