וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ותן בליבנו בינה" - הטכנולוגיה שמשנה את חוויית העובד והלקוח

איתי מרגלית

עודכן לאחרונה: 29.3.2023 / 10:08

בינה מלאכותית יוצרת (Generative AI) היא אחת הטכנולוגיות המלהיבות ביותר שראינו מזה עשרות שנים. עם אחוזי אימוץ והטמעה מאוד גבוהים, מנהלי מערכות מידע ו-IT נדרשים לתכנן כיצד היא תבוא לידי ביטוי בארגון וזה הזמן להביט קדימה

הטירוף הטכנולוגי מגיע לעולם קמעונאות, מוצר מסחרי במיתוג מתקדם/רשת מחסני השוק

שילוב של טכנולוגיות AI, אוטומציה וניתוח נתונים בזמן אמת יכולים לסייע לארגונים להפוך כל עובד לפרודוקטיבי יותר וכל חווית לקוח לטובה יותר. ממיילים אוטומטיים ושירות לקוחות מותאם אישית ועד תזמון פגישות והעלאת הפרודוקטיביות של העובדים, אין גבול למה שטכנולוגיות AI יוכלו לעשות בעתיד כדי לשפר את חווית הלקוח ולייעל את עבודתנו.

בינה מלאכותית יוצרת, שלא רק מסווגת או מנבאת טקסטים, אלא ממש יוצרת תוכן עצמאי תוך שליטה כמעט אנושית בשפה, לא רק תשפר את העבודה, אלא תשנה אותה באופן מהותי. בינה מלאכותית יכולה לסייע לנו בחלקים רבים של חיינו, כיוון שהיא מעניקה כלים חסרי תקדים של עוצמה, גמישות והתאמה אישית לכולם, הדורשים רק ידע בסיסי בשפה הטבעית שלנו.

חיבור עם הלקוחות בדרכים חדשות

לבינה מלאכותית יוצרת יש פוטנציאל לשפר את חוויית הלקוח באמצעות תובנות מעמיקות יותר כדי לעזור לארגונים להתחבר ללקוחות שלהם בדרכים חדשות ורלוונטיות יותר.

לדוגמה, בתחום שירות הלקוחות, נציגים יכולים ליצור באופן אוטומטי טקסטים ומקרי בוחן המבוססים על הערות של מקרים קודמים, או ליצור תשובות צ'אט אוטומטיות, מותאמות אישית של נציגים, כדי להגביר את שביעות רצון הלקוחות באמצעות אינטראקציות שירות מותאמות אישית ויעילות יותר.

בתחום המכירות, נציגים יכולים ליצור אוטומטית משימות מכירה אוטומטיות, כמו כתיבת מיילים, תזמון פגישות והכנה לאינטראקציה הבאה עם הלקוח. באופן דומה, מנהלי שיווק יכולים ליצור תוכן מותאם אישית מהר יותר כדי למשוך לקוחות ומתעניינים באמצעות דואר אלקטרוני, בנייד, בדיגיטל או באמצעות פרסום.

שילוב של בינה מלאכותית יוצרת וטכנולוגיות שיתופיות כמו סלאק יספקו פרודוקטיביות רבה יותר עבור לקוחות וחברות כאחד. סיכומי שיחות וכלי מחקר הפועלים באמצעות בינה מלאכותית, למשל, יעזרו למשתמשים להתעדכן במתרחש מהר יותר ולמצוא באופן מיידי תשובות בעניין כל פרויקט או נושא - בין אם הם בוחנים את הכדאיות הכלכלית של פרויקט, בודקים שיטות עבודה מומלצות או מתכוננים לפגישה עם לקוח חדש.

ניסוח הודעות תוך שניות כדי לתקשר עם לקוחות וצוותים, והשקעת פחות זמן ביצירת תשובות, הערות וסיכומי פגישות, משמעותן יותר זמן לפעולה. האצת פרודוקטיביות העובדים וחיבור ישיר עם הלקוחות יהיו מניעים מרכזיים להתייעלות וצמיחה עסקית.

כמובן שבינה מלאכותית לבדה, איננה הגורם המשפיע ביותר על הצמיחה העסקית ושימור הלקוחות. בכל ענף, עלויות וזמינות של מוצרים ושירותים הם בין הגורמים המסייעים או מזיקים למאמצי החברות לעמוד בציפיות של לקוחותיהם. להיפך, הדרך שבה ארגונים מבינים את הגורמים המרכזיים שמובילים לצמיחה ונאמנות לקוחות, ובהתאם לכך מטמיעים בינה מלאכותית בתהליכים העסקיים שלהם, היא שתהפוך אותם לעוצמתיים ואיתנים יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הפיכת הבינה המלאכותית היוצרת לבטוחה ושקופה יותר

עם זאת, כוחה של בינה מלאכותית יוצרת אינו חף מסיכונים. למרות שהיא מסייעת בהרבה מובנים, היא יכולה לייצר גם טעויות. עסקים המחפשים להטמיע את הטכנולוגיות הללו, צריכים להבין שזה קריטי שהם יעשו זאת באחריות וזהירות רבה.

בינה מלאכותית היא טובה ואמינה כל עוד מתבצעת התערבות אנושית לבדיקה ואימות של הדברים. אמון חייב להיות המרכיב הקריטי ביותר בפיתוח שלה, בתוכן שמודלים אלה יוצרים, ובפלטפורמות שבהן היא פועלת. כיום, קיימות הנחיות זמינות אונליין שמסייעות לארגונים בפיתוח ויישום אחראי של בינה מלאכותית יוצרת.

כדי להפוך את הבינה המלאכותית לבטוחה ושקופה יותר, עלינו להתחיל במודעות. מנהלים עסקיים חייבים להבין את ההשלכות של שימוש בבינה מלאכותית ולצייד את העובדים המשתמשים בה בהבנה טובה יותר של החוזקות והחולשות שלה. מתן הסברים מדוע ואיך מערכת בינה מלאכותית יצרה את התוכן שיצרה, יאפשר לטפל בבעיות של אמון ודיוק.

חשוב לספק לעולם סיבות טובות לסמוך על המודלים הללו בכל שלב. אם נוכל לספק זאת ללא פשרות, אין ספק שהטכנולוגיה הזו תשנה את העולם לטובה.


איתי מרגלית הוא סגן נשיא אזורי ומנהל מערך המכירות של סיילספורס ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully