וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Similarweb משיקה פלטפורמת AI להפקת תובנות עסקיות והבנת צרכי השוק

עודכן לאחרונה: 20.8.2023 / 11:43

מחקר תחרות ועד ראיונות צרכנים, ארגונים בכל הגדלים מתמודדים כיום עם כמות עצומה של נתונים. איפה מתחילים ובמה כדאי להתמקד? תשאלו את כלי ה-AI החדש של Similarweb

עם העדכון החדש, Similarweb ידע מה באנו לחפש עוד לפני שהתחלנו להקליד.. Similarweb, צילום מסך
עם העדכון החדש, Similarweb ידע מה באנו לחפש עוד לפני שהתחלנו להקליד./צילום מסך, Similarweb

מחקר שוק הוא תהליך של איסוף נתונים ומידע על שוק היעד שלך. מדובר בשלב חשוב בהקמה של עסק או מותג, כי הוא עוזר להבין את הצרכים והרצונות של הלקוחות הפוטנציאליים ואת מה שהמתחרים עושים.

לשם כך, חברת Similarweb, שפיתחה פלטפורמה למדידה וחיזוי של העולם הדיגיטלי, השיקה לאחרונה גרסת בטא של כלי הבינה המלאכותית SimilarAsk™. מדובר בכלי ראשון מסוגו שמאפשר למשתמשים לפתח תובנות עסקיות ולהבין את צרכי השוק שלהם על ידי שילוב הנתונים הדיגיטליים של Similarweb יחד עם מערכת עיבוד שפה ומודלים מבוססי בינה מלאכותית.

הפלטפורמה משמשת לניתוח התנהגות לקוחות והשוואה לביצועי מתחרים, תוך איסוף מידע ממאות מקורות, ושימוש באלגוריתמים מתקדמים של למידת מכונה על מנת לספק תמונה מלאה של הפעילות הדיגיטלית בזמן אמת.

להקליד שאלה ולקבל תובנה

בגרסת הבטא הראשונית של הכלי החדש, תתאפשר גישה לתובנות הקיימות בתוך הפלטפורמה של Similarweb וניתן יהיה לשלוח דרכה שאלות במספר שפות דרך סרגל הניווט. כל זה אמור לקצר משמעותית את תהליך החיפוש והשיוט באתר ולהקל בעיקר על משתמשים חדשים, שיוכלו להקליד את השאלה בנוגע לנתון בו הם מעוניינים ולקבל תשובה תוך שניות בודדות, ובכך להאיץ את תהליך קבלת ההחלטות ואת הזמן הנדרש כדי לקבל את התובנות הרלוונטיות והמדויקות הנוגעות לסביבה העסקית בה הם פועלים.

כך, באמצעות פתרונות המבוססים על מחקר, שיווק, מכירות, מסחר אלקטרוני והשקעות, המשתמשים יוכלו להיות הראשונים לגלות וללכוד את ההזדמנויות העסקיות הטובות ביותר, להישאר ערניים ולהגיב באופן מיידי לאיומים בסביבה העסקית שלהם.

השלב הראשון בהשקה של SimilarAsk התרחש בשבוע שעבר, במהלכו נאספו נתונים שלא היו נגישים בעבר. גרסה 2.0, שיצאה מיד לאחריה, אמורה להיות מסוגלת להתמודד גם עם שאלות שאין עליהן תשובה במערכת.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הדרך המהירה והזולה לבצע מחקר שוק

אור עופר, מנכ"ל ומייסד Similarweb: "אנו מאמינים שהשימוש ב-SimilarAsk יהווה תחליף לעבודה עם חוקר שוק, יועץ האסטרטגיה ומדען הנתונים, ויאפשר תוצאות מיידיות ומדוייקות. השקת הכלי החדש מבססת את מעמדה של Similarweb כמובילה בחזית הטכנולוגית שמשלבת חדשנות עם כלי בינה מלאכותית. על ידי שילוב הנתונים הדיגיטליים שלנו עם מודלי AI לעיבוד שפה טבעית מהטובים ביותר בעולם, אנחנו ממקסמים את ההזדמנויות שלנו ליצור ערך עבור הלקוחות".

האם זה אומר שעוד משרות ילכו לאיבוד?

AI והכלי החדש של Similarweb בפרט יכולים לעזור לבצע משימות שאינן דורשות חשיבה אנושית, כגון איסוף נתונים, עיבוד נתונים, יצירת תובנות ראשוניות ומציאת המידע בקלות. AI יכול גם לעזור לדאטה אנליסטים ומשווקים לזהות דפוסים וטרנדים בנתונים מהר יותר מאשר הם היו יכולים לעשות לבד. עם זאת, עובדים בעולמות אלה צריכים להיות מסוגלים לחשוב באופן עצמאי, להבין את ההקשר של התובנות השונות, ולתקשר את ממצאיהם בצורה ברורה ויעילה למנהלים וצוותי העבודה.

בעולם העסקי המשתנה במהירות, דאטה אנליסטים הם חיוניים לקבלת החלטות מושכלות ו-AI הוא כלי רב עוצמה שיכול לעזור להם לבצע את עבודתם טוב יותר, אך ספק אם הוא יכול להחליף את החשיבה האנושית והיצירתיות הדרושים להפקת תובנות שוק משמעותיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully