וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה ישראלית: פרס בינלאומי יוקרתי לסטארטאפ הפרטיות MIne

עודכן לאחרונה: 1.4.2024 / 11:50

הסטארט-אפ הישראלי מיין (Mine), המפתח פתרונות בתחום הפרטיות והגנת המידע, זכה בפרס על מצוינות בלמידת מכונה כחלק מפרסי המצוינות של קבוצת Business Intelligence Group בתחום הבינה המלאכותית לשנת 2024

הפרס שקיבלה חברת Mind הישראלית.. Business Intelligence Group,
הפרס שקיבלה חברת Mind הישראלית./Business Intelligence Group

חברת Mine, המפתחת פתרונות B2C ו-B2B בתחום הפרטיות והגנת המידע, זכתה מטעם Business Intelligence Group בפרס המצוינות בתחום הבינה מלאכותית (AI Excellence Awards), בקטגוריית למידת מכונה (Machine Learning) לשנת 2024. הכרה זו מהווה עדות לצמיחה העצומה של Mine במשימתה להנגיש ולייעל את תחום הפרטיות וניהול המידע עבור ארגונים.

אתגר ניהול המידע בעידן הדיגיטלי

בעידן בו חברות וארגונים עושים שימוש באפליקציות רבות וכלים טכנולוגיים מגוונים, נוצר קושי בניטור ומעקב אחר הנתונים. קושי זה הופך מאתגר יותר עם העלייה בפופולריות של הבינה המלאכותית (AI) והשימוש בה.

במהלך השנה האחרונה סייעה Mine לחברות רבות לעמוד בסביבה הרגולטורית המתפתחת. בעוד שרוב פתרונות הפרטיות הקיימים כיום בשוק דורשים חודשים על מנת להרכיב מפת נתונים מדויקת, יכולת למידת המכונה (ML) של Mine מקצרת באופן דרמטי את זמן מיפוי הנתונים, מזהות ומפחיתות במדויק סיכונים שיכולים להשאיר ארגונים חשופים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

אודות התחרות

Business Intelligence Group הינו ארגון בינלאומי המוקדש להכרה בחברות ויחידים המפגינים ביצועים יוצאי דופן בעולם העסקים. Business Intelligence Group מעניקה פרסים יוקרתיים במגוון קטגוריות, תוך התמקדות בחזון עסקי, יצירתיות והתמדה. צוות השופטים מורכב ממנהלים עסקיים מנוסים בעלי ידע נרחב בתחומים שונים. הארגון מחלק החל משנת 2012 פרסים משמעותיים לחברות וארגונים, המעידים על מחויבותם לחדשנות, מנהיגות ומצוינות.

דווקא עכשיו - הטכנולוגיה הישראלית על המפה

המוצר שמציעה מיין נתפס בעולם כשינוי פרדיגמה בעולם הפרטיות, וחברות רבות בוחרות להשתמש בו על אף המצב הכללי בעולם או המצב בישראל.

"לקבל הכרה על ידי Business Intelligence Group על כל העבודה שהשקענו בבניית טכנולוגיית AI ולמידת המכונה החדשנית שפיתחנו, היא הישג מדהים," אמר גל רינגל, מנכ"ל ומייסד שותף של Mine. "תמיד שאפנו להסתגל לצרכים המשתנים של הלקוחות בעולם עם כניסתן של רגולציות פרטיות מידע, ואנו יודעים שפרס זה מדגיש עוד יותר את המחויבות שלנו לקבוע תפיסה חדשה של פרטיות שתתאים ותעצים הן את הצרכנים והן את החברות."

"אנו באמת גאים להעניק ל-Mine פרס יוקרתי זה," הצהירה מריה חימנז, מנהלת המינויים הראשית ב-Business Intelligence Group. "המחויבות הבלתי פוסקת של הצוות שלהם למצוינות והיישומים החדשניים שלהם בתחום הבינה המלאכותית הובילו אותם להישג יוצא דופן זה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully