וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה ישראלית: טכנולוגיית ה-AI החדשה שמעצימה את צוותי השיווק ביכולות חדשות

עודכן לאחרונה: 23.5.2024 / 13:56

חברת Marketeam.ai משיקה מודל שפה (LLM) ראשון מסוגו בעולם, הייעודי לתחום שיווק, במטרה להנגיש יכולות שיווקיות מתקדמות לעסקים

אלה, בוטית הסושיאל של מרקטים.. marketeam.ai., צילום מסך
אלה, בוטית הסושיאל של מרקטים./צילום מסך, marketeam.ai.

חברת Marketeam.ai מודיעה היום (20/05/24) על השקת מודל שפה מעשי וייחודי אשר אומן בפרט לביצוע משימות בתחום השיווק, הפרסום והמיתוג.

Marketeam, סטארט-אפ ה- Generative AI, משיק מודל שפה גדול (LLM) פורץ דרך וראשון מסוגו בעולם, שאומן במיוחד לתחום המרקטינג. המודל הייחודי, מאפשר לבעלי עסקים גישה קלה ליכולות שיווקיות מתקדמות, ללא צורך במשאבים, ידע או תקציבים גדולים.

מודל זה מציב סטנדרט חדש מבחינת מדדי הביצוע של משימות שיווקיות שונות בבינה מלאכותית, ובנוסף, עולה על כל המודלים הקיימים בכמות ובאיכות הדאטה המרקטיאלי עליו הוא אומן. המודל הינו כלי עבודה אוטונומי לעסקים קטנים ובינוניים, שמעצים את צוותי המרקטינג בחברות, ומהווה מערכת הפעלה לסוכנויות שיווק ופרסום.

"בנוף המתפתח של תחום הבינה המלאכותית, אנו עדים למעבר ממודלי שפה כלליים אל מודלים שמתמחים בדומיין ספציפי, המציגים ביצועים יוצאי דופן בתחומים שונים כמו בריאות, פיננסים, משפטים, תכנות, וכעת גם מרקטינג", אומר סהר מיליס, מייסד-שותף וסמנכ"ל הטכנולוגיה ב - Marketeam.
"פרסמנו גרסה מוקדמת של המודל שלנו לקהילת ה- AI, בעוד המודל המלא מהווה 'מערכת הפעלה' עם תמיכה מלאה בחשיבה מרקטיאלית, הסקת מסקנות, ביצוע פעולות, אופטימיזציה וקבלת פידבק".

המודל של Marketeam אומן על דאטה-סטים יחודיים בתחום השיווק, בשילוב עם שיטות אימון מתקדמות המאפשרות לחברה להגדיר מחדש את רף הביצועים לשיווק מבוסס בינה מלאכותית, ולהוביל דור חדש של יישומי AI ג'נרטיביים בעולם המרקטינג.

מערך היכולות של מודל השפה, כולל ביצוע משימות כמו מחקר, אסטרטגיה, תכנון, יצירת תוכן, אופטימיזציה לקהל יעד ועוד, וכל זאת באופן פרו-אקטיבי באמצעות גישה חדשנית של אינטראקציה קבוצתית בין המשתמש(ים) לבין צוות של סוכני שיווק אוטונומיים, אשר החברה מתכננת להשיק כבטא כבר בחודש הבא.

"המטרה שלנו היא להפוך את ה- Generative AI, מכלי שמסייע בעיקר ביצירת תוכן שיווקי, לכלי עבודה עוצמתי עבור בעלי עסקים וצוותי שיווק כאחד", הסבירה נעמה מנובה-טויטו, שותפה מייסדת ומנכ"ל ב- Marketeam. "השקת מודל השפה שלנו הוא הצעד הראשון בהנגשת מומחיות שיווקית רחבה, באופן כזה שכל עסק יוכל לקדם את עצמו בקלות, תוך שילוב הטכנולוגיה בשגרת הפעילות היומיומית של העסק."

למידע נוסף בקרו ב -marketeam.ai.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully