וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענקית הגיימינג פלייטיקה משיקה קמפיין משפיענים ראשון מסוגו בישראל

עודכן לאחרונה: 1.8.2023 / 11:57

פלייטיקה מגייסת לשורותיה את הגיימרים המשפיעים ביותר במדינה. מהיום, שחקני 1v1.LOL יוכלו לשחק עם סקינים בדמותם של הגיימרים הישראלים האהובים עליהם, להשתתף בתחרויות ולזכות בפרסים. איך זה יקרה ומה יהיו התוצאות? יצאנו לבדוק

הסקינים של המשפיענים הישראלים במשחק 1v1.LoL. פלייטיקה,
הסקינים של המשפיענים הישראלים במשחק 1v1.LoL/פלייטיקה

תעשיית הגיימינג העולמית חווה בשנים האחרונות צמיחה אדירה. אם ב-2022 תעשיית משחקי הוידאו העולמית גילגלה קרוב ל-347 מיליארד דולר, הרי שב-2023 היא צפויה להתקרב ל-400 מיליארד דולר וב-2027 להגיע ל-533 מיליארד, צמיחה של כמעט 35%, לפי statista.

לאור הצמיחה, גם הגיימרים המובילים הפכו למשפיענים והם מקדמים מוצרים ושירותים של חברות בינלאומיות מובילות, כמו גם מוצרים שלהם, בין אם זה על גבי פלטפורמות הגיימינג ובין אם מחוצה להן, ברשתות החברתיות ובאתרי הסטרימינג.

מספר גדל והולך של חברות משתמשות במשפיענים ומשלבות דמויות שלהם ("סקינים") במשחקים מובילים ועל ידי כך חושפות את המשחק לשחקנים בכל העולם. כעת, פלייטיקה משיקה מהלך שהיה שמור עד כה לגיימרים בינלאומיים מובילים בלבד. היא מגייסת לשורותיה את הגיימרים המובילים בישראל ומעניקה לכל אחד מהם סקין מיוחד בדמותו במהדורה מוגבלת של משחק המובייל באטל רויאל 1v1.LOL.

המשחק צבר עד היום עשרות מיליוני הורדות ממדינות שונות בכל רחבי העולם. עם השקת הסקינים של הגיימרים, המשחק הפך לאחד הפופולריים בישראל בקרב בני נוער והוא כובש את מצעד ההורדות באפסטור ובגוגל פליי.

הכירו את משפיעני הגיימינג של פלייטיקה

נבחרת הגיימרים הישראלית, שקיבלו סקינים בדמותם בפעם הראשונה במשחק, כוללת את "אינדה גיים" (עידן תלם), "ריינבוקווין" (מיטל עטיה), "סייקניק" (דן גפן), "רונןGG" (רונן רובין), "מאסטר אוהד" (אוהד אביטבול) ובן קיסר.

"מאסטר אוהד" (בן 19), אחד מכוכבי הקמפיין, התחיל לשחק בהשפעת אחיו והפך לאחד מעשרת שחקני הפורטנייט המובילים סישראל ואחד הבולטים בז'אנר משחקי באטל רויאל. ב-4 השנים האחרונות הוא הפך גם ליוצר תוכן בידורי מקורי ומשפיען רשת בקנה מידה לאומי, עם 500 אלף עוקבים ביוטיוב, טיקטוק, אינסטגרם ועוד. בין היתר הוא מעלה לייבים שלו משחק ומושך צופים רבים.

אוהד, שהתגייס לאחרונה לצה"ל במעמד "אמן פעיל", משלב את פעילותו כמשפיען רשת במסגרת התפקיד הצבאי שלו בחיל החינוך, שם הוא מסייע לכתוב, ליצור, להפיק ולהפיץ תכנים הפונים למלש"בים ובנוסף משמש כפרזנטור של חיל החינוך, כשהוא משתף תכנים וסרטונים בהם הוא מדבר על הגיוס והשירות שלו בחיל החינוך. במקביל הוא ממשיך את פעילותו העצמאית כיוצר תוכן.

איך הרגשת כשראית את הסקין בדמותך?

"אני מקבל הצעות מחברות מסחריות רבות, אך כגיימר מושבע, הפנייה של פלייטיקה ריגשה אותי מאוד ומיד הסכמתי לה. 1v1.LOL הוא משחק מצוין ומרגש אותי שעשרות אלפי שחקנים בוחרים בדמות שלי במשחק מתוך הזדהות איתי כגיימר ויוצר תוכן. נראה לי שזה כוחו של הקמפיין, אני וכל הנבחרת נהנים ומתרגשים מהתגובות של העוקבים שלנו, ההשתתפות שלהם במשחק והחווייה המדהימה שהם זוכים לשחק בסקין שלנו", מסביר מאסטר אוהד.

מאסטר אוהד מקבל את הסקין במשחק

מה הטיפים שלך להצלחה כמשפיען בתחום הגיימינג?

"בעיני, משפיען מצליח לא יכול להיות דמות מרוחקת ומנוכרת. הקשר הבלתי אמצעי עם קהל שלי הוא תנאי הכרחי לזכות בכל כך הרבה עוקבים פעילים והקשר הזה הוא חלק מההצלחה של קמפיינים מסוג זה. אני שומר על קשר על הקהל שלי ואני בטוח שהוא ימשך גם אחרי הטורניר ומאוד שמח על כך.

לדוגמא, כל השחקנים שבוחרים בסקין שלי או של המשפיענים האחרים התמודדו בטורניר מיוחד שהושק ביוני כחלק מהמשחק, כשהם לבושים בסקינים הישראליים. המנצחים זכו ליום כיף עם הגיימר האהוב עליהם. אני אירחתי את הזוכה שלי ליום "כן" - יום שבו אני ממלא את כל בקשותיו ללא כל היסוס ובשמחה."

אתגר יום הכן עם הזוכה בסקין של מאסטר אוהד

שיווק אפקטיבי בתקציב צנוע

גם לורה קרן, סמנכ"לית שיווק בפלייטיקה, מייחסת חשיבות רבה לקשר הבלתי אמצעי עם השחקנים: "הסקינים של גיימרים ישראליים פופולריים ששילבנו במשחק הם בשורה של ממש עבור משתמשים ושחקנים ישראלים. כעת הם יכולים להשתמש בדמויות אמיתיות שהן עבורם מודל לחיקוי ולשחק נגד חברים בערוצים מהנים וסוחפים, עם מגוון רחב של דמויות ישראליות, אביזרים, תלבושות ומודים ייחודים שטרם נראו פה".

לדבריה, "בשנים האחרונות, 1v1 הצליח לשבור שיאי פופולריות ובאמצעות תקציב מצומצם וחזון צנוע הוא פרץ למדינות רבות בכל העולם וריתק אליו מיליוני גיימרים ומשפיענים מובילים בתחום. הקהל הישראלי, שכולל גיימרים מקצועיים וחובבים רבים, מצביע בידיו ואנו רואים עלייה משמעותית בהורדות ובמספר השחקנים הפעילים".

המשחק 1v1.LOL מובייל כולל עד 16 שחקנים שנוחתים באחת מהמפות הרבות שיצרו עבורם המפתחים, שם השחקנים, שכל אחד מהם מיוצג על ידי דמות משלו, אוספים נשקים, מגנים ושיקויי ריפוי ונלחמים אחד נגד השני, עד שהשחקן האחרון מוכרז כמנצח הגדול. המשחק כולל גם מוד המכונה 1v1, המאפשר לשני שחקנים להתחרות אחד בשני בזירה מיוחדת שנפתחת עבורם. זירות האימון מאפשרות לשפר את כישורי המשחק והיריות, ומוד שמכונה LOL PASS, שמאפשר לשחקנים לצבור נסיון במשחקי באטל רויאל ולקבל פרסים משחקיים וירטואלים. בנוסף, המשחק כולל פיצ'ר "פארטי קוד" המאפשר לשחקנים לפתוח חדר משחק רק עם החברים שלהם.

מי יהיה אלופ/ת ישראל?

ב-3 באוגוסט תתקיים אליפות הגמר של 10 השחקנים המצטיינים מכל הסקינים, בהשתתפות נבחרת הגיימרים הישראלים. האירוע יתקיים במתחם גיימינג בו יוכלו לצפות בשחקנים מתחרים על תואר אלוף ישראל, להיפגש עם הנבחרת ועם שחקנים ישראלים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully