וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטא משיקה מחולל פוסטים: יאפשר ליצור טקסט ותמונה מפרומפט AI ישירות בתוך פלטפורמת הפרסום

עודכן לאחרונה: 8.5.2024 / 12:00

חברת Meta מודיעה על השקת יכולות בינה מלאכותית גנרטיביות (Gen AI) חדשות עבור מפרסמים - לצד כלים חדשים שיעזרו לעסקים לצמוח על גבי הפלטפורמה

מחולל הפוסטים החדש של מטא מאפשר ליצור טקסט ותמונה מפרומפט AI ישירות בתוך פלטפורמות מטא./META

כלי Gen AI חדשים ליצירת טקסט

חברת Meta מרחיבה גם את יכולות הבינה המלאכותית שלה ליצירת טקסט בשפה האנגלית. החברה תאפשר למפרסמים ליצור טקסט באמצעות בינה מלאכותית, שישמש אותם עבור כותרות של מודעות, וזאת על בסיס טקסט ראשוני שהמפרסם עצמו יספק.

בנוסף, חברת Meta בוחנת אפשרות חדשה - כך שהטקסטים שכלי הבינה המלאכותית מייצרים עבור מותגים גם ישקפו את השפה הייחודית של אותו מותג וידגישו את הצעת המכר הייחודית שלו, תוך שהם מתבססים על קמפיינים קודמים של אותו המותג.

כלים חדשים אלו, יחד עם כל כלי הבינה המלאכותית הקיימים עבור מפרסמים כיום, יהיו זמינים ב- Ads Manager כחלק מכלי Adventage+ Creative. כך למעשה, Meta תתמוך בעסקים לאורך כל מסע הפרסום שלהם ותאחד לראשונה בין יכולות הבינה המלאכותית הגנרטיבית לבין כלי האוטומציה של הפרסום - במקום אחד.

כל הכלים הללו יושקו ברחבי העולם, לרבות ישראל, באופן הדרגתי עד סוף השנה.

כלי Gen AI חדשים ליצירת תמונות

חברת Meta מרחיבה את יכולות הבינה המלאכותית ביצירת תמונות עבור מודעות. כעת, מפרסמים יוכלו ליצור תמונות בעזרת פרומפט שהם יזינו בעצמם.

כמו כן, Meta מציגה כלי נוסף בשם הרחבת תמונה (Image expansion), שיאפשר לשנות את הפרופורציות של אותן תמונות, בלחיצת כפתור, כך שהמודעות יתאימו למשטחים שונים ומרובים - כמו ה-Reels או הפיד בפייסבוק ובאינסטגרם. בעתיד, Meta אף תאפשר למפרסמים גם לספק פרומפטים והנחיות טקסט, כדי לדייק את התוצאות.

לצד זאת, מפרסמים יוכלו להוסיף שכבת טקסט (Text overlay) מעל אותן תמונות, מתוך מבחר של 12 גופנים פופולאריים. בשלב זה, הכלי יהיה זמין בשפה האנגלית בלבד.

מחולל הפוסטים של מטא בפעולה./META

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully