וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת תחרות האפי מכריזה על מהלכי השיווק הבולטים שעלו לגמר

עודכן לאחרונה: 28.9.2023 / 14:12

שלב השיפוט הראשון בתחרות האפי 2023 הגיע לסיומו, ו-46 מהלכי שיווק מבריקים ב-20 קטגוריות עלו לגמר. הזוכים בתחרות יוכרזו בטקס שיתקיים ב-20 בנובמבר 2023

טקס פרסי האפי 2022.. עזרא לוי,
טקס פרסי האפי 2022./עזרא לוי

הסתיים שלב השיפוט הראשון בתחרות האפי 2023, במהלכו בחן צוות שופטים הכולל את בכירי ובכירות עולם השיווק והפרסום, את מהלכי השיווק הבולטים מהשנה החולפת, שהגישו 69 החברות הגדולות במשק, והוכרזו העולים לגמר. בין החברות שעלו לגמר: איקאה, אמישרגז, אסם, ביטוח ישיר, דומינוס, דיסקונט, דלתא, יפאורה, לאומי, מזרחי טפחות, מיטב בית השקעות, מקס, סיבוס, פרטנר, תנובה.

לתחרות הוגשו השנה 88 מהלכים, באמצעות 14 משרדי פרסום, בהם: קבוצת McCann, אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, ראובני פרידן-ארלו דיגיטל, יהושע/TBWA, באומן בר-ריבנאי, Social lions Publicis, וגליקמן שמיר סמסונוב Publicis.

תחרות האפי נערכת בישראל זו השנה ה-22, על ידי איגוד השיווק הישראלי, איגוד חברות הפרסום והמי"ל - המרכז הישראלי לניהול. התחרות בוחנת, מזהה ומדרגת את המותגים אשר הובילו את המהלכים השיווקיים האפקטיביים ביותר בשנה החולפת.

הכרזת העולים לגמר מסכמת את שלב א' של תהליך השיפוט, בו בחן צוות שיפוט המונה יותר מ-70 שופטים, בהם בכירים ובכירות מתעשיית השיווק והפרסום, אנשי ונשות מקצוע בתעשייה, נציגי ונציגות האקדמיה, את המהלכים שהוגשו בשלל הקטגוריות, הבולטות בהן: מזון עם 11 עבודות, פיננסים עם 9 עבודות, מוצרים דיגיטליים ואוטומציה עם 7 עבודות, פעילות חברתית וציבורית-עמותות עם 6 עבודות, מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ומוצרים לבית עם 5 עבודות.

מבין 88 המהלכים שהוגשו השנה, בחר צוות השופטים 46 מהלכים שעלו לשלב הגמר ויתחרו ב-20 קטגוריות. במהלך שלב א' של השיפוט, שהתקיים אונליין, עמד בראש כל חדר דיונים יו"ר שניהל את הדיון המקצועי, ולאחר דיון מעמיק בכל עבודה השופטים העניקו את ציוני העבודות.

ההגשות כללו את הרעיון הגדול והמהלכים האסטרטגים שנעשו במסגרת הפעילות השיווקית, הצגת נתונים, מטרות וכמובן תוצאות המהלך. כמו כן, לצד העבודה הגישו החברות מצגת ובה כל האלמנטים הקריאטיביים אשר ליוו את המהלך.

ב-5 בנובמבר יתקיים מפגש מיוחד של מנכ"לים מהבכירים/ות במשק, בראשותו של אילן סיגל, יו"ר תחרות האפי ומנכ"ל פלאפון-yes, בו ייבחנו המהלכים המועמדים לפרס היוקרתי בקטגוריית ה- Effie Platinum - Sustained success, הבוחנת הישגים שיווקיים לאורך זמן (3-5 שנים). לקטגוריה זו הוגשו בשלב הראשוני 10 עבודות.

שלב ב' של השיפוט ייערך במפגשי שיפוט ייעודיים ב-29 באוקטובר ובמסגרתו יפגשו צוותי שיפוט ויקיימו דיונים סביב המהלכים שעלו לשלב הגמר. בסופם של הדיונים כל שופט ינקד את המהלכים בקטגוריות השונות. לאחר שלב זה ייקבעו הזוכים בכל קטגוריה, כמו גם המהלך הזוכה בפרס ה- Grand Effie - מהלך השיווק והפרסום של השנה.

אילן סיגל, מנכ"ל פלאפון ו-yes ויו"ר תחרות האפי: "עולם השיווק הולך ומתקדם יחד עם כלל השינויים הטכנולוגיים שכולנו חווים. ערוצי השיווק ללקוחות הסופיים הפכו למגוונים ומבוזרים ולכן מהלכים שיווקיים כיום חייבים לשלב פעילות שיווק ופרסום במספר ערוצים במקביל, תוך התאמת הקמפיינים והמסרים לכל מדיום ומדיום. לצד שינויים אלו באים לידי ביטוי במהלכי החברות, יצירתיות, מקוריות, נועזות וכמובן הבנת הצרכים של קהלי היעד אליהם הן פונות. המתמודדים השנה בתחרות מציגים מהלכים אפקטיביים, מעניינים ומיוחדים ואנחנו בטוחים שתהליך השיפוט בדרך לקבוע מהו המהלך האפקטיבי של השנה יהיה מרתק".

טקס הענקת הפרסים וסיום התחרות, יתקיים ב-20 בנובמבר בהשתתפות מנכ"לים בכירים, אנשי שיווק ופרסום ונציגי התקשורת והמדיה.

ה-Effie היא תחרות בינלאומית יוקרתית, המתקיימת ביותר מ-50 מדינות. התחרות הנערכת בישראל זו השנה ה-22 על ידי איגוד חברות הפרסום, איגוד השיווק הישראלי והמי"ל. התחרות בוחנת, מזהה ומדרגת את המותגים אשר הובילו את המהלכים השיווקיים והפרסומיים האפקטיביים ביותר, והפכה עם השנים למותג יוקרתי ולאות של הכרה והוקרה למהלכים אלו, בקרב כל העוסקים בעשייה השיווקית ובתעשיית השיווק והפרסום בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully