וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HackAI תל אביב: 24 שעות של יצירתיות ובינה מלאכותית למפתחים

עודכן לאחרונה: 16.5.2024 / 11:20

האקתון חדש בתל אביב שנוצר על ידי קהילה של יזמים ומפתחים מיועד למפתחים ומדעני נתונים המעוניינים לפתור אתגרים גדולים באמצעות בינה מלאכותית גנרטיבית

ההזמנה להאקתון HackAI. HackAI, צילום מסך
ההזמנה להאקתון HackAI/צילום מסך, HackAI

קהילות מפתחים ויזמים בעולמות הבינה המלאכותית יצרו האקתון חדש ללא מטרות רווח שילווה בכנס מקדים לקהילה: Hack AI תל אביב. ההאקתון ייערך בין ה-26 ל-27 ביוני, כיממה שלמה, ב-Microsoft Reactor בתל אביב - המרחב הקהילתי של החברה לסטארטאפים, מפתחים ומומחים. בין הקהילות המשתתפות באירוע - עמותת בוגרי אופק, קהילת GenAI Israel, AI Tidbits, LangTalks, Matzov, קהילות המפתחים של חברת EventHandler, ועוד.

לפני הכל, מה זה בכלל האקתון?

במילים פשוטות, האקתון הוא אירוע מרוכז בזמן, שנמשך לרוב בין 24 ל-72 שעות, שבו קבוצות של אנשים מתכנסות יחד כדי לפתח פתרונות טכנולוגיים יצירתיים לאתגרים ספציפיים. יש האקתונים שונים שמיועדים לקהלים שונים אך כמעט תמיד הם ימשכו אליהם יזמים, מפתחים, מעצבים ואנשי שיווק, ובאופן כללי אנשים שיש להם רעיונות חדשניים למוצרים או שירותים טכנולוגיים ומעוניינים לקבל דחיפה קדימה.

מה קורה בהאקתון?

  • הצגת אתגרים: בתחילת האקתון, מומחים מהתעשייה מציגים אתגרים ספציפיים שהם רוצים לפתור באמצעות טכנולוגיה.
  • יצירת צוותים: המשתתפים מתארגנים לצוותים קטנים, שבכל אחד מהם יש שילוב של כישורים וידע שונים.
  • פיתוח פתרונות: הצוותים עובדים יחד במשך שעות רבות, תוך שימוש בכל הידע והיצירתיות שלהם כדי לפתח פתרונות טכנולוגיים חדשניים לאתגרים שהוצגו.
  • הצגת פתרונות: בסוף האקתון, כל צוות מציג את הפתרון שפיתח בפני צוות שופטים.
  • חלוקת פרסים: מארגני הכנס יבחרו כ-100 מפתחים, יזמים, אנשי מוצר ומדעני נתונים ישראלים בעלי עניין ורקע בבינה מלאכותית, אשר יתחרו על פרסים בשווי אלפי דולרים.
  • ליווי המיזם: הצוותים שייבחרו להשתתף יוצמדו למנטורים מובילים מהתעשייה ויבנו פרוייקטים בתחומים שונים באמצעות שימוש בבינה מלאכותית גנרטיבית וביצירתיות.
sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

קצת על השופטים בתחרות

בין השופטים שכבר אישרו את השתתפותם בהאקתון: לוטן לבקוביץ', שותף כללי, Grove Ventures; רונה שגב, מייסדת ושותפה-מנהלת, קרן TLV Partners; ד"ר אלי ברוש, ראש תחום בינה מלאכותית, Wix; ד"ר יאיר אדאטו, מנכ"ל Bria AI; מטר הלר, סמנכ"לית דאטה ובינה מלאכותית, ActiveFence, רז בכר, מנהל פעילות הסטארט-אפים של מיקרוסופט בישראל, אדם קליין, מייסד שותף ומנהל טכנולוגיות ב-Covver, ועוד. בין השותפים של HackAI נמצאות קרנות הון הסיכון המובילות ליזמים ישראלים בשלבים מוקדמים: Grove Ventures ו-TLV Partners.

בטרם ההאקתון ייערך אירוע מקדים ואקסקלוסיבי על תחום ה-AI, שפרטיו יימסרו לנרשמים להאקתון בלבד.

אדם קליין, סמנכ"ל טכנולוגיות ומייסד Covver ויוזם האירוע מסר: "עד להגעתם של מודלים גדולים של בינה מלאכותית גנרטיבית שמבינים שפה טבעית, עולם הבינה המלאכותית הצריך מחקר יקר וארוך כדי לפתור בעיות מאוד ספציפיות. ההאקתון נוצר כדי לאפשר לקהילה הטכנולוגית לחקור את מרחב האפשרויות האינסופי לייצר מערכות אינטילגנטיות בזמן קצר בעזרת מודלים אלו".

לוטן לבקוביץ', שותף כללי בקרן Grove Ventures מסר: "הגל הבא של החדשנות כבר כאן ובינה מלאכותית הולכת לשנות את כל מה שהכרנו עד עכשיו בשורה של תחומים וסקטורים. יצרנו את ההאקתון ואת הכנס המקדים כדי לקדם את האקוסיסטם הישראלי בתחום ולראות מה המוחות הכי כישרוניים בתעשיית הטק המקומית מסוגלים לעשות מול אתגרים משמעותיים באמצעות בינה מלאכותית".

רונה שגב, מייסדת ושותפה-מנהלת בקרן TLV Partners מסרה: "המגמות הנוכחיות בתחום הבינה המלאכותית מצביעות על תקופת פריחה בלתי רגילה, עם התקדמות משמעותית בפיתוח של מודלים גנרטיביים. חברנו ל-HackAI כדי ליצור הזדמנות בה יזמים, מפתחים ואנשי דאטה יוכלו לחקור, ללמוד ולהשפיע על עתיד החדשנות במרחב הזה. אנו נמצאים בראשית עידן חדש, שבו הגבולות בין מציאות לדמיון עוברים שינוי משמעותי, וההאקתון הוא הבמה למימוש הפוטנציאל הזה".

>> לאתר הכנס
>> לרישום צוותים להאקתון (ההרשמה נסגרת ב-23 במאי 2024)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully