וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמאס מבטן-גב: התייר הישראלי מחפש תוכן

עודכן לאחרונה: 23.5.2023 / 16:57

פסטיבל מוזיקה אלקטרונית ענק בהובלת הדי-ג'ייאיות המובילות בעולם יתקיים בסוף יוני באילת. המפיק הבינלאומי איתן סלימי: "מלונות עם אופי יחסית שמרני מבינים את פוטנציאל החיבור בין תיירות לתוכן איכותי"

תיירות וחיי לילה בכרטיס אחד.. עמרי סילבר,
תיירות וחיי לילה בכרטיס אחד./עמרי סילבר

עולם חיי הלילה עבר בשנים האחרונות תהפוכות משמעותיות. היום ציבור גדול שפוקד את ליין המסיבות, מחפש בילוי עם ערך מוסף וערכים. אחד האתגרים שהיו ידועים לשמצה בענף חיי הלילה הוא הקושי בליצר מרחב בטוח למבלים ולמבלות. על אף השינוי הציבורי והגברת המודעות ליצירת מרחב בטוח בתקופה האחרונה, יש עוד ועוד ליינים שמאמצים דנ"א עכשווי ובטוח שמטרתו להעצים את החוויה מחד ולספק בילוי איכותי ומשובח ומאידך. בילוי כזה כולל בתוכו אג'נדה משמעותית, תרבותית עדכנית ועוצמתית.

לוואקום הזה נכנס פסטיבל Lifetime Festival Summer Nights - פסטיבל מוזיקה אלקטרונית על טהרת הטכנו שיתקיים השנה בהרי אילת בסימן העצמה נשית ויתפרס על 48 שעות. לשם כך גויסו הדי-ג'ייאיות המובילות בארץ ובעולם בהחלטה ייחודית ותקדימית מסוגה. האירוע יתקיים בסופ"ש של 29/6-1/7 יוני.

ז'אנר הטכנו, צריך לומר, השתלט זה מכבר על רחבות הריקודים והמועדונים בארץ ובעולם. פסטיבל Lifetime החליט השנה להביא ארצה 5 יוצרות בינלאומיות שפועלות בתעשייה גברית וקשוחה, שכל אחת מהן מייצגת בדרכה עוצמה נשית לצד תת-ז'אנרים של טכנו.

מיס מוניק, למשל, היא אחת מהדי ג'ייאיות המבוקשות והמפורסמות ביותר בעולם, שכבשה מזמן את סצינת הטכנו. יוליה ניקו היא גם דיג'ייאית ומפיקת על פופולרית מגרמניה שכבר הספיקה לשחרר מוזיקה אצל לא אחר מאשר דמיאן לזארוס. ברמה המקומית תיקח חלק באירוע הדי ג'ייאית אלה גוטמן שהיא מחלוצות התחום בישראל, מגדלנה, דיג'יאית שמנגנת בכל במה ענקית כולל פסטיבלי ענק כמו טומורולנד, ועוד רבות חשובות וטובות מהעולם ומהארץ.

השילוב של כל הנשים הללו הוא תקדימי בישראל וגם בעולם ומשכך כל האירוע הזה משך תשומת לב מיוחדת בסצינת הלילה.

התוכן מגיע לעולם התיירות

איתן סלימי, הבעלים של המיזם הוא מפיק בינלאומי שעומד בראש פארטי פאקג'. בשיחה עמו הוא מסביר ש"עולם התיירות עבר שינוי משמעותי בשלוש השנים האחרונות והיום הציבור מחפש תיירות עם ערך ותוכן. מי שלא ישכיל לספק לצד הבילוי גם ערך מוסף בדמות תוכן תרבותי איכותי לא יהיה רלוונטי."

לדבריו, "התקופה שאנו נמצאים בה לא קלה לענף התיירות, וזה בלשון המעטה. אנשים היום מעדיפים חופשות לואו קוסט ומי שמוכן להכניס את היד לכיס חושב פעמיים לפני שהוא משלם סכום גבוה על חופשה. מבחינתי, מהרגע שהם עושים זאת, האתגר והחובה שלנו הוא לספק להם את הערך הגדול ביותר שייתן להם חופשה איכותית לצד בילוי מושלם, ולא פחות."

"במקרה שלנו", הוא ממשיך, "השנה בחרנו לעשות דיל משולב: בתמורה לתשלום של 1200 ₪ המבלים יקבלו גם חדר במלון (מחיר ליחיד בחדר זוגי) וגם כניסה לאירועי הפסטיבל. מאחר וזה סופ"ש שכולו מסיבות, כל אחד יוכל לבחור לכמה מסיבות הוא רוצה ללכת ולמנן את הבילוי שלו בצורה שתתאים לו כדי ליהנות גם מאטרקציות אחרות שיש לאילת להציע."

"בתור מי שפועל בענף התיירות וחיי הלילה לא מעט זמן, יצרתי עם השנים אקוסיסטם שלם שמצליח לזקק תוכן ותיירות לקפסולה אחת. עם הידע והיכולת האלה אני בא לבעלי המלונות, שמצידם מקבלים בעסקה אחת גם תוכן איכותי לצד מחיר אטרקטיבי . ברוב המקרים הם מבינים שבסוף זה משתלם להם כי האורחים יעדיפו להגיע למלון שמציע להם משהו ייחודי וברמה גבוהה. זה לגמרי WIN WIN."

איך משווקים נופש איכותי? נותנים לקהל להיות מעורב

נקודה נוספת וחשובה לא פחות היא הבחירה להפוך את הקהל לאקטיבי יותר. סלימי מסביר:
"למדנו ששיווק טוב עובד מצוין ברגע שהקהל לוקח בו חלק פעיל. זו גם הסיבה שהשנה מי שיקנה כרטיס תהיה לו זכות הבחירה לבחירת לוקשיין. השנה אנו נעמיד 3 לוקיישנים אייקוניים באילת: חוות גמלים שממוקמת ארבע דקות מחוץ לעיר וחמש דקות מהנוף האורבני, פארק הטרמינל התוסס המשתרע על פני יותר מ-150 דונם וממוקם ליד שדה התעופה, והסלינה החדשה - המועדון מספר אחד בישראל שזוכה להכרה וליוקרה בינלאומית.

גם הבחירה באילת בחודש הזה לא מקרית. "אילת בקרוב מאוד תתפקע מתיירים שיבואו לתור אותה בקית הקרוב ולכן חשוב לנו בכוונה לקיים בחודש הזה את המסיבות. יש פה אמירה והחלטה חברתית כלכלית שבראשה הוא חיזוק ענף התיירות והמלונות של העיר ובעיקר ולהעצים את החוויה. אני צופה שבקרוב נראה עוד יוזמות דומות באילת ובערים נוספות. "

צריך לומר את האמת - שיווק זה שם המשחק

"הצורה שבה תשווק את עצמך ותבלוט, היא זו שתשים אותך על המפה ותייצר סביבך עניין", אומר סלימי. "כל זה כמובן לא מוריד ממך את החובה לספק חוויה איכותית, אבל כדי לבלוט אתה חייב לשווק ולתת ערך מוסף לקהל שמגיע. מנהלי שיווק רבים ובעיקר בענף התיירות, כולל כאלה שמגיעים ממלונות שנתפסו כשמרנים יחסית, מחפשים להיכנס לענף המסיבות וחיי הלילה ולאמץ את המודלים שלנו. זו בעיני בשורה מעניינת שמספרת את הסיפור של השינויים בענף התיירות ושילוב חיי הלילה.

בכלל, השינויים השיווקים והתרבותיים בחיי הלילה מלמדים רבות על תרבות הבילוי הישראלית והעולמית שהשתנתה לאין שיעור בשנים האחרונות, ומעידה הרבה על הרצונות שלנו. בימים לא קלים של קיטוב פוליטי ויוקר מחייה שלא מפסיק לעלות, עולם חיי הלילה הוא מקום מפלט לקהל גדול שמחפש בילוי משמעותי ואיכותי. אנחנו כאן כדי לספק את הבילוי הזה במחיר אטרקטיבי לכל מי שבוחר לבוא."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully