וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בעולם: פרסום ממוקד למחזיקים בארנקי קריפטו

עודכן לאחרונה: 1.2.2023 / 11:07

משווקים לאנשי קריפטו? הסטארט-אפ הישראלי Addressable מודיע כי יאפשר לאנשי שיווק להשתמש בביג דאטה של משתמשים אנונימיים בבלוקצ'יין ולפלח קהלים לטובת פרסום קמפיינים ממוקדים ברשתות החברתיות

החברה מכריזה היום, ג', 31.1.23 על השלמת סבב גיוס seed בסך 7.5 מיליון דולר שיאפשר בניית יכולות נוספות לקמפיינים הדיגיטליים, האצת פיתוח איסוף הדאטה ומתן פילוחים נוספים על משתמשי הבלוקציין לרשתות חברתיות נוספות. למעשה, מדובר על נתוני צריכה בפלח שוק מרכזי שלא היה גלוי עד היום: קוני טוקנים, סוחרי NFT, גיימרים, וכל מי שביצע אינטראקציה כלשהי ברשתות הקריפטו.

פרסום ממוקד למשתמשים שפעילים בבלוקצ'יין

הפיתוח של החברה מייצר קישור בין ארנקי קריפטו אנונימיים לפרופילים במדיה החברתית, המאפשרים ניתוח התנהגותי של הקהל "בחיים האמיתיים" ופרסום ממוקד במדיה החברתית רק לפרופילים הרלוונטיים. כך למשל, משווק בתחום הקריפטו יכול לפרסם משחק קריפטו או כנס בלוקצ'יין באופן ישיר רק לחשבונות טוויטר של מחזיקי ארנקי קריפטו.

הפיתוח מאפשר לאנשי שיווק להגדיר את קהל היעד שלהם באמצעות שאילתות פשוטות (No-Code), לנתח את התנהגות הקהל כדי לייצא קמפיין פרסומי ממוקד לקהל היעד, ולבסוף לנתח את תוצאות הקמפיין.

פילוח קהלים על פי אופי הפעילות בבלוקצ'יין

בתהליך הגדרת הקהל, המשווק יכול לתאר את קהל היעד על בסיס התנהגות המשתמש בבלוקצ'יין. למשל: יתרת הזכות שלו בדולרים, תאריך הפעילות האחרון שלו בארנק, הבלוקצ'יינים בהם היה פעיל והחוזים החכמים מולם ביצע טרנזקציות מתוך מבחר של מיליוני חוזים שניתחה החברה.

לאחר מכן, המשווק יכול לצפות בהתנהגות הקהל ע"ב התנהגות הפרופילים שקושרו מהמדיה החברתית ובפרט בפילוח הדמוגרפי שלו, תחומי העניין והרגלי השימוש, כדי להתאים מסר שיווקי. כל המידע שנאסף נשמר בצורה מוצפנת ומאובטחת במאגרי החברה, והמערכת מייצאת מידע סיכומי בלבד אשר אינו מסגיר מידע על הפרט הבודד.

פיתוח ישראלי עם שוק גלובלי

את החברה ייסדו תומר שרוני המשמש כמנכ"ל, תומר שלמה המשמש כסמנכ"ל טכנולוגיות ומנהל את פיתוח המוצר וד"ר אסף נדלר המשמש סמנכ"ל המחקר. המוצר הושק בסוף 2022 ובין לקוחות החברה כבר ניתן למצוא את פוליגון, Kryptomon ו-Immutable, מחברות משחקי הבלוקצ'יין המובילות בעולם, ו- Bancor, מהחברות הוותיקות והמוכרות בתחום הפיננסים בקריפטו.

תומר שרוני אמר שהוא צופה כי היכולת הייחודית לאתר ולפרסם למשתמשי בלוקצ'יין במדיות חברתיות שונות תאפשר כניסה מואצת של חברות ציבוריות ומותגים לתחום.

ד"ר אסף נדלר אמר שבראש ובראשונה, היכולת לתקשר עם בעלי ארנקי קריפטו אנונימיים היא קריטית עבור הצמיחה של חברות בתחום. למעשה, אין שום פתרון כיום כדי לתקשר עם בעלי ארנקים המהווים לקוחות פונציאליים אך אינם חלק מהקהילה המנוהלת של החברה, למשל עוקבים בטוויטר או פעילים בשרת הדיסקורד.

שנית, במקום להשקיע תקציבים על 'פרסום עיוור', אנשי שיווק בתחום יכולים לשפר את תוצאות הפרסום ע"י הצגת פרסומות אך ורק לקהלי מטרה אשר יירכשו בהסתברות גבוהה במקום קהלים רחבים אשר נבחרים ללא מיקוד מתוחכם. השילוב מאפשר לאנשי שיווק להאיץ צמיחה ולרכוש משתמשים נוספים, עם תקציבי פרסום נמוכים יותר, ויעילות גבוהה יותר.

בנוסף, השימוש במערכת מאפשר לאנשי השיווק לקבל תובנות שוק על אף האנונימיות של המשתמשים, ותמונה מלאה לגבי היעילות של הפרסום, החל מהפרסום במדיה והחברתית ועד הרכישה על הבלוקצ'יין. כל אלו מאפשרים תכנון והתאמה מדויקים של הקמפיין באופן חסר תקדים בתחום."

עמרי בן-דוד, שותף בקרן Viola Ventures חושב ש"הפיתוח פותר בעיה מהותית של חברות המעוניינות להבין את הקהל שלהם שפעיל בבלוקצ'יין. הוא מאפשר לאנשי שיווק לחבר את הנקודות שבין הפעילות בבלוקצ'יין לזאת שחלה ברשתות החברתיות, כדי לאפשר פרסום ממוקד עם תוצאות טובות יותר בהיבטי מכירות והחזר על הוצאות פרסום."

ריצ'רד מוירהד, יו"ר ושותף מנהל בחברת Fabric Ventures מסכם: "יכולות השיווק של Addressable מאפשרות לצוותי השיווק להגיע לקהלים חדשים באופן ממוקד ויעיל, וזו בשורה ענקית לתעשייה שלמה שמשתוקקת לכך כבר תקופה ארוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully