וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבודה עברית: Fiverr הקימה חנות אונליין ייעודית לפרילנסרים ישראלים

עודכן לאחרונה: 19.11.2023 / 2:00

החנות הוקמה במטרה לסייע לפרילנסרים ישראלים ליצור מקורות הכנסה נוספים, ולסייע לחברות ולארגונים לגשר על הפערים בכוח האדם בעת המלחמה. כל רווחי החנות יתרמו ל'מרכז לחיילים בודדים' ולעמותת "על"ם"

החנות הייעודית בפייבר שנועדה לתמוך בעבודה עברית.. Fiverr, צילום מסך
החנות הייעודית בפייבר שנועדה לתמוך בעבודה עברית./צילום מסך, Fiverr

מאז אירועי ה-7 באוקטובר, פרילנסרים ישראלים רבים, שרוב לקוחותיהם בשוק המקומי, חוו ירידה משמעותית בהכנסות. כתוצאה מכך, ב - Fiverr קיבלו פניות רבות מפרילנסרים ישראלים מוכשרים שחיפשו סיוע ועזרה בהצטרפות לפלטפורמה על מנת להיחשף להזדמנויות עבודה מלקוחות גלובליים שאינם מושפעים מהמלחמה.

בעת הזו, וכמו חברות ישראליות רבות, Fiverr שמה לעצמה למטרה לתמוך בטאלנטים הישראלים הפועלים בפלטפורמה כדי שיוכלו לשרוד כלכלית את המלחמה ובמקביל, לסייע ולתמוך בטאלנטים חדשים המעוניינים להתחיל לעבוד עם Fiverr במהירות. כוח

לצורך זה ב-Fiverr החלו לפעול בכמה מישורים: חנות ייעודית לישראלים, גיוס לקוחות עסקיים, והכשרה מהירה של משתמשים חדשים.

החנות הייעודית שהוקמה מאגדת בתוכה את כל הטאלנטים הישראלים שעובדים דרך Fiverr במקום מרכזי אחד, כדי שכל מי שנדרש בימים אלו לשירותים דיגיטליים, בין אם על בסיס פרוייקטלי ובין אם בהעסקה של פרילנסרים לתקופות ארוכות יותר, יוכל למצוא את הפרילנסרים המתאימים בקלות, תוך תמיכה בקהילת הפרילנס המקומית. מבין השירותים שניתן למצוא בחנות הייעודית: פיתוח, שיווק, עיצוב, וידאו, פרסום אונליין, מיתוג, סושיאל, ועוד.

לצפיה בעמוד המרכז את כל הטאלנטים הישראלים לחצו על הקישור >>

במקביל, פייבר מציעה פתרון לחברות אשר מחפשות פרילנסרים איכותיים, שיוכלו להשתלב בצוותי עבודה הסובלים ממחסור בעובדים בשל המצב. בפלטפורמה פועלים אנשי מקצוע מיומנים שמסוגלים להחליף עובדים אשר יצאו למילואים או שנעדרים מהעבודה מסיבה כזו או אחרת, לסייע בפרויקטים נקודתיים ואף לתת פתרונות ארוכי טווח, בהתאם לצרכי הלקוח.

בנוסף, Fiverr מזמינה פרילנסרים ישראלים מיומנים להתחיל לעבוד עם הפלטפורמה על מנת שיוכלו לבנות בסיס לקוחות מגוון ובינלאומי. משמעות הדבר היא שעובדים עצמאיים שפרנסתם נפגעה יוכלו לאתר לקוחות חדשים בחו"ל, שאינם מושפעים מהמלחמה. לשם כך, השיקה החברה תוכנית אונבורדינג ייעודית שמטרתה לסייע לפרילנסרים לעלות במהירות לפלטפורמה וללמד אותם כיצד למכור דרכה על מנת להבטיח שהמצטרפים החדשים יעלו במהרה על המסלול ויחוו הצלחה בדרכם החדשה. עד כה למעלה מ-300 משתתפים חדשים הצטרפו לתוכנית.

את כל ההכנסות מעמלות מכירת השירותים המקומיים, Fiverr תתרום למרכז לחיילים בודדים לזכרו של מייקל לוין ולעמותת על"ם - עמותה לנוער במצבי סיכון. כך, מקווה החברה לסייע הן לקהילת העצמאים בישראל, והן לחברות המעסיקות אותם, ולהשפיע לטובה, ולו במעט, על הכלכלה הישראלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully