וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבות שנפלו במלחמה וילדיהם בקמפיין גיוס תרומות למען יתומי צה"ל

עודכן לאחרונה: 14.3.2024 / 18:24

קרן עטופים באהבה בשיתוף ארגון אלמנות ויתומי צה"ל משיקים את קמפיין הגיוס הגדול בישראל, במסגרתו ניתן יהיה לתרום 10 ש"ח בקו הקופה של יותר מ-100 רשתות וחנויות מובילות שהצטרפו למהלך

האבות שנפלו במלחמה וילדיהם בקמפיין גיוס תרומות למען יתומי צה"ל./עטופים באהבה.

קרן עטופים באהבה (ICF) בשיתוף ארגון אלמנות ויתומי צה"ל משיקים את קמפיין הגיוס הגדול בישראל, החל מה-15.03 ועד ל-14.05, ומעניקים אפשרות לכל אזרח ואזרחית המדינה לעטוף את היתומים והיתומות באהבה וברוחב לב, ולתרום בכל קניה ברשתות המובילות עשרה שקלים בקו הקופה. עד כה, הצטרפו למהלך למעלה מ- 100 רשתות וחנויות מובילות במשק הישראלי.

"מרגש לראות את ההירתמות הגורפת של החברות במשק הישראלי למען היתומים, כולי תקווה כי נוכל להעניק לילדים עתיד טוב יותר", אמר מודי כידון, ממייסדי קרן עטופים באהבה (ICF) ומיוזמי המהלך

השבעה באוקטובר זעזע את החברה הישראלית כולה, ובמלחמת "חרבות ברזל" נותרו למעלה מ-900 ילדים יתומים מהוריהם. לראשונה בישראל, עשרות חברות מובילות במשק נרתמו למהלך גיוס התרומות הגדול למען יתומי המלחמה של קרן עטופים באהבה (ICF) וארגון אלמנות ויתומי צה"ל, ולמשך חודשיים ניתן יהיה לתרום בקו הקופה 10 ₪ למענם. בין החברות שנרתמו למהלך: קבוצת פוקס, קבוצת שופרסל, קבוצת בריל, וחברות נוספות.

קרן עטופים באהבה (ICF), קרן חברתית ופילנתרופית שהוקמה על ידי בכירים מעולם התעשייה ובכירי ההייטק הישראלי וכל מטרתה היא תמיכה ביתומי המלחמה על מנת שיגדלו ויהיו לאזרחים בוגרים, עצמאיים ומצליחים בחברה הישראלית.

ארגון אלמנות ויתומי צה"ל הוקם בשנת 1991 ופועל מתוקף חוק משפחות חיילים שנספו במערכה תש"י-1950, במטרה לחזק ולהעצים את האלמנות והיתומים, אשר שילמו את המחיר היקר מכל. הארגון מקיים מפעלים ופעילויות לאורך השנה, מייצג את האלמנות והיתומים למול בית המחוקקים והציבור הרחב, מספק תמיכה רגשית, חברתית, כלכלית, או כל תמיכה נחוצה אחרת.

מודי כידון, מייסד הקרן ובעלים משותף של קבוצת גיתם: "אנו מייסדי קרן עטופים באהבה, החלטנו להיות למשפחה עבור יתומי ויתומות השבעה באוקטובר, לדאוג לכל צרכיהם, גם היכן שהמדינה כבר לא תסייע, ולהבטיח להם עתיד עצמאי ומצליח במדינת ישראל. מרגש לראות את ההירתמות של החברות השונות במשק הישראלי למען יתומי המלחמה ואני בטוח כי כל ישראלי וישראלית ירצה לקחת חלק ממערך הסיוע הזה על מנת לדאוג לילדים הללו לעתיד טוב יותר. יעדי הגיוס שלנו שאפתניים, אך אנו בטוחים שבעזרת ליבו של עם ישראל נצליח לעמוד בהם".

שחר תורג'מן, יו"ר התאגדות רשתות המסחר באיגוד לשכות המסחר ויו"ר דריקטוריון קבוצת בריל: "אני גאה על שניתנה לאיגוד רשתות המסחר שבראשו אני עומד ולרשתות הקמעונאיות ,הזכות להיות שותפים למיזם מרגש ועוצמתי כל כך. הזכות היא שלנו והלוואי ונוכל לסייע ולו במעט ליתומי המערכה או אז נראה בכך ברכה שאין גדולה ממנה"

שלומי נחומסון מנכ"ל ארגון אלמנות ויתומי צה"ל: "ארגון אלמנות ויתומי צה"ל מלווה כבר מעל 30 שנה את המשפחות השכולות של צה"ל וכל כוחות הביטחון. אנו עומדים לצד המשפחות 365 ימים בשנה, בכל שנה, וגם בעת הקשה והמורכבת הזו, אנו פועלים לסייע ולתמוך בכל מה שנדרש. היום גם אנחנו מרגישים שאיננו לבד. מרגש ומשמח לראות את ההירתמות של למעלה מ-100 חברות במשק הישראלי למען המטרה הזו באמצעות קמפיין קו קופות שמתחיל היום. תמיכתן מגלמת את רוח האחדות שמגדירה את האומה שלנו, יחד נבטיח שאף אלמנה או יתום לא ירגישו לבד לאורך הדרך. אנו מזמינים כל אזרח בישראל להצטרף אלינו ולעמוד לצד האלמנות והיתומים ששלמו את המחיר היקר מכל, לעטוף אותם ולתמוך בהם בקוי הקופות. יחד, כפרטים וכחברה, נדאג לעתיד המשפחות שאיבדו את יקיריהם."

שלומי נחומסון מנכ"ל ארגון אלמנות ויתומי צה"ל, אורי וטרמן מנכ"ל שופרסל, שחר תורג'מן יו"ר התאגדות רשתות המסחר, איציק אברכהן יו"ר חברת שופרסל, מודי כידון, מייסד הקרן ובעלים משותף של קבוצת גיתם, הראל ויזל מנכ"ל קבוצת פוקס ויזל.. יח"צ עטופים באהבה,
שלומי נחומסון מנכ"ל ארגון אלמנות ויתומי צה"ל, אורי וטרמן מנכ"ל שופרסל, שחר תורג'מן יו"ר התאגדות רשתות המסחר, איציק אברכהן יו"ר חברת שופרסל, מודי כידון, מייסד הקרן ובעלים משותף של קבוצת גיתם, הראל ויזל מנכ"ל קבוצת פוקס ויזל./יח"צ עטופים באהבה

רשימת הרשתות בהן ניתן לתרום

פוקס, פוקס הום, אמריקן איגל, ארי, מנגו, ללין, נייקי, פוט לוקר, צ'ילדרנס פלייס, בילבונג, קוויק סילבר, בורדריידס, יאנגה רובי ביי, מיננה, סאקס, סאן גלאס האט, שילב, טרמינל איקס, קונברס, ג'מבו, שופרסל, BE, שופרסל אונליין, LEE COOPER, NINE WEST, GALI, כפר השעשועים, רמי לוי, בורגראנץ', סטימצקי, אופטיקנה, פמינה, עצמלה, פיצה האט, לאפייט איטלי, בלאק, ניצת הדובדבן, פנדורה, פורלה, PARFOIS, קוק אנד בייק, הוף, iBags צבאן, תיק התיקים, פרופיל, סמסונג מובייל, שדה בר, ביוטיקייר, הפנינג, טבע קסטל, טבע נאות, LASTER, בלאק אנד וויט, דרדלוקס, מתנות - NEW, cotton, ג'ק קובה, זאגה, ואהבת, רשת SELECT, Discreet & Hila, מגנוליה, You & Eye, א א אורטופדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully