וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההיי-טק הגיע לפינת המבצעים בסופר - והוא חוסך זמן, כסף וטעויות

עודכן לאחרונה: 11.5.2023 / 10:09

מערכת חדשה שמותקנת בימים אלה ברשת 'סטופמרקט' מאפשרת למנהלי הסחר בארגונים לעדכן מחירים באלפי מוצרים ולנהל את מערך המבצעים, השילוט והווידאו בחנויות בלחיצת כפתור. חי משיח, סמנכ"ל השיווק של סטופמרקט: "אנחנו כבר רואים ומרגישים את החיסכון בעלויות התפעול"

שילוט שהופק באמצעות מערכת Preview ברשת סטופמרקט.. PreView,
שילוט שהופק באמצעות מערכת Preview ברשת סטופמרקט./PreView

חברת PreView, המפתחת פתרונות טכנולוגיים לרשתות קמעונאיות, משיקה בימים אלה מערכת מתקדמת לניהול מבצעים, יצירת קטלוגים, עדכון מחירים ושילוט בסניפים של רשתות קמעונאיות.

המערכת החדשה, המהווה קפיצת מדרגה משמעותית בתחום, מותקנת ומוטמעת בימים אלה ברשת 'סטופמרקט' לאחר שהשלימה פיילוט מוצלח, והיא צפויה להחליף פתרונות מיושנים המיושמים כיום ברשתות קמעונאיות.

המערכת מאפשרת לאנשי הסחר המנהלים את המלאי והמבצעים לעדכן מבצעים ומחירים בכל רחבי הרשת ולהפיק תוכן מעוצב לקטלוגים המונים אלפי מוצרים, וכל זאת בלחיצת כפתור.

בנוסף לסטופמרקט, המערכת של PreView נותנת מענה למאות חנויות נוחות של "דלק" (ג'ו) ו"פז" (Yellow).

מה האתגרים הקיימים היום בשוק הקמעונאות?

נכון להיום, כשמנהל סחר מעוניין להציע מבצע על מוצר מסוים בקטלוג הרשת, עליו לקבל את המחירים מהספק, לחשב התייקרות, הוזלה ורווח, ועל בסיס הנתונים האלה להחליט מה יהיה גובה המבצע. לאחר מכן, הם מקימים את המבצעים במערכת הקופות, ושולחים את רשימת המבצעים לסניפים. בדרך כלל, הסניפים מדפיסים את המבצעים בעזרת מערכת הקופות בשילוט פשוט, לא מעוצב, וללא מידע רלוונטי וחשוב אודות המוצר, מה לעיתים עלול להוביל לטעויות, לבלבול הצרכן ואף לתביעות משפטיות.

כדי לייצר שילוט מעוצב - מוכר ו"כשר", מנהלי הסחר נדרשים לשלוח את רשימת המבצעים למעצבים גרפיים בתהליך שדורש את עיצוב, הגהה ואישור מול המחלקה המשפטית. מדובר בתהליך ארוך יחסית, מסורבל ואף יקר: הן מבחינה תפעולית, בשל זמן וכסף המושקע על ידי מחלקות הסחר, העיצוב והשיווק; והן מבחינת ניצול זמנים של כוח האדם.

איך PreView נותנת מענה לאתגרים הללו?

המערכת החדשה, המסופקת ללקוח כמוצר (SaaS (Software as a Service, משתייכת לתחום הפיזיטל - שילוב של אמצעים דיגיטליים במרחבי קניות פיזיים במטרה לשפר את חוויית הקניה והתפעול. לדברי החברה, מצליחה לקצר את התהליך המתואר ולהוזיל אותו בעד 70%. על ידי התממשקות לקופות הסניפים ולמספר מערכות מבוזרות שאיתן עובדים מנהלי הסחר, המערכת שואבת את כל פרטי יחידות המוצר ומציגה אותם ב'דש בורד' (לוח עבודה) נוח קל לתפעול.

במקביל, מערכת המבצעים של PreView מתממשקת למערכת הקופות של הסניף, ועושה שימוש בתמונות המוצרים ושילובים שונים שלהם (לפי מהות המבצע ומספר המוצרים המוצעים בו). כך, בכמה לחיצות כפתור, קמעונאים יכולים ליצור קטלוגים מלאים ושילוט דיגיטלי ומודפס, ללא צורך בגרפיקאים או בבעלי ידע טכנולוגי.

יתרון משמעותי נוסף של המערכת טמון ביכולתה להחיל באופן אוטומטי הערות משפטיות הנגרמות בשל טעויות אנוש ("ט.ל.ח") - בכך המערכת אף מצמצמת את החשיפה לתביעות משפטיות.

המודל העסקי מורכב מתשלום חודשי למערכת במכפלת מספר הסניפים העושים בה שימוש, בתוספת עלות הטמעה חד פעמית.

לדברי מנכ"ל PreView, גדי פרבר: "היתרון הגדול במערכת טמון בכך שהיא מייתרת את הצורך בהעסקת גרפיקאים המעצבים בהשקעה של עשרות שעות עבודה על שלטי מבצעים למאות מוצרים. זאת, תוך שימוש בעשרות תבניות עיצוב שניתן להתאים לווידיאו או להדפסה. בנוסף, באמצעות המערכת, יכולים המשתמשים לבחור האם להפיק את תוכן המבצע המעוצב למטרת שילוט, פרסום, ועדכון האפליקציה או אתר המכירות של החברה".

לדברי חי משיח, סמנכ"ל השיווק ברשת סטופמרקט: "פרויקט מערכת ניהול המבצעים הוקם מתוך צרכי אנשי הסחר לייעל את ניהול והקמת מבצעי הרשת ושיפור פני הרשת, בעבודה משותפת בה לקחו חלק אגפי השיווק, הסחר, הסניפים והמחשוב בארגון. PreView סיפקה כלי שמאפשר לנו לעדכן מחירים ולנהל את מערך המבצעים והשילוטים בחנויות בלחיצת כפתור. כמה שזה נשמע פשוט - ככה זה היה לנו חסר. אנו כבר רואים ומרגישים את החיסכון בעלויות התפעול".

פרבר מוסיף כי "המערכת החדשה תביא לקיצור תהליכי הפקת המבצעים והשילוטים בכל סניפי הרשת, הפיכתם למעוצבים וברורים יותר, מושכים את עיניי הלקוח, מנוהלים ומוקמים לסניף בלחיצת כפתור, ותאפשר חיסכון משמעותי בעלויות התפעול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully