וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרבות ברזל: כל הקמפיינים של משרדי הפרסום במיצג דיגיטלי אחד

עודכן לאחרונה: 28.5.2024 / 13:12

המיצג שמרים איגוד הפרסום, הרואה אור בימים אלה, עושה כבוד למשרדי הפרסום ולקמפיינים שהפיקו בהתנדבות למען חוסנה של מדינת ישראל החל מה-7 באוקטובר ולאורך מלחמת חרבות ברזל

קומץ של קטעי פרסום מתוך מאגר קמפייני ההסברה של מלחמת חרבות ברזל.. war-campaign.pirsum.org.il, צילום מסך
קומץ של קטעי פרסום מתוך מאגר קמפייני ההסברה של מלחמת חרבות ברזל./צילום מסך, war-campaign.pirsum.org.il

מהיום בו פרצה מלחמת חרבות ברזל, התגייסו כוחות רבים וטובים למאמץ הלאומי, מי בלחימה בחזית ומי בסיוע בעורף. בהתנדבות ומתוך דאגה עמוקה לעתיד המדינה, גם משרדי הפרסום לקחו חלק במאמץ כאשר התגייסו בהתנדבות לפעולות הסברה בארץ ובעולם, על מנת להשיג לגיטימציה בינלאומית למלחמה בחמאס, לשחרור החטופים בעזה, ולחיזוק חוסנה הפנימי של מדינת ישראל.

כעת, איגוד הפרסום יוזם מיצג דיגיטלי שיתן במה לכל אותם מהלכים התנדבותיים של משרדי הפרסום, ויהווה השראה לפעילות התנדבותית למען מדינת ישראל.

האתר היעודי מציג את הקמפיינים שיזמו משרדי הפרסום בתקופת המלחמה מיוזמתם הפרטית, ללא מימון חיצוני ובכוחותיהם המקצועיים בלבד. משרדי הפרסום כתבו את הבריף ויצרו את הקראייטיב מתוך הבנתם את המפה הגלובלית והמצוקות אליהן נכנסו מדינת ישראל ותושביה.

בין משרדי הפרסום שלקחו חלק במאמץ המלחמתי ניתן למנות את המשרדים: ראובני פרידן - ארלו דיגיטל, מקאן תל אביב, באומן בר ריבנאי Publicis, קבוצת גיתם BBDO בשיתוף Peach, גליקמן שמיר סמסונוב Publicis, אדיקט ישראל.

והנה כמה דוגמאות ששלפנו מהמאגר

יגאל בראון, מנכ"ל איגוד חברות הפרסום בישראל: "המיזם הוקם במטרה לתעד את הקמפיינים החשובים שמשרדי הפרסום עשו בהתנדבות מייד עם פרוץ המלחמה ובמהלכה. קמפיינים למען החטופים וחיזוק הלגיטימציה של מדינת ישראל להגן על עצמה ולהילחם בעזה כנגד אירגון חמאס והטרור, וזאת מול דעת הקהל העולמית ומקבלי ההחלטות בעולם".

לדבריו, "התיעוד מאפשר גם לגורמים ישראלים נוספים וגופי ממשל להשתמש בחומרים שנוצרו ע"י משרדי הפרסום, למלחמה על התודעה והנרטיב הישראלי. בנוסף לכל אלה, איגוד הפרסום יצר ארכיון ומאגר של חומר תקשורתי ולימוד לימים יבואו, כיצד ניתן ונכון להתמודד בזירה הבינלאומית והפנימית, במלחמות הסברה ותודעה שהם היום כלי נשק ראשון במעלה בכל קונפליקט."

גיל סמסונוב, יו"ר איגוד הפרסום: "בתוך כל המלחמה ושיברון הלב, גילו משרדי וציוותי הפרסום אכפתיות, התגייסות והתנדבות למען המדינה שלנו. זו הדרך שלנו להצדיע לכל לוחמי ההסברה שהביאו את הקריאייטיביות שלהם למען ישראל".


>> לצפיה במאגר הפרסומים כנסו לקישור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully